Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tillkommer ju en del ytterligare kostnader, resa, hotell osv.. Men det är ju rätt mycket dead money i EPT:erna, så det kanske blir lite plus värde ändå. Men variansen är rätt jobbig, som sagt. Hur är förresten side gamesen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillkommer ju en del ytterligare kostnader, resa, hotell osv.. Men det är ju rätt mycket dead money i EPT:erna, så det kanske blir lite plus värde ändå. Men variansen är rätt jobbig, som sagt. Hur är förresten side gamesen?

 

Brukar va mkt SnGs igång då man inte får spela cg i monte carlo. Har dock för mig att jag kan ha hört att dom tillåter cg nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var halvkall i 5k turren igår, första gången jag fick stoppa in allt och fick syn så var det på 400-800 med ante då jag stoppade in 11k med JJ efter raise och fick syn av AK men lyckades inte dodga, åkte ut som 57a typ av 160 pers, vilket ändå måste ses som bra eftersom att jag aldrig var all in.

 

Ska spela omaha 2k rebuy idag, hoppas inte det kostar för mkt under rebuyperioden bara :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, 105k pott all in preflop med ak vs kq på 400-800 blinds. Den är normal att förlora när average ligger på 48k. Jag är kvar med 39k i alla fall, spelade stabilt hela dagen och lyckades ha hyfsat bra timing då jag hade AA någon gång när jag blev reraisad och fick betalt med kåk en gång. Men inga potter var brutalt stora förutom den där 105k potten som vi spelade under dagens sista period, hade vart chipleader om jag vunnit den, men men back to grind i övermorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla liverapporteringen på poker.se killen som är chipleader och är med på bilden högst upp, det var han som köpte ut mig. Så tänk att jag borde ha alla hans marker + alla mina marker = Ramz megachippo. men men....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla liverapporteringen på poker.se killen som är chipleader och är med på bilden högst upp, det var han som köpte ut mig. Så tänk att jag borde ha alla hans marker + alla mina marker = Ramz megachippo. men men....
Jag blir ju irriterad bara av att titta på honom, så jag förstår att du är sur. :-)

Men det här fixar du ändå, c'mon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...