Gå till innehåll

The life of RaMz

RaMz

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lycka till i PLO och i main, hoppas du slipper sånt här bara.... Nä just det, sånt finns ju bara på Stars...

PokerStars Spel #18468932614: Turnering #92858114, $200+$15 Holdem No limit - Omgång III (100/200) - 2008/06/29 - 17:01:46 (ET)

Bord '92858114 706' 9-max Plats #7 har knappen

Plats 1: "Dumping"KGB (20641 i marker)

Plats 2: zeb_sthlm (8025 i marker)

Plats 3: not this guy (9575 i marker)

Plats 4: aquaholik (10275 i marker)

Plats 5: kidby-ace (9475 i marker)

Plats 6: Goinbkup (11200 i marker)

Plats 7: 0Human0 (18950 i marker)

Plats 8: KKKKPoker (9100 i marker)

Plats 9: barros05 (10875 i marker)

KKKKPoker: lägger lilla mörken 100

barros05: lägger stora mörken 200

*** HÅLKORT ***

Utdelat till zeb_sthlm [7d 7c]

"Dumping"KGB: lägger sig

zeb_sthlm: höjer 400 till 600

not this guy: lägger sig

aquaholik: lägger sig

kidby-ace: lägger sig

Goinbkup: synar 600

0Human0: synar 600

KKKKPoker: lägger sig

barros05: lägger sig

*** FLOPP *** [7h 2h 2s]

zeb_sthlm: satsar 1000

Goinbkup: höjer 1000 till 2000

0Human0: höjer 16350 till 18350 och är all-in

zeb_sthlm: synar 6425 och är all-in

Goinbkup: lägger sig

Ej synad satsning (10925) returnerad till 0Human0

*** TURN *** [7h 2h 2s] [9h]

barros05 sa, "vnh"

*** RIVER *** [7h 2h 2s 9h] [2c]

*** VISNING ***

zeb_sthlm: visar [7d 7c] (en kåk, sjuor över tvåor)

0Human0: visar [Ad 2d] (fyrtal, tvåor)

0Human0 sa, "omg"

0Human0 vann 18950 från pott

*** SAMMANFATTNING ***

Total pott 18950 | Avgift 0

Bord [7h 2h 2s 9h 2c]

Plats 1: "Dumping"KGB lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 2: zeb_sthlm visade [7d 7c] och förlorade med en kåk, sjuor över tvåor

Plats 3: not this guy lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 4: aquaholik lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 5: kidby-ace lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 6: Goinbkup lagda på Flopp

Plats 7: 0Human0 (knappen) visade [Ad 2d] och vann (18950) med fyrtal, tvåor

Plats 8: KKKKPoker (lilla mörken) lagda innan Flopp

Plats 9: barros05 (stora mörken) lagda innan Flopp

Take care

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bustade precis i omahaturren. Var massor med fisk med i turren men på dom 2 borden jag satt på var bara proffs: Juanda, Durr, Mizrachi, emad tahtou, John Kabbaj, Marcel Luske, John D'agostino, alex kravchenko och phil laak.

Jag bustade på 250-500 när jag slog upp 1.5k med 89TJds och en fisk syna på knappen, floppen kommer KT4 med 2 spader och en hjärter (jag har clubs och hearts). Jag bettar 3k och han steksynar efter att nästan ha foldat så vet att han är väldigt svag. Turn är hjärter 6 så jag får hålk och flushdrag och jag är hyfsat säker på att sålänge han inte träffat 6an så borde han inte kunna syna ett potbet. Jag betar pot 10k och han steker i 4 min innan han till sist synar, på river blankar båda färgdragen men det kommer en J så det ligger KT46J. knekten va rju rätt kall eftersom han kan ha fått stege där, men eftersom han måste haft wrap om han ska få stege på knekten så tror jag att det finns en överhängande chans att han inte träffat stegen så jag tog ett skott och degade in mina sista 7k in i 30k potten. Han synar blixt och visar upp denna handen: AKQ2 utan färgdrag.

Vad i helvette gör han på turn med den handen? Top par och hålk när det ligger dubbla färgdrag lixom, som tur var har jag för mkt harmoni nu för att bli tiltad så är lugnt. Ska bara chilla på wynn nu ikväll, är helt slut från igårkväll var helt brutal fest. only in vegas.

