eyedol Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Dev och Othello. Resten är ganska dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Ifx; han är passiv, håller sig undan och vet nog inte hur BAN-systemet fungerar. !Perfa!, med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Gdaily- Aldrig sett honom göra bort sig (särskilt inte i modereringen) Lol, du skulle bara veta... enda sättet att se till att jag själv inte fick massa varningar var väl att se till att bli moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
becknish Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Ifx; han är passiv, håller sig undan och vet nog inte hur BAN-systemet fungerar. !Perfa!, med andra ord. han e den enda som någonsin givit mig en varning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Känns som om det skulle behövas två olika kategