Gå till innehåll

ang mansion withdrawl

Recommended Posts

Postad

Hej

Mansion säger att man ska skicka in ett foto på sitt visa kort (fram o baksida) innan man kan ta ut pengar från siten. Jag är lite rädd för att göra detta då jag vid ett tillfälle för ett bra tag sen snackade med Party poker support och råkade ge mina hemliga siffror på baksidan till dom. Då sa han på supporten att "Du ska ALDRIG ge ut dina hemliga siffror till någon" han sa dock att han redan hade glömt dom och att det inte var en fara men sa att jag skulle tänka på detta i framtiden.

Så varför ska jag nu skicka hela mitt kort till mansion??? lite skumt tycker jag!

Nån som vet om man kan klistra över dom siffrorna eller ?

Postad
Hej

Mansion säger att man ska skicka in ett foto på sitt visa kort (fram o baksida) innan man kan ta ut pengar från siten. Jag är lite rädd för att göra detta då jag vid ett tillfälle för ett bra tag sen snackade med Party poker support och råkade ge mina hemliga siffror på baksidan till dom. Då sa han på supporten att "Du ska ALDRIG ge ut dina hemliga siffror till någon" han sa dock att han redan hade glömt dom och att det inte var en fara men sa att jag skulle tänka på detta i framtiden.

Så varför ska jag nu skicka hela mitt kort till mansion??? lite skumt tycker jag!

Nån som vet om man kan klistra över dom siffrorna eller ?

Klistra över eller ta bort dem i photoshop.

Postad

scanna in fram och baksida och använd körkortet(tror de ville ha typ körkortet bredvid) till att dölja siffrorna som inte behövs (tex de 3 sista på baksidan), de vill bara ha de 4 första eller sista siffrorna tror jag för att se att kortet som du satt in pengar med är i din ägo.

Ring deras support och prata med dom om vad du behöver skicka in, det gjorde jag och de var väldigt tillmötesgående.