Santa_Bege Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma. poker spelas i skum lokal En turre där vinnaren får pokal Tomten bara älskar poker Tråkigt nog är han bara medioker Tomten ser Sju och Två Dags att gå upp i nivå Sveper sin grogg och spelar tuff Det här blir tidernas bluff Pengar, kläder, renägarebevis – allt åker in i mitten Men tvärtemot hans devis – får han gå utan ett vitten I bedrövelsen hittar Tomten en kvarglömd julklapp ”Till Klyka för att skyla din lilla Japp” Iklädd endast jeopardstring tomten lunkar mot Nordpolen Den jäveln som uppfann poker skulle sättas i elektriska stolen Så om du är utsmyckad med mongolveck Spela aldrig poker med Eurytmech God Jul PF.nu från Eder allas Fisken Jonas Citera
rocco12345 Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Den bästa dikten jag någonsin läst iaf! Citera
Santa_Bege Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 Vers två klart bäst! Personligen var jag mest nöjd med att han får gå iklädd Klykas sexiga julklapp (undrar vem den var ifrån?) och att en av vår flitigaste forumiter var den som skinnade honom (kanske kan ses som en liten fredstrevare från mig då jag hackade lite på honom här om dagen). Citera
Recommended Posts