RaMz Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 godmorgon är spelsugen idag så ska dra till rio och spela 10k omaha turneringen. Run good plsss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Är det en man? Det är en duperande T6'are. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 De har en intressant strategi i PLO 10k turren (precis som förra året).. du får 10k i startchips + ett rebuychip (värt 10k) som du kan använda när som helst under första 3 timmarna. Hur utnyttjar man en sådan sak för max ev? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeb_sthlm Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Lycka till i PLO och i main, hoppas du slipper sånt här bara.... Nä just det, sånt finns ju bara på Stars... PokerStars Spel #18468932614: Turnering #92858114, $200+$15 Holdem No limit - Omgång III (100/200) - 2008/06/29 - 17:01:46 (ET) Bord '92858114 706' 9-max Plats #7 har knappen Plats 1: "Dumping"KGB (20641 i marker) Plats 2: zeb_sthlm (8025 i marker) Plats 3: not this guy (9575 i marker) Plats 4: aquaholik (10275 i marker) Plats 5: kidby-ace (9475 i marker) Plats 6: Goinbkup (11200 i marker) Plats 7: 0Human0 (18950 i marker) Plats 8: KKKKPoker (9100 i marker) Plats 9: barros05 (10875 i marker) KKKKPoker: lägger lilla mörken 100 barros05: lägger stora mörken 200 *** HÅLKORT *** Utdelat till zeb_sthlm [7d 7c] "Dumping"KGB: lägger sig zeb_sthlm: höjer 400 till 600 not this guy: lägger sig aquaholik: lägger sig kidby-ace: lägger sig Goinbkup: synar 600 0Human0: synar 600 KKKKPoker: lägger sig barros05: lägger sig *** FLOPP *** [7h 2h 2s] zeb_sthlm: satsar 1000 Goinbkup: höjer 1000 till 2000 0Human0: höjer 16350 till 18350 och är all-in zeb_sthlm: synar 6425 och är all-in Goinbkup: lägger sig Ej synad satsning (10925) returnerad till 0Human0 *** TURN *** [7h 2h 2s] [9h] barros05 sa, "vnh" *** RIVER *** [7h 2h 2s 9h] [2c] *** VISNING *** zeb_sthlm: visar [7d 7c] (en kåk, sjuor över tvåor) 0Human0: visar [Ad 2d] (fyrtal, tvåor) 0Human0 sa, "omg" 0Human0 vann 18950 från pott *** SAMMANFATTNING *** Total pott 18950 | Avgift 0 Bord [7h 2h 2s 9h 2c] Plats 1: "Dumping"KGB lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 2: zeb_sthlm visade [7d 7c] och förlorade med en kåk, sjuor över tvåor Plats 3: not this guy lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 4: aquaholik lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 5: kidby-ace lagda innan Flopp (satsade inte) Plats 6: Goinbkup lagda på Flopp Plats 7: 0Human0 (knappen) visade [Ad 2d] och vann (18950) med fyrtal, tvåor Plats 8: KKKKPoker (lilla mörken) lagda innan Flopp Plats 9: barros05 (stora mörken) lagda innan Flopp Take care Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 bustade precis i omahaturren. Var massor med fisk med i turren men på dom 2 borden jag satt på var bara proffs: Juanda, Durr, Mizrachi, emad tahtou, John Kabbaj, Marcel Luske, John D'agostino, alex kravchenko och phil laak. Jag bustade på 250-500 när jag slog upp 1.5k med 89TJds och en fisk syna på knappen, floppen kommer KT4 med 2 spader och en hjärter (jag har clubs och hearts). Jag bettar 3k och han steksynar efter att nästan ha foldat så vet att han är väldigt svag. Turn är hjärter 6 så jag får hålk och flushdrag och jag är hyfsat säker på att sålänge han inte träffat 6an så borde han inte kunna syna ett potbet. Jag betar pot 10k och han steker i 4 min innan han till sist synar, på river blankar båda färgdragen men det kommer en J så det ligger KT46J. knekten va rju rätt kall eftersom han kan ha fått stege där, men eftersom han måste haft wrap om han ska få stege på knekten så tror jag att det finns en överhängande chans att han inte träffat stegen så jag tog ett skott och degade in mina sista 7k in i 30k potten. Han synar blixt och visar upp denna handen: AKQ2 utan färgdrag. Vad i helvette gör han på turn med den handen? Top par och hålk när det ligger dubbla färgdrag lixom, som tur var har jag för mkt harmoni nu för att bli tiltad så är lugnt. Ska bara chilla på wynn nu ikväll, är helt slut från igårkväll var helt brutal fest. only in vegas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 30 Juni , 2008 Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 vilka är dom fetaste nattklubbarna i vegas? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2008 vilka är dom fetaste nattklubbarna i vegas? Jet på måndagar, Pure på tisdag och helg, Tryst torsd-lör. Tao är riktigt fett också. lil wayne på LAX andra juli är nog en bra kväll också. jag befinner mig i lite vegasdimma nu sen 2 dagar tillbaka och finns risk att man inte vaknar upp tills man är tillbaks hemma, är så jävla sjukt här, man tror man drömmer. eller vad säger du rille? käkade ett kilo hummer på venetian inatt, så jävla gott. