Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Låter bra. Tänkt på att du bör ha minst 3h i NewYork för att hinna med byten. Vi hade 3.5h och hann precis (var långa köer till customs och incheckning)

tar det så lång tid även om det är samma flygbolag?(JFK)

Postad
Pengarna du får av stars är det inte meningen att de ska räcka till två pers, utan för en. Du tävlar för 1 paket, annars hade dem vart tvungna att ta ut högre inköp i satten, alt. ge ut färre paket.

Jo men jag fick hotell för 2 så de måste ju ha med det i beräkningen tycker man

Postad
ska du också till bahamas då? lägg gärna ut det lr pm:a mig, kan som sagt knappt något om detta...

Japp jag kvalade in via en 650$ satt och min kompis har köpt sig in.

Ej bokat flyg men kanske gör det inatt om jag orkar.. lägger ut hur vi gjorde när det blir av..

Postad

kvalade också in via $650 sat, antar att det var samma på stars i söndag..?

köpt biljetter via jetblue från New york till nassau tor, går perfekt med incheckning/utcheckning(för knappt 4.000kr för 2). ska boka från stockholm till new york imorgon via http://www.travelstore.se förmodligen, vill ringa, för vet inte riktigt hur de räknar med tiden när man flyger igenom tidszoner(ingen som vet?) Där kostar det iaf knappt 10.000 tor för 2 st..

• 11 months later...
Postad

Då är det snart dags för PCA 2009!

Som jag förstått är det inte helt lätt att hitta smidiga och något prisvärda flygresor. Någon som redan har fixat och kan tipsa?

Br.Air flyger ju som nämnt direkt (750£) men det låter lättare än vad det är att hitta passande avgångar t/r Sthlm...