Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

KW: Sluta äta salamimackor med pickels just innan läggdags. Tror det kan hjälpa till att hålla drömmarna i schack.

 

Fast å andra sidan så drömde jag häromdagen att jag kom trea i en blöjbytartävling......

 

hahaha.

Frågan är ju om det var en mardröm eller en dröm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Andra (första) gången så var du på nån fest och var chef!... alltså inte chef som boss utan bara chef... chef över placet och brudarna etc.. försökte gänga upp mig med nå modeller varpå jag tackade snällt men bestämt och påpekade frugan min som stod alldeles bredvid varav du facepalma lite diskret.

 

Konstigt.

 

Har det där hänt på riktigt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndags turregrind idag med bland annat GSOP på RedKings som är smaskigt. Vi kollar NFL hela kvällen vid sidan om grinden med, tyvärr så bustade jag mitt sportsbettingkonto häromdagen på en NBA match så har inget att lägga på NFL matcherna, men det är väl lika bra I guess :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg i en intervju med dig i PM att du avråder alla att börja med poker idag !

 

Motivera lite mer om du har lust.

 

 

Om man är motiverad, ambisiös och har viljan kan man väl lyckas med det mesta..........Hur lyckas annars dom som lyckas ? :roll:

 

 

Vad tror du är svårast idag,

 

* Bli en vinnande pokerspelare?

 

* Bli tennisproffs, i klass med Nadal, Federer & co ?

 

Om viljan finns !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg i en intervju med dig i PM att du avråder alla att börja med poker idag !

 

Motivera lite mer om du har lust.

 

 

Om man är motiverad, ambisiös och har viljan kan man väl lyckas med det mesta..........Hur lyckas annars dom som lyckas ? :roll:

 

 

Vad tror du är svårast idag,

 

* Bli en vinnande pokerspelare?

 

* Bli tennisproffs, i klass med Nadal, Federer & co ?

 

Om viljan finns !

 

 

 

Med tanke på att 1/500 000 000 inte blir i klass med dom så är det nog givet vilket som är svaret :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och sebbe är nere i Alicante hos Danny och Emil och grindar nu. Inte så varmt här men iaf inte lika kallt som hemma. Riktigt nice lägenhet mitt i stan så det blir nice grind i minst en vecka.

 

Spelar lite turrar men busto i det mesta redan. Är kvar i 1K GSOP eventet på RedKings iaf, vi får se hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och sebbe är nere i Alicante hos Danny och Emil och grindar nu. Inte så varmt här men iaf inte lika kallt som hemma. Riktigt nice lägenhet mitt i stan så det blir nice grind i minst en vecka.

 

Spelar lite turrar men busto i det mesta redan. Är kvar i 1K GSOP eventet på RedKings iaf, vi får se hur det går.

 

Tänk lirar denna och har ingen aning om du sitter på mitt bord ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...