Rebonius Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Ditt spel är helt okej i den handen imo. Tycker att fi´s syn är horribel. Antagligen var han någon som har haft tur och spelat på låg nivå från början. De brukar kunna ha ruskigt svårt att släppa starka händer pre även fast stackarna är hyffsat djupa. Jag viker AA på river alla dagar i veckan där.
PKRAZ Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Ditt spel är helt okej i den handen imo.Tycker att fi´s syn är horribel. Antagligen var han någon som har haft tur och spelat på låg nivå från början. De brukar kunna ha ruskigt svårt att släppa starka händer pre även fast stackarna är hyffsat djupa. Jag viker AA på river alla dagar i veckan där. är med dig alla dagar i veckan på det resonemanget som sagt!
sturedenstore Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Ditt spel är helt okej i den handen imo.Tycker att fi´s syn är horribel. Antagligen var han någon som har haft tur och spelat på låg nivå från början. De brukar kunna ha ruskigt svårt att släppa starka händer pre även fast stackarna är hyffsat djupa. Jag viker AA på river alla dagar i veckan där. är med dig alla dagar i veckan på det resonemanget som sagt! Håller med om allt detta. Det jag menar med mitt resonemang är att spelet blir kallt just för att det ofta är ganska mycket fisk även på de högre nivåerna i de här stepsen och man inte kan ge en average fi cred för att släppa ett överpar här. Därför är det bättre att hålla i markerna och spela ut fisken senare. Mot en fi man har spelat en del emot som man vet tänker så är spelet bra, annars gillar jag det inte. Personligen så synar man ju aldrig här om man sitter i fis stol, men det har vi ju redan konstaterat.
RaMz Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Postad 17 April , 2008 på tal om ingenting alls... hehe har sett den förut, jävligt rolig graf
RaMz Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Postad 17 April , 2008 Men dom flesta som spelar någorlunda nivåer brukar ju ha hyfsad koll, jag tror dom flesta man inte känner igen foldar där, jag hade nog lite otur som sprang in en kille som inte alls var så sugen på att folda överpar ven fast jag verkligen borde haft bättre. Sen så är väl stabilt spel alltid att föredra mot okänd motståndare, låta dom göra misstag istället för att hoppas på att han ska ge mig massor med respekt (inte många som gör). När jag snackade med BigEgypt i San Remo och han fick höra mitt starsnick för första gången så sa han att han spelat mkt med mig men inte visste så mkt om min spelstil förutom att jag gjort 52 rebuys i en 200 rebuy. Då har man inte så bra image på siten
prookelito Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Han kanske har ett superuser account och ville att det skulle se ut som att han visste att han ledde? imo
Jerico Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Jag skulle ha muckat turn där med gott samvete, när han betar där har han AA/KK/QQ varje dag och du har ingen read som säger att han är kapabel att kasta den typen av hand.
Liza Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 hehe har sett den förut, jävligt rolig graf bästa jag sett på länge ska du på konserten?
eurythmech Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Jay Z-grafen är fantastisk. Det finns många spin-offer (säger jag, som om jag vet att Jay Z är den första) T.ex
Liza Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Haha milkshaken är on point! Fast inte lika bra som 99 problems..
RaMz Postad 18 April , 2008 Författare Rapport Postad 18 April , 2008 bästa jag sett på länge ska du på konserten? När var hur?
asken Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Jay-Z i Globen den 19:e Juni antar jag HeyLisa syftar på.
RaMz Postad 18 April , 2008 Författare Rapport Postad 18 April , 2008 Ja det borde man ju kunna gå på. Tror jag åker till Vegas typ 23 juni, skulle va fett nice att gå och lyssna på honom live.
Liza Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Klart du ska gå! Han har väl inte varit i Sverige på ca10 år och vem vet när han dyker upp här igen? Lär bli fett
highbury90 Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Kanske en dum fråga, men finns det något value i att göra 52 rebuy? Funderade du på att ge upp någon gång?
sturedenstore Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Kanske en dum fråga, men finns det något value i att göra 52 rebuy?Funderade du på att ge upp någon gång? Varför fundera när det bara är att trycka på en knapp imo
mendieta19 Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Kanske en dum fråga, men finns det något value i att göra 52 rebuy?Funderade du på att ge upp någon gång? mkt bättre att göra 52 rebuy än 2 imo:roll: om man inte tiltar och har rulle för det, samtidigt som man är vinnande på nivån är det inget fel imo, bara skickligt att hinna:-D
RaMz Postad 18 April , 2008 Författare Rapport Postad 18 April , 2008 lol Borde ha rekordet på 100 rebuy iaf, hade 104k en gång efter rebuyperioden Men det är inte optimalt att spela så att man måste göra 52 rebuys nej.
JazzeJ Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 lol Borde ha rekordet på 100 rebuy iaf, hade 104k en gång efter rebuyperioden Men det är inte optimalt att spela så att man måste göra 52 rebuys nej. Att hinna göra 52 rebuys är bra bara de....
ulaf Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Hur gick det i den turneringen? Du skulle ha köpt in i wsop main event istället!
RaMz Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Postad 21 April , 2008 Ja det hade vart smartare. Spelade de flesta störra turneringarna igår, men var kall. Semibubblade party med AK vs AQ. Enda cashen kom i någon mindre turnering på expekt. Imorrn ska jag vara på Arlanda kl 12, det kommer bli jobbigt att gå upp ur sängen.
mr-flow Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Haha dina 52 rebuys påminnde mig om någon sidebet som Phil ivey hade gjort som hade gjort att eftersom han torska så behövde han komma top 3 i turneringen för att gå plus
gallico Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Lycka till i SM. Haha dina 52 rebuys påminnde mig om någon sidebet som Phil ivey hade gjort som hade gjort att eftersom han torska så behövde han komma top 3 i turneringen för att gå plus Du tänker inte på Helmuth som på ett finalbord tog en rad dyra försäkringar av Ivey?
RaMz Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Postad 22 April , 2008 sitter på arlanda nu i novia loungen med lite Betfairfolk, flyget till tallinn går vid 14 och om jag inte har fel så spelar jag dag 1a i sm imorgon.
Metaddict Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Lycka till i SM. Du tänker inte på Helmuth som på ett finalbord tog en rad dyra försäkringar av Ivey? Var i förra WSOP. Kan vara det sjukaste jag sett i pokerväg. Kommer inte ihåg exakt nu men jag tror fan nästan han pissade bort upp mot 100K$ i förväntat värde! Minnet sviker möjligen mig men jag är iaf rätt säker på att det var minst 50K. Och Ivey själv sitter bara och småler, man ser tydligt hur han kämpar för att hålla tillbaka fnisset. Förståeligt, snacka om lätta pengar! Hellmuth gör väl en idiotförsäkring i något High Stakes-avsnitt med, följt av typ "I'm rich punk and I intend to keep it that way"?
Recommended Posts