gdaily Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Jag sov rätt länge idag (som vanligt) och blev sen väckt av Mike och Molle som hade vart ute och shoppat lite. Nu har vi vart på stan och käkat på en riktigt nice libanesiskt restaurang och rökt lite vattenpipa, det var väldigt mysigt Nu verkar det bli lite kina nere i lobbyn på marriott. Annars är snabbmatslibanesen precis i korsningen (snett vänster från hotellet och sedan hörnet på Edgave Road) känt i hela London för sin mat, var där två ggr på min korta tid i stan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Baggio vilken king hans frilla 94 ojoj HOckey hockey hockey frilla:lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 GL i EPT'n idag. Inga % i Sonnert? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 GL i EPT'n idag. Inga % i Sonnert? tyty, har 33k, jobbaaa. Nä inga % i Bengan, spelade ju inte wsope. Kul att dom rika blir rikare iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Bustoo. JJ mot AK all in pre mot Lirarerik. Fan torskat 4/4 flips mot han i ept tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superted016 Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 trist. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Vart och hängt lite med gottarna på Intercontinental då båda mina roomates är kvar i turneringen. Hemma en sväng nu för att byta om inför utgång. Blir tydligen middag på någon av Gordon Ramsays restauranger och sedan utgång på Maya, kan bli en bra kväll. peace Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unreal Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Hälsa Bill Ivey Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Hälsa Bill Ivey Jag hälsade Gordon Ramsay hur mkt du älskade hans kött. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Jag hälsade Gordon Ramsay hur mkt du älskade hans kött. Stod han och skrek på kockarna medan ni väntade på maten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Skönt att fira födelsedagen i sängen, mår så jävla dåligt efter igår. Är inte mkt för att fira födelsedagar, men nu är jag 22 iaf. Kändes roligare att vara typ 19, nu börjar man ju bli lite vuxen sådär nästan.... Beställt en soppa på roomservicen, sitter och hejjar på att det ska ta mer än 45 min för då bjuder dom tydligen på maten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Skönt att fira födelsedagen i sängen, mår så jävla dåligt efter igår. Är inte mkt för att fira födelsedagar, men nu är jag 22 iaf. Kändes roligare att vara typ 19, nu börjar man ju bli lite vuxen sådär nästan.... Beställt en soppa på roomservicen, sitter och hejjar på att det ska ta mer än 45 min för då bjuder dom tydligen på maten. :O:O är du 86a? Trodde du va minst 24 iaf, haha. Du verkar ju så mogen menar jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gard Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Skönt att fira födelsedagen i sängen, mår så jävla dåligt efter igår. Är inte mkt för att fira födelsedagar, men nu är jag 22 iaf. Kändes roligare att vara typ 19, nu börjar man ju bli lite vuxen sådär nästan.... Beställt en soppa på roomservicen, sitter och hejjar på att det ska ta mer än 45 min för då bjuder dom tydligen på maten. Haha. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 :O:O är du 86a? Trodde du va minst 24 iaf, haha. Du verkar ju så mogen menar jag mm sjukt mogen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 Grattis!!! Vem är Bill Ivey? Heja Tureniec!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 Grattis!!! Ty Vem är Bill Ivey? Bara Alex som är störd Heja Tureniec!!!!!!!!!!!! ja hejja som faan, jobba in 100k pund % ding! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 hejjjaa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 Var fan är du? Hur kan du inte raila? Eller har du VIP-lounge? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 Och ska du sluta spela poker och leva på att fixa procent i polare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 mm "grattis" .... pff ahh min storebror fyllde 22 den 3e så jag har bevis på att du är 24 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asiiss Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 hade du % på Tureniec? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 hade du % på Tureniec?Vad tror du... Frågan är inte om, utan hur mycket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 ja hejja som faan, jobba in 100k pund % ding! . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 Ding Ding Ding Ding Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 sluuuurp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts