mr-flow Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Ska vi byta liv? Du _skottar_ 50$ turneringar och jag glider omkring i europa och käkar glass ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Softa järnet, vem är mannen på bild 2/5/9? Stötte ihop med honom på både Expektkryssningen, EPT Köpenhamn (dvs 2 av mina 3 gånger som jag har spelat live) och nu här. Micke turenic Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 14 April , 2008 Rapport Share Postad 14 April , 2008 Ja spela fotboll på en 2 kvadratmetor balkong känns "glassigt"... du var den som alltid valdes sist på gympan när man skulle spela fotboll va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
McFishy Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Inga 5ks live-flippar under resan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2008 Inga 5ks live-flippar under resan? hehe när orkar inte torska 100k på dom igen. Kört sedelgiv om alla matnotor dock och bata behövt betala en så är running good där i alla fall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2008 Vi tog helikoptern till Monte Carlo, riktigt cool upplevelse. Kom dit vid 19 och tänkte spela 500 sidevent kl 20 men dte var redan 100 pers i waiting list för den så det var kallt. Så vi körde en middag på Monte carlo bay och drog och hälsade på diverse vänner i spellokalen. Lodden hade absurt mkt marker, aldrig sett så många chips i hela mitt liv. På frågan hur man får tag i så mkt så sa han bara "You just get aces, its easy" lol Nu har vi vart ute en sväng i Nice med Molle som gästspelare, tyvärr så stängde allt vid 02 så det blev tidig hemgång. Vi är reggade för 1k imorrn i Monte dock, ska bli kul o floppa lite och bli utköpt lite. Peace Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Double-you-teee-eff! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Ser riktigt trevligt ut........... Själv gick jag upp 05.30 imorse, skrapade rutorna på bilen o hade sällskap till jobbet av min matlåda på passagerarsätet....Knegat mellan 06.30 - 16.00 ! Kommit hem, käkat radhusbiffar ( blodpudding ) till middag....Tagit en lånpromenad o ligger väl +400:- på nätpokern....... Nu ska jag kolla på prison Break.... Livet för oss normala pokerspelare !!! GL... PS; Men om någon säger hur man lägger upp bilder så kan jag visa att jag har en jävligt stekig sak jag också! *LOL* Alltså seriöst käkar du blodpudding, har alltid undrat vem som köper det nu för tiden, trodde bara det var folk över 70 som köpte det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Alltså seriöst käkar du blodpudding, har alltid undrat vem som köper det nu för tiden, trodde bara det var folk över 70 som köpte det. Blodpudding är nöt! Och jag är bara 20... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Blodpudding är nöt! Och jag är bara 20... +1 och jag är 23. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 glassigt liv visst, men vart är fotomodellerna och playboy mansion plz lite bilder från strippklubbar om inte annat jag vet att dom finns där om ni letar lite det gäller att leva upp till ryktet som highråller me nycke dråger o stripper!!!!!:D:DD:D:D ni är inte tillräckliigt dekadenta, läs utvalda postare på tvåplustvå vissa kända bloggare och hataB2B på detta forum för tips. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Alltså seriöst käkar du blodpudding, har alltid undrat vem som köper det nu för tiden, trodde bara det var folk över 70 som köpte det. Hahaha, mannen, all ära till dig, men jag skulle inte äta skiten för 100 000 kr. Not a chanse!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Hahaha, mannen, all ära till dig, men jag skulle inte äta skiten för 100 000 kr.Not a chanse!!! Blodpudding är ju skitgott!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeb_sthlm Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Vet iofs inte hur det är den här årstiden men på somrarna så är det 10 ggr så mkt mer ös/fest i Juan le pins än i Nice, ligger ca 3 mil bort på riviaren och då motsatt håll vad MC ligger, helt sjukt där tro mig. Vad är den sämsta stjekdeal du skulle acceptera för att spela main i MC? Tro inte att jag har råd att stjeka dig tyvärr, men bara kul att veta om du ex skulle ta en 30-70 deal eller vill ha minst 40%? Ska du spela SM nästa vecka? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 glassigt liv visst, men vart är fotomodellerna och playboy mansion plz lite bilder från strippklubbar om inte annat jag vet att dom finns där om ni letar lite det gäller att leva upp till ryktet som highråller me nycke dråger o stripper!!!!!:D:DD:D:D ni är inte tillräckliigt dekadenta, läs utvalda postare på tvåplustvå vissa kända bloggare och hataB2B på detta forum för tips. Kanske inte alla "highrållers som går igång på droger och strippklubbar!? Får man ens använda kameran på någon strippklubb? OT, way OT. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2008 Vet iofs inte hur det är den här årstiden men på somrarna så är det 10 ggr så mkt mer ös/fest i Juan le pins än i Nice, ligger ca 3 mil bort på riviaren och då motsatt håll vad MC ligger, helt sjukt där tro mig. Vad är den sämsta stjekdeal du skulle acceptera för att spela main i MC? Tro inte att jag har råd att stjeka dig tyvärr, men bara kul att veta om du ex skulle ta en 30-70 deal eller vill ha minst 40%? Ska du spela SM nästa vecka? Med tanke på att jag inte spelar Monte Carlo så hade jag väål antagligen tagit i princip vilken stejkdeal som helst. Det var ett spelbolag som hade en biljett över dagen innan MC skulle börja och dom tänkte stejka mig, men en av ägarna hade tydligen redan lovat bort platsen till Kirill Gerasimov, lite otur. Jag hade inte tänkt spela SM då jag inte riktigt är sugen på att åka till Tallinn, men fick ett samtal av Betfair häromdagen och dom bjuder mig på resan dit plus buy in, så planerna blev ändrade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Med tanke på att jag inte spelar Monte Carlo så hade jag väål antagligen tagit i princip vilken stejkdeal som helst. Det var ett spelbolag som hade en biljett över dagen innan MC skulle börja och dom tänkte stejka mig, men en av ägarna hade tydligen redan lovat bort platsen till Kirill Gerasimov, lite otur. Jag hade inte tänkt spela SM då jag inte riktigt är sugen på att åka till Tallinn, men fick ett samtal av Betfair häromdagen och dom bjuder mig på resan dit plus buy in, så planerna blev ändrade. life seams to be easy ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2008 life seams to be easy ! Now Swear To Tell The Truth And The Whole Truth When It Comes To Those I Be Pimpin Like I Supposed To Rollin Like I Supposed To Shinin Like I Supposed To In The Club, Freakin Wit Honeys Like I Supposed To Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Now Swear To Tell The TruthAnd The Whole Truth When It Comes To Those I Be Pimpin Like I Supposed To Rollin Like I Supposed To Shinin Like I Supposed To In The Club, Freakin Wit Honeys Like I Supposed To känner igen låten , vilken e det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 I'm a Flirt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Kelly är definitionen av en baller. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
il_genio Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Hahaha, mannen, all ära till dig, men jag skulle inte äta skiten för 100 000 kr.Not a chanse!!! Hur jävla runninggood är du om du nekar att få 100k för att äta blodpudding? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 asså, bloodpudding är ganska nice med lingonsylt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 asså, bloodpudding är ganska nice med lingonsylt. Bara jag som äter blodpudding med lingonsylt och stekt ägg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Hejjaaa Mattsson 6 kvar i 1k eventet. Jobba %-riggen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts