RaMz Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 fml Men kan man verkligen heta det?
Arnan Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Glidarn Snorlisa AbsolutVodka snellpojke Prinsessa Mashmellow Mandarin Multivitamin Stereo Hoe G-UNIT Slickarn Yourworstpokerenemy DirtySanches Pizzaguy Pussy_13 DollarBill ----- LOL at me.
easylife Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Men kan man verkligen heta det? hehe ja? varför inte? tycker det är helskönt!
mendieta19 Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 fml fan mitt förslag var ju fml123:( fast det får du inte heta det ska jag ha på min regskylt
RaMz Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 fan mitt förslag var ju fml123:( fast det får du inte heta det ska jag ha på min regskylt hehe
RaMz Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 Ok jag reggade ett nick nu iaf, får se om dom godkänner det annars får jag väl andra senare. Tack för hjälpen alla
pastan Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 GlidarnSnorlisa AbsolutVodka snellpojke Prinsessa Mashmellow Mandarin Multivitamin Stereo Hoe G-UNIT Slickarn Yourworstpokerenemy DirtySanches Pizzaguy Pussy_13 DollarBill - Vad valde du för nick da? Och vad är så speciellt med fml nicket? GL med grindsta och grattis till röda kungen dealen.
RaMz Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 Vad valde du för nick da? Och vad är så speciellt med fml nicket? GL med grindsta och grattis till röda kungen dealen. Jag reggade Fck_My_Life. Borde vara ett rungood nick. Får se om dom på RedKings tycker det är ok
Joey Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Allt som innehåller en f-bomb är coolt imo.
jaroiten Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 för mig skulle det i alla fall vara grymt -ev att hela tiden bli påmind om lifetilten så skulle inte välja något nick med anknytning till det.. ul ramz
lazymf Postad 22 November , 2008 Rapport Postad 22 November , 2008 jagsitterlangstbakitaxin hahaha, så jävla kul
killerwolf Postad 22 November , 2008 Rapport Postad 22 November , 2008 jag har drömt om dig nu ramz 2 gånger, ena gången kom du o gick o skrek åt mig o mucka gräl och fick dyngspö som sig bör. Andra (första) gången så var du på nån fest och var chef!... alltså inte chef som boss utan bara chef... chef över placet och brudarna etc.. försökte gänga upp mig med nå modeller varpå jag tackade snällt men bestämt och påpekade frugan min som stod alldeles bredvid varav du facepalma lite diskret. Konstigt.
Recommended Posts