RaMz Postad 23 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Izabel på ipoker? mmm, jag suger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 mmm, jag suger. Då suger vi båda, enda potterna jag vunnit har jag dragit ut... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Se till o vinn nu iallafall... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 23 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Se till o vinn nu iallafall... får jobba på d. kanske en till allin med kq vs kk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 23 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 vann 100r på lads iaf, men fy fan vad tråkigt det är med onlineturrar när man bara får upp några få bord. semibubblade typ i båda rebuysen på ipoker också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 vann 100r på lads iaf, men fy fan vad tråkigt det är med onlineturrar när man bara får upp några få bord. semibubblade typ i båda rebuysen på ipoker också. Mkt deg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 är du karolina21? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Mkt deg?9k är du karolina21?Yep Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Idag har jag lite småsysslor jag tänkte klara av. Just nu så väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp så jag kan få en remiss för att ta hand om mina snarkningar en gång för alla. Skulle också behöva skriva en fet blogg om vad jag gjort den senaste tiden för pokermagazine. Jag är så sjukt lat när det kommer till att göra saker för andra, typ blogga, men nu ska jag få blogga i papperstidningen så förhoppningsvis kommer det motivera mig lite mer. Verkar som att jag får grinda mer online de närmaste dagarna då de flesta polarna inte är hemma eller åker till London för Pokermillion. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Händelserik kväll annars, Uggla på skansen och adam tensta i stan ;P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Idag har jag lite småsysslor jag tänkte klara av. Just nu så väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp så jag kan få en remiss för att ta hand om mina snarkningar en gång för alla. Champagnen står på kylning! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Sorry Ramz Du tar igen det i nästa $1k, du verkar gilla dom bättre Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Champagnen står på kylning! hehe, jag ska träffa en öron, näsa, mun läkare på torsdag iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Sorry Ramz Du tar igen det i nästa $1k, du verkar gilla dom bättre Hehe lugnt, vinn lads nu hejja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Fan jag som hade tänkt att grinda och träna varje dag nu när jag kommit hem efter allt resande och kaos. Vad händer? Hur ska man tacka nej till grillkväll och myskrök hemma hos Morbos polare? Får skjuta upp träningen tills på måndag I guess och spela 1k på ongame imorrn istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Fan jag som hade tänkt att grinda och träna varje dag nu när jag kommit hem efter allt resande och kaos. Vad händer? Hur ska man tacka nej till grillkväll och myskrök hemma hos Morbos polare? Får skjuta upp träningen tills på måndag I guess och spela 1k på ongame imorrn istället. Du hinner väl träna innan då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Fan jag som hade tänkt att grinda och träna varje dag nu när jag kommit hem efter allt resande och kaos. Vad händer? Hur ska man tacka nej till grillkväll och myskrök hemma hos Morbos polare? Får skjuta upp träningen tills på måndag I guess och spela 1k på ongame imorrn istället. Kan en del om det där, träna och drick max 2 öl så är det possitivt för kroppen, massa bra prylar i ölen som kroppen drar nytta av om du inte överförbrukar, men du är nog intresserad av att dricka annat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Kan en del om det där, träna och drick max 2 öl så är det possitivt för kroppen, massa bra prylar i ölen som kroppen drar nytta av om du inte överförbrukar, men du är nog intresserad av att dricka annat Tillsammans med din signatur gör mig varm o glad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Tillsammans med din signatur gör mig varm o glad. Vissa saker kan faktiskt vara misstag, men om det var de vill jag inte avslöja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Var en fett rolig grillfest igår, precis perfekt. Var lugnt och fint i början med några av sebbes polare men sen efter ett tag så kom det mer och mer folk och så blev det lite mer fest och krök. Blev till och med lite bad vid 2 tiden då de lokala damerna hade hittat dit Jag tror jag drömde hela natten om en av dom Idag blir det onlinegrind igen, är ju massa 300fo och 1k på ongame osv, hejja hejja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Var en fett rolig grillfest igår, precis perfekt. Var lugnt och fint i början med några av sebbes polare men sen efter ett tag så kom det mer och mer folk och så blev det lite mer fest och krök. Blev till och med lite bad vid 2 tiden då de lokala damerna hade hittat dit Jag tror jag drömde hela natten om en av dom Idag blir det onlinegrind igen, är ju massa 300fo och 1k på ongame osv, hejja hejja. pics or did not happen etc Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 pics or did not happen etc lol. Till skillnad från andra så brukar jag faktiskt försöka uppleva festen istället för att ta bilder på den Kan säga att det togs en hel del bilder i vegas men dom flesta är ju preskriberade... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brollesr Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 vad nickar du pa ongame? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 vad nickar du pa ongame? IzabelG1 tror jag, men raila inte plz, jag är inte alls vän med klienten så jag brukar inte spela så bra i dom där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brollesr Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 lol ok lovar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts