Gå till innehåll

eurythmech avstängd?


frekje

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, vad är det som händer egentligen? Först åker Hjort ut (tydligen lite på egen begäran men iaf...), sedan blir sorkenkk tempbannad och nu är Eury ute ur leken ett tag. Verkar som alla 3K+postare har tröttnat på pf totalt och skiter i vad som händer eller också är det moderatorerna som blivit hårdare i bedömningarna...?

Varför fick Eury en varning förresten? Har kollat genom hans sista inlägg och hittar inte nå´t speciellt allvarligt där inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, vad är det som händer egentligen? Först åker Hjort ut (tydligen lite på egen begäran men iaf...), sedan blir sorkenkk tempbannad och nu är Eury ute ur leken ett tag. Verkar som alla 3K+postare har tröttnat på pf totalt och skiter i vad som händer eller också är det moderatorerna som blivit hårdare i bedömningarna...?

Varför fick Eury en varning förresten? Har kollat genom hans sista inlägg och hittar inte nå´t speciellt allvarligt där inte?

 

Hoppas verkligen inte att det var för hans inlägg i min senaste startade tråd, varken jag eller eury tog ju illa upp, och vi kom fram till en lösning till slut ju :D

 

 

Vill se inlägget eury blev banad för!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas verkligen inte att det var för hans inlägg i min senaste startade tråd, varken jag eller eury tog ju illa upp, och vi kom fram till en lösning till slut ju :D

 

 

Vill se inlägget eury blev banad för!

 

Jupp, hans inlägg i dusch&sex-tråden var ju kanske inte helt okej men inget som skulle kunna rendera i en varning. Inte i mitt tycke iaf. Fanns ju de som var värre där...

Nä, snart är det dags att pf´s moderatorer klart och tydligt visar vilka inlägg som renderar i temp-ban, varningar och liknande så vi vet var ribban ligger!

 

(Iofs kan ju Eury ha skickat ett mindre lyckat pm till någon, precis som i Hjorts fall och då lär vi ju inte få veta något iaf...)

 

EDIT: Var i Thailand är du nu Kenan? Är så sjukt avis och vill dit snart igen - ännu mer nu när man hör regnet piska på taket och temperaturen ligger runt nollan! Burr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jupp, hans inlägg i dusch&sex-tråden var ju kanske inte helt okej men inget som skulle kunna rendera i en varning. Inte i mitt tycke iaf. Fanns ju de som var värre där...

Nä, snart är det dags att pf´s moderatorer klart och tydligt visar vilka inlägg som renderar i temp-ban, varningar och liknande så vi vet var ribban ligger!

 

(Iofs kan ju Eury ha skickat ett mindre lyckat pm till någon, precis som i Hjorts fall och då lär vi ju inte få veta något iaf...)

 

EDIT: Var i Thailand är du nu Kenan? Är så sjukt avis och vill dit snart igen - ännu mer nu när man hör regnet piska på taket och temperaturen ligger runt nollan! Burr!

 

Vi får hoppas på ssnabbt svar, är sjukt nyfiken nu :D

 

OT: Hehe, just nu är jag i Bangkok, ska till Kambodja i början av jan och se massa sjuka tempel, sen blir det koh saumi o fullmoon i 2 månader, och till slut 2 mån på Phuken innan jag kommer tillbaka till Bangkok och handlar massa kläder =)

 

Tar gärna emot tips på roliga grejer man kan göra genom pm, och kommer du förbi så måste du ju höra av dig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inlägget som gav en infraction och därmed ban. http://pokerforum.nu/forum/871117-post27.html

 

:shock: omfg :shock:

Hur fasen kan ni banna någon för detta?!? Inte för att Eury alltid är speciellt smidig och "politiskt korrekt" men detta var väl ändå ett lågvattenmärke när det gäller varningar...? Titta i valfri tråd med mer än 25 inlägg och du hittar minst ett som är värre! *Suckar*

Jaja, nu vet vi ju alla hur (lågt) ribban ligger iaf.

 

OT till Kenan; Nja, har inte speciellt mycket tips att ge dig när det gäller Thailand. Har bara varit i Phuket, Koh Samui och Krabi. Håller Koh Samui högst av dessa - mest på grund av kombinationen sol, bad, party och boende och närheten till allt detta. Nu är det tre år sen man var i Thailand senaste gången men längtar dit så förbannat mycket! Har ju en sambo som tycker att en veckas charter till Bullan, Cypern eller Mallis är nöten...:rolleyes::roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, men då kan vi ta och stänga ner hela forumet om alla ska stängas av. I vissa trådar kan man skriva vad som helst och i andra inte.

 

Jag har aldrig gjort ett försök till att involvera mig i forumpolitik men min åsikt är att pokerforum definieras av medlemmarna och om man stänger av flitiga postare och dessutom får resten mot sig kanske man bör tänka om strategin. Det som händer är att allt blir sandlåda och folk som försöker vara seriösa helt enkelt tröttnar och undrar varför man ska bry sig.

 

Som frekje.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eurytmech är ju ett av de större trollen PF har haft som fått stanna kvar under en längre tid. Hur han inte bannats tidigare förstår jag inte.

 

Håller med.

Hans arroganta och ovilja till att hålla en vettig diskussion lyser över allt han skriver och att modsen just valde detta inlägg är mindre relevant.

Det känns som han samlat ihop sig till den här varningen som man brukar säga i fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker det är okej om man är dryg ibland, sålänge man bidrar med lite vettiga inlägg emellan.

 

men på sistone är det många här som bara är dryga och trollar och aldrig skriver något som de andra medlemmarna kan ha nytta av. tycker en varning ska räcka sedan ban på dem.

 

 

förr så fick man faktiskt ut något av forumet, tips om någon bonuskod man skulle använda, råd om hur man skulle spela en hand och vettiga diskutioner om vilka spelformer som var lönsamma. nu ska varenda jävel enbart hålla till i någon populär dagbok eller offtopic-tråd och bara skriva dryga oneliners till någon de stör sig på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...