Gå till innehåll

Stäng Denna Dagbok, Tack !!!!!!!!!!


JagGårGul

Recommended Posts

Hmmmm, inte blivit så mycket sömn inatt........Klev upp på morgonen o grindade lite CG o hittade ett pluss på ca: 160 € :-)

 

Ikväll ska jag på en privat pokerkväll, 350sek`s turre o sedan 5/5 CG

 

Wish me luck.......:-)

 

 

Mycket trevlig ordnad pokerkväll.............Jag är nöjd med min insats, nådde finalbordet(10) o en 7:e plats, dessvärre var bara 4platser betalda,,,,,:-(

 

CashGame blev det inte så mycket av då klockan sprang iväg lite..........Istället blev det lite OnLine grind då man landade hemma, hittade ett pluss på 112€ :-)

 

Är sugen på att lira turren på CC, 500sek. Sagt det många ggr men hittar aldrig tiden, typ :roll:

 

Skulle även vara nice o köpa in till kvällens 100 000€ GTD ( 140€ ).......Dock kommer svärföräldrarna över på farsdag middag så tiden räcker troligen inte till....:cry: Kanske hittar lite mer CG grind senare !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 468
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittar lite + på kvällens grind.........Var lite turresugen men tiden räckte inte........Känns bra nu, inte skottat en enda ggn denna vecka.....:-D Ligger för övrigt upp +1000€ efter premiär veckan på nya siten,,,,,,:-)

 

Tickar även lite bonus där också, var 100% till 500€ på första insättningen ! :mrgreen:

 

Sweet,,,,,Natti !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar mycket nu vilket innebär lite spel.......

 

har under veckan hittat +på ca: 200€ :-) Att spela turrar har inte varit o tänka på..........30-60min CG grind, mer än så blir det inte denna vecka/kväll !

 

 

Hann föresten med att grinda nya Bond Rullen igår, funkade väll, men nte den bästa film man sett direkt ! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Blev lite off samt jobbat som en tok senaste tiden, gött att lönen innan jul landar runt

...*pip*... K sek :-D

 

Satt upp lite nya regler under tiden..........:mrgreen: ( igen, ja vet ! )

 

* Kommer spela på NL25€ & NL50€

 

* Kommer casha ut var 14:e dag, förutsatt att jag ligger + så klart !

 

* Försöka att de sessioner ( CG ) jag spelar ska vara minst 2timmar.

 

* Spela turneringar samt satteliter till större tuneringar.

 

 

Anledningen till cash out tänkandet är för att jag inte ska ha för stor vinst att bolla med.

 

 

 

Ok, nån som vågar gissa, när är jag gul igen ?!? :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite off samt jobbat som en tok senaste tiden, gött att lönen innan jul landar runt

...*pip*... K sek :-D

 

Satt upp lite nya regler under tiden..........:mrgreen: ( igen, ja vet ! )

 

* Kommer spela på NL25€ & NL50€

 

* Kommer casha ut var 14:e dag, förutsatt att jag ligger + så klart !

 

* Försöka att de sessioner ( CG ) jag spelar ska vara minst 2timmar.

 

* Spela turneringar samt satteliter till större tuneringar.

 

 

Anledningen till cash out tänkandet är för att jag inte ska ha för stor vinst att bolla med.

 

 

 

Ok, nån som vågar gissa, när är jag gul igen ?!? :oops:

 

 

Premiärade med detta idag och är grymt nöjd!

 

Första cashouten kommer bli av i månadsskiftet, i nuläget +162€

 

Edast spelat NL25€ idag.

 

Måste bara hinna med o säga att jag på 5 min torskade 2st BI mot samma spelare, båda ggr fixade han fyrtalet ! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Är fortfaranade vid liv efter en del downswing.....

 

Mitt system funkade väl sådär, blev en lite cash out innan nyår sedan tackade jag för mig på PAF.com.

 

Gillade sidan till en början med det svalnade fort.

 

Efter en del fina liveresultat senaste månade bestämde jag mig för att starta nya året på RdKings.

 

Lirar nu NL30-50$ med en 1000$ rulle!

 

Kommer satsa på att casha ut varje månad men samtidigt spara på rullen, typ 20-30$ / 100$.

 

EX, +500$ , 150 till rullen 350 cash out!

 

Lite siffror för januari.....

 

Poker play: $157.00 1,230.10 kr

Time spent: 8 h 13 min

Poker profit/h: $19.11/h 149.71 kr/h

 

Får se hur mycket jag skriver här, kommer inte bli varje dag då jag känner att varjedagskrivande i en DB inte riktigt hjälper eller motiverar mig att spela mer / bättre.

 

Kommer dock vara med i andra trådar desto mera!

 

GL alla !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaah, ibland går det bara inte.........Ingen träff, ingen premium hand, plockat upp AA en ggn på BB, rundfold.......urk.....!

 

Inte ett drag, TPTK blir utsuget av 2par etc........

 

Backar 84$ under gårdagskvällen men hittar +54$ nu på morgonen vilket känns bra !

 

Trist att siffrorna sviktar till bara, det är just detta som kan få mig på TILT!

 

Poker play: $159.00 1,277.38 kr

Time spent: 13 h 33 min

Poker profit/h: $11.73/h 94.27 kr/h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist att siffrorna sviktar till bara, det är just detta som kan få mig på TILT!

 

]

 

 

Som sagt..........

