tamtaram Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 För de som gillar brutal engelsk humor kan jag varmt rekommendera "The League of Gentlemen", den är några år gammal men jag har inte upptäckt den förrän nu. Går på BBC Prime 2230. Citera
Ekenstar Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Jag såg första avsnittet av Moonlight (imdb-länk) precis, verkar vara liknande plot som i Dexter, det verkade ganska lovande må jag säga. Också nyss börjat kolla på Moonlight, ganska bra vampyrserie. Fast liknande plot som Dexter vill jag nog inte hålla med om (har sett de tre första avsnitten) men helt klart mycket sevärd ändå Citera
Lizzie Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Bones är en bra serie o sedan House...diggar honom:lol: CSI Miami Citera
okocha Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Också nyss börjat kolla på Moonlight, ganska bra vampyrserie. Fast liknande plot som Dexter vill jag nog inte hålla med om (har sett de tre första avsnitten) men helt klart mycket sevärd ändå Jag har bara sett första, och jag tror nog manusförfattarna inspirerats lite av Dexter, även om skillnaderna också är stora;-) Citera
Ekenstar Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Jag har bara sett första, och jag tror nog manusförfattarna inspirerats lite av Dexter, även om skillnaderna också är stora;-) Tror snarare att dom har inspererats av den kanadensiska serien Blood Ties, som handlar om en kvinnlig f.d polis som blir privatdetektiv och blir polare med en god manlig vampyr. Blood Ties är också en ok serie om man gillar vampyrer och okulta inslag. Citera
Bojen Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Bra serier som man följer avsnitt för avsnitt: * Entourage * Lost * Californication * Weeds Serier om följer avsnitt för avsnitt, fast de inte är speciellt bra: * Prison Break * Heroes Serier som jag ligger några säsonger efter med. Som dock är bra: * 24 * The Shield * My Name Is Earl Citera
croz Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Till er som gillar The Office UK, ni måste bara se Extras. Trodde inte att jag skulle få se nåt så bra som the office igen men Extras är i samma klass Citera
Hakflem Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Carnivale är nog den bästa serie jag nånsin sett, verkar som många missat den. Citera
heltok Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Terminator The Sarah Connor Chronicles <--- verkar okej Citera
Rooney Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Carnivale är nog den bästa serie jag nånsin sett, verkar som många missat den. Inledande avsnitten var i min mening sjukt trevande... Funderar dock på att de get ett par skott till. Gillade inte dexter de första avsnitten heller Citera
knallpacko Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Till er som gillar The Office UK, ni måste bara se Extras. Trodde inte att jag skulle få se nåt så bra som the office igen men Extras är i samma klass Njaaaa, jag har sett extras och gillar det, men tycker du verkligen att det är LIKA bra som The Office? Citera
Blom1337 Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Entourage och Californication FTW! Citera
Hakflem Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Inledande avsnitten var i min mening sjukt trevande... Funderar dock på att de get ett par skott till. Gillade inte dexter de första avsnitten heller Tja serien byggs upp väldigt väldigt långsamt med massa fokus på miljöerna och de olika skruvade personligheterna. Inget direkt Prison Break-tempo med 9 cliffhangers i varje avsnitt. Det kanske därför jag gillar serien (och kräks på PB). Citera
croz Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Njaaaa, jag har sett extras och gillar det, men tycker du verkligen att det är LIKA bra som The Office? Jag måste erkänna att jag bara sett säsong 2 och den tycker helt klart är i samma klass. Orlando Bloom är riktig rolig.. Citera
knallpacko Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Jag måste erkänna att jag bara sett säsong 2 och den tycker helt klart är i samma klass. Orlando Bloom är riktig rolig.. Sant, avsnittet med Orlando är bland seriens bästa. Du borde även se första säsongen, och speciellt avsnittet med Samuel L Jackson. Jag skrattade mig själv harmynt... Citera
strater Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Terminator The Sarah Connor Chronicles <--- verkar okej kommer bli tjatig till 100%, tröttnade på terminator-fights redan i avsnitt två ju (väldigt lätt spoiler) iaf, vad gäller serier så i denna ordning: battlestar galactica lost prison break season 1 (skippa resten) heroes/dexter Citera
brainslicer Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 som motvikt till all komedi(bläääh): The 10 Most Moving Deaths That Mostly Stuck edit: obviously: spoilers Tror snarare att dom har inspererats av den kanadensiska serien Blood Ties, som handlar om en kvinnlig f.d polis som blir privatdetektiv och blir polare med en god manlig vampyr. Blood Ties är också en ok serie om man gillar vampyrer och okulta inslag. Nyss sett Blood Ties, är ok, skall ta itu med Moonlight snart. Mina favorit vampyrer: The Fanged Four(Spike, Angelus, Darla & Dru) Citera
brainslicer Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Vi BSG fans kan tydligen se fram emot mera mums-mums(iform av spinoff) Nån som minns Knight Rider? kitt is back soon, och allas vår Hasselhoff också kanske? lite om nya/kommande "remakes" och förväntningar http://syfyportal.com/news424637.html "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" debuted last weekend. "Knight Rider" comes back in a few weeks. We already got doses of "Bionic Woman" and "Flash Gordon," and weren't too impressed. And now even "Battlestar Galactica" -- which already went through a remake -- is getting revisited again after reports that its spinoff prequel, "Caprica," seems to be moving toward production again.edit: Moonlight, rekommenderas Citera
cG_ Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Lost & House MD <-- är mina favoritserier iaf =) Citera
TotalFarsa Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Första avsnittet av The Sarah Connor Chronicles lämnade mest en fadd smak av *mewh* i munnen och är nog inget jag kommer att följa om nu serien får en fortsättning. Nu är det iofs inte alla serier som startar sensationellt men de har en hel del arr rädda upp för att få mig att kolla på den (lär ju inte vara target audience men ändå). Summerar första avsnittet rätt så bra Citera
brainslicer Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 "Första avsnittet av The Sarah Connor Chronicles lämnade mest en fadd smak av *mewh* i munnen...." There's a storm coming in. Efter att precis sett episod 6: I like it more and more, definitivt bäst OnAir just nu. (Tillsammans med Jericho) Citera
DjQuik Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 breaking bad http://www.amctv.com/originals/breakingbad/ Citera
brainslicer Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/television/news/e3icfe13ead83e2831b75bae45ceb5ff4df Fox gives 'Terminator' second season By Nellie Andreeva April 21, 2008 She'll be back. Fox has picked up "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" for a second season. The network on Monday handed a 13-episode order to the sci-fi drama, an extension of the "Terminator" feature franchise that centers on Sarah Connor (Lena Headey) and her son, John (Thomas Dekker), as they battle enemies from the future with the help of a goodhearted terminator, Cameron (Summer Glau). "Terminator," from Warner Bros. TV, which launched in January, is the highest-rated new scripted series this season among adults 18-49 with an average of 4.4 rating/10 share. It drew an average of 10.5 million total viewers. Om nu nån missat så visar trean första säsongen från början av maj....(annat bra på trean: Chuck) Citera
Supertequila Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Har precis laddat ner första säsongen av Battlestar Galactica o sett miniserien som föregår säsong 1. Ser helt ok ut och Nr 6 är så sexig så man vill sätta på henne genom rutan. Citera
Recommended Posts