chrillesnakeman Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Hej alla poker fans!! Jag vill börga spela poker hur går jag tillväga? vilken poker sida är bra för nybörgare? Jag tänkte ochså passa på att söka camaro vänner här på detta forum. så alla som gillar bilar med drag i kanske tycker min cammo är ball. jag har satt in nos & lite smått o gott och jag har ca 17 pics & info på min sida på nätet. så ta en titt på min site http://www.gatbilar.se/chrillesnakeman Citera
Dead-Inside Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Absolut av ren nyfikenhet, har du dyslexi? Sen undrar jag som föregående postare, nivå, site, ... rulle? Hur länge har du spelat? Varför startar du dagboken? etc. Allt sånt är kul o veta . Citera
Snusarn Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Absolut av ren nyfikenhet, har du dyslexi? Sen undrar jag som föregående postare, nivå, site, ... rulle? Hur länge har du spelat? Varför startar du dagboken? etc. Allt sånt är kul o veta . Du försöker levla oss här va? Citera
Recommended Posts