 

 

USD SEK

Poker play: $-200.00 -1,622.68 kr

Time spent: 18 h 33 min

Poker profit/h: $-10.78/h -87.48 kr/h

 

Ser ut att bli en bra 1:a månad ! :cry:

 

Har inte lirat på 3-4 dagar nu,,,,,,,,,Haft 0 sug faktiskt !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Och där tog sagan slut?

 

 

Japp, livet som förlorande pokerspelare är kul......men dyrt som fasiken ? :-D

 

 

Pausade lite.........lirat en del live, inget märkbart, premiären på CC 500+100 slutade med en 24/80 plats ! :-)

 

 

Tror jag kommer lira en del på Red Bet framöver........Trevlig o snabb support, samt snabba transaktioner vad gäller in/ut betalningar !

 

 

Gissar jag själv bör jag vara gul innan Lördag ! :mrgreen:

 

 

8h spel på NL25€ & NL50€ har gett typ +82€ första dagarna........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara bättre värde på NL25€ än 50€, skiljer en del på spelet.

 

Höjjer med A10, träffar 10:an.....bettar pott brädan ut då det endast kommer underkort, showdown med killen som bara synat med!

 

Han satt på KK. Bra han inte tog mer pröjs för den handen ! :-)

 

Roob, lite hemlisch ett tag till, du då ?

 

Lirat länge? Nöjd med Red Bet ?

 

Tycker det verkar vara mycket slask på NL25€, folk kommer in o krigar bort en 100-ing eller 2 på vad skit som helst :-)

 

Natti,,,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh, hemskt vad hemlighetsfull du är.

 

I.Lovebush här :)

 

sitter inte på redbet, annat skin. Otroligt dåligt motstånd på Nl25€, bomba med nuts och cbeta 100% imo, gogo!

 

 

Hehe.......

 

 

Ja, mitt största jobb nu blir att hålla mig på NL25€ samt invänta slutet på insättnings riggen!

 

Brukar ju droppa lite då............ Sprang dock bra nu, 1 timmes grind gav 32€ vilket blir fin statistik för månaden so far....:-)

 

Nu blir det att svulla burgare med poolaren......får se om det blir nån mer grind ikväll eller samkväm med sambon.....hehe ! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland undrar jag om man faan inte ska ha 1timme som gräns för ett grindpass!?

 

Suttit uppe halva natten o hattat o slutar på minus, börjar bra, sedan brakar det på nåt bord osv.

 

 

Hittar en timmes grind nu på FM som gav 26€......... Tamefan bättre köra lite sådana pass än dessa jävla maratonpass som gör att timlönen blir katastrof...:shock:

 

Nu ska jag ut i det fina(?) STHLMS vädret !! :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått igenom en del av spelet nu o ser att jag till viss del spelat aningen löst,,,,,,Tyvärr drivs jag lätt till det på NL25€ eftersom många spelar anytwo. Men när man även torskar sina AK ai på 8K4 mot K4 efter att ha typ raisat 5ggr bb pre så blir tilten uppenbar när man 2 händer senare raisat up till 6€ med AA efter att 2 spelare höjt till 1,25€ o den ena synar med 22 o givetvis settar på floppen............aksdh&%¤#ndjfk,gnmbm...gaaahhhhh !!!!!!!!!

 

Vet att det är fel men funderar alvarligt på att flytta upp lite underrullad på NL50€, bättre att gula där än på NL25€ o mongospelare !

 

 

 

Satan va jag är tiltat o förbannad nu.......:evil:

 

PS; Glömde denna, floppar stege.........Bettar pott o får syn av killen som gått med, potten kan på turn vara runt 7€ då färgdraget kommer, jag ställer mina sista 17€ o hoppas på att han gör en tomtesyn, det gör han o sätter färgen givetvis! Jag visste att han troligen hade draget o överbettade för att slippa se river,,,,,,,men ja.....ahdgfhfjfjkmk/#%¤&¤¤JFNFFNnm !!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satan vilket gött kvällspass det blev med +147€,,,,,,,,Satt ett tag med typ 200€ stackar på 2st NL50€ bord med efter lite set ups så minskade de en aning,,,,,,,med szlansky euros räknat skulle jag lätt haft 100€ till på +kontot.

 

 

Rysaren blev en stege med degen in på turn, drogs yt på rivver av kåken för en 160€ pott....:-(

 

Blev lite andra fina också, 66 vs 77 på flopp 7K6 ( Go natt )

 

KK mot D8, flopp 2J8, river Q ( Go natt )

 

 

Är dock nöjd med dagen......Natti !!! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De va inte du som, morr, fick in såsen mot mig med bullets?

 

fick smaka på dom ett antal gånger idag på NL50 =(((

 

Nej, tror inte det......Tror inte jag plockade upp dom en enda ggn under kvällen!

 

Trivs bra på Red Bet NL50€ nu, hittade ett +47€ på en timmes morgongrind....8-) Nu blir det en runk, snabbdusch o sen veva iväg till jobbet!

 

Dagen lär vara räddad då jag igår upptäckte att man plötsligt kom in på PF på jobbets dator, inte funkat tidigare! :mrgreen:

 

L8er..;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött, då sitter man på jobbet o hänger på PF, helt solo på kontoret idag ! Det är så här det ska vara *LOL* :-)

 

Vågar dock inte prova att ladda ner RedBet klienten på denna dator! Nån måtta får det vara, hehe,,,,,,

 

 

Då syrran fyller år idag med middag o allt blir det nog ingen kvällsgrind idag, blev sent inatt, så troligen satsar jag på att komma i säng med sambon idag o laddar för en morgonbittigrind istället ! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...