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonash72 Postad 1 Juli , 2008 Rapport Share Postad 1 Juli , 2008 Han kanske resonerade som Thorsson iklädd sin nya Pokerstars-dress: "Äh, vafan, det var ändå bara ett sånt litet inköp, och jag har ju dragit ett par drinkar så vafan, jag gamblar lite" (är det bara jag som tycker att det var ett utav de mest korkade uttalandena man kan göra som nybliven Pokerstars representant?) /Jonas bustade precis i omahaturren. Var massor med fisk med i turren men på dom 2 borden jag satt på var bara proffs: Juanda, Durr, Mizrachi, emad tahtou, John Kabbaj, Marcel Luske, John D'agostino, alex kravchenko och phil laak. Jag bustade på 250-500 när jag slog upp 1.5k med 89TJds och en fisk syna på knappen, floppen kommer KT4 med 2 spader och en hjärter (jag har clubs och hearts). Jag bettar 3k och han steksynar efter att nästan ha foldat så vet att han är väldigt svag. Turn är hjärter 6 så jag får hålk och flushdrag och jag är hyfsat säker på att sålänge han inte träffat 6an så borde han inte kunna syna ett potbet. Jag betar pot 10k och han steker i 4 min innan han till sist synar, på river blankar båda färgdragen men det kommer en J så det ligger KT46J. knekten va rju rätt kall eftersom han kan ha fått stege där, men eftersom han måste haft wrap om han ska få stege på knekten så tror jag att det finns en överhängande chans att han inte träffat stegen så jag tog ett skott och degade in mina sista 7k in i 30k potten. Han synar blixt och visar upp denna handen: AKQ2 utan färgdrag. Vad i helvette gör han på turn med den handen? Top par och hålk när det ligger dubbla färgdrag lixom, som tur var har jag för mkt harmoni nu för att bli tiltad så är lugnt. Ska bara chilla på wynn nu ikväll, är helt slut från igårkväll var helt brutal fest. only in vegas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 haha william är skön. jag har inte spelat något på 2 dagar, blivit lite sjuk, har ont i halsen och huvet som fan. tro vi festat lite för hårt. Hängt vid poolen en del och träffat 3 fett sköna judar, 2 tjejer och en kille som ska komma tillbaka i helgen och festa med oss då dom egentligen bor i LA. En av tjejerna var britney spears nanny, det tyckte jag var fett coolt. nu blir d lite room service och kanske nån film. later Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Från wsop 10k omaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 stekigt ramz. du ser rädd ut för kameran? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 vad är de för klocka du har på bilden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 du är lik krantz? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bananmannen Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Hänger dagligen med i dagboken under vegas äventyret! Verkar riktigt nice... The Killers på Pure måste varit sjukt bra? Vill se dom live men inte lyckats, nån som vet om dom har mer club gigs i vegas senare i år? Gl i alla events Ramz... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 du är lik krantz? Hehe, komplimang? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2008 stekigt ramz. du ser rädd ut för kameran? var sjukt bakis fisk klocka citizen. nu ska vi dra till LAX och festa med lil wayne Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 5 Juli , 2008 Rapport Share Postad 5 Juli , 2008 Jet på måndagar, Pure på tisdag och helg, Tryst torsd-lör. Tao är riktigt fett också. lil wayne på LAX andra juli är nog en bra kväll också. jag befinner mig i lite vegasdimma nu sen 2 dagar tillbaka och finns risk att man inte vaknar upp tills man är tillbaks hemma, är så jävla sjukt här, man tror man drömmer. eller vad säger du rille? käkade ett kilo hummer på venetian inatt, så jävla gott. låter riktigt soft. Vars hittar man dom bästa poolpartys då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 5 Juli , 2008 Rapport Share Postad 5 Juli , 2008 låter riktigt soft. Vars hittar man dom bästa poolpartys då? Tror Ramzi kan leverera ett bra svar på det inom en väldigt snar framtid faktiskt... Sisqo-feeling vid poolen idag, Ramzi i högform med tequilashots all over osv... Vi får se om han minns vart han varit när han hittar en dator Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 6 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 haha man tror man drömmer. poolpartyt var väl helt ok spelade main event idag, slutade på 83k. borde finnas en del intervjuer osv på poker.se och pokermagazine. är helt slut nu så blir sova. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 haha man tror man drömmer. poolpartyt var väl helt ok spelade main event idag, slutade på 83k. borde finnas en del intervjuer osv på poker.se och pokermagazine. är helt slut nu så blir sova. Bra jobbat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 haha man tror man drömmer. poolpartyt var väl helt ok spelade main event idag, slutade på 83k. borde finnas en del intervjuer osv på poker.se och pokermagazine. är helt slut nu så blir sova. Bra jobbat som fan, ding ding ding nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sureshoT__ Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Du är grym mannen, lycka till i fortsättningen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emil Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 hoppas ni hade party MITT I POOLEN Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 http://www.poker.se/nyheter/66171/live-fran-las-vegas-ramzi-jelassi.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 Heja Ramzi!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts