Duracell Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 YO! Gör expekt verifiering på sina kunder så fort man satt in pengar? Har fått ett mail..vill bara kolla upp så jag inte lämnar ut bilder på mitt kortnummer och körkort till någon lallare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duracell Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2007 hello? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dasgrosse Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 nope, gör de inte. <har aldrig varit med om det, men sker s'kert att de gör slumpmässiga koller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duracell Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2007 jahopp vad gör man nu då -.-??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 jahopp vad gör man nu då -.-??? Kontakta dem själv, så vet du att du kommit rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duracell Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2007 skickar mail och kolar läget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Expekt.com Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 YO!Gör expekt verifiering på sina kunder så fort man satt in pengar? Har fått ett mail..vill bara kolla upp så jag inte lämnar ut bilder på mitt kortnummer och körkort till någon lallare... Hej Duracell! Detta efterfrågas i vissa fall för att verifiera att rättmätig ägare använder sig av betalningsmetoden. Enbart behörig och utbildad personal kommer att behandla ditt ärende och det finns inga skäl till att vara orolig sålänge som du har följt de instruktioner som angivits i det mail som skickades till dig. Detta är en säkerhetsåtgärd som vidtas för att säkra våra kunders och vår egen säkerhet. Tack för ditt samarbete och tålamod! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts