mendieta19 Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Låter bra. Tänkt på att du bör ha minst 3h i NewYork för att hinna med byten. Vi hade 3.5h och hann precis (var långa köer till customs och incheckning) tar det så lång tid även om det är samma flygbolag?(JFK) Citera
mendieta19 Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Från vilket land i världen kan man ta en person tur och retur till Bahamas för $ 500? Bahamas? det vore väl om man bodde i miami då...värdelöst Citera
robster80 Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 tar det så lång tid även om det är samma flygbolag?(JFK) Vi åkte inte med samma bolag och fick plocka ut bagaget och checka in igen. Detta var på Newark. Citera
SouthEast Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 ok kan nog vara värt det ja, de flesta resor jag kollat på har varit 2 byten på iaf... ser riktigt fint ut på atlantis Det är inte riktigt fint... det är sjukt fint där. Citera
mendieta19 Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Pengarna du får av stars är det inte meningen att de ska räcka till två pers, utan för en. Du tävlar för 1 paket, annars hade dem vart tvungna att ta ut högre inköp i satten, alt. ge ut färre paket. Jo men jag fick hotell för 2 så de måste ju ha med det i beräkningen tycker man Citera
fannys Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 ska du också till bahamas då? lägg gärna ut det lr pm:a mig, kan som sagt knappt något om detta... Japp jag kvalade in via en 650$ satt och min kompis har köpt sig in. Ej bokat flyg men kanske gör det inatt om jag orkar.. lägger ut hur vi gjorde när det blir av.. Citera
mendieta19 Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 kvalade också in via $650 sat, antar att det var samma på stars i söndag..? köpt biljetter via jetblue från New york till nassau tor, går perfekt med incheckning/utcheckning(för knappt 4.000kr för 2). ska boka från stockholm till new york imorgon via http://www.travelstore.se förmodligen, vill ringa, för vet inte riktigt hur de räknar med tiden när man flyger igenom tidszoner(ingen som vet?) Där kostar det iaf knappt 10.000 tor för 2 st.. Citera
mendieta19 Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 npgon osm vet matkostnader o sånt på bahamas, om man typ jämför med sverige,billigare lr dyrare? Citera
Captain Morgan Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Då är det snart dags för PCA 2009! Som jag förstått är det inte helt lätt att hitta smidiga och något prisvärda flygresor. Någon som redan har fixat och kan tipsa? Br.Air flyger ju som nämnt direkt (750£) men det låter lättare än vad det är att hitta passande avgångar t/r Sthlm... Citera
Recommended Posts