Länk till kommentar

vilka är dom fetaste nattklubbarna i vegas?

Jet på måndagar, Pure på tisdag och helg, Tryst torsd-lör. Tao är riktigt fett också. lil wayne på LAX andra juli är nog en bra kväll också.

jag befinner mig i lite vegasdimma nu sen 2 dagar tillbaka och finns risk att man inte vaknar upp tills man är tillbaks hemma, är så jävla sjukt här, man tror man drömmer. eller vad säger du rille?

käkade ett kilo hummer på venetian inatt, så jävla gott.

Länk till kommentar

Han kanske resonerade som Thorsson iklädd sin nya Pokerstars-dress:

"Äh, vafan, det var ändå bara ett sånt litet inköp, och jag har ju dragit ett par drinkar så vafan, jag gamblar lite" :shock:

(är det bara jag som tycker att det var ett utav de mest korkade uttalandena man kan göra som nybliven Pokerstars representant?)

/Jonas

bustade precis i omahaturren. Var massor med fisk med i turren men på dom 2 borden jag satt på var bara proffs: Juanda, Durr, Mizrachi, emad tahtou, John Kabbaj, Marcel Luske, John D'agostino, alex kravchenko och phil laak.

Jag bustade på 250-500 när jag slog upp 1.5k med 89TJds och en fisk syna på knappen, floppen kommer KT4 med 2 spader och en hjärter (jag har clubs och hearts). Jag bettar 3k och han steksynar efter att nästan ha foldat så vet att han är väldigt svag. Turn är hjärter 6 så jag får hålk och flushdrag och jag är hyfsat säker på att sålänge han inte träffat 6an så borde han inte kunna syna ett potbet. Jag betar pot 10k och han steker i 4 min innan han till sist synar, på river blankar båda färgdragen men det kommer en J så det ligger KT46J. knekten va rju rätt kall eftersom han kan ha fått stege där, men eftersom han måste haft wrap om han ska få stege på knekten så tror jag att det finns en överhängande chans att han inte träffat stegen så jag tog ett skott och degade in mina sista 7k in i 30k potten. Han synar blixt och visar upp denna handen: AKQ2 utan färgdrag.

Vad i helvette gör han på turn med den handen? Top par och hålk när det ligger dubbla färgdrag lixom, som tur var har jag för mkt harmoni nu för att bli tiltad så är lugnt. Ska bara chilla på wynn nu ikväll, är helt slut från igårkväll var helt brutal fest. only in vegas.

Länk till kommentar

haha william är skön.

jag har inte spelat något på 2 dagar, blivit lite sjuk, har ont i halsen och huvet som fan. tro vi festat lite för hårt. Hängt vid poolen en del och träffat 3 fett sköna judar, 2 tjejer och en kille som ska komma tillbaka i helgen och festa med oss då dom egentligen bor i LA. En av tjejerna var britney spears nanny, det tyckte jag var fett coolt.

nu blir d lite room service och kanske nån film.

later

Länk till kommentar

Jet på måndagar, Pure på tisdag och helg, Tryst torsd-lör. Tao är riktigt fett också. lil wayne på LAX andra juli är nog en bra kväll också.

jag befinner mig i lite vegasdimma nu sen 2 dagar tillbaka och finns risk att man inte vaknar upp tills man är tillbaks hemma, är så jävla sjukt här, man tror man drömmer. eller vad säger du rille?

käkade ett kilo hummer på venetian inatt, så jävla gott.

låter riktigt soft. Vars hittar man dom bästa poolpartys då?

Länk till kommentar

låter riktigt soft. Vars hittar man dom bästa poolpartys då?

Tror Ramzi kan leverera ett bra svar på det inom en väldigt snar framtid faktiskt...

Sisqo-feeling vid poolen idag, Ramzi i högform med tequilashots all over osv...

Vi får se om han minns vart han varit när han hittar en dator :)

Länk till kommentar

haha man tror man drömmer. poolpartyt var väl helt ok ;)

spelade main event idag, slutade på 83k. borde finnas en del intervjuer osv på poker.se och pokermagazine. är helt slut nu så blir sova.

Bra jobbat som fan, ding ding ding nu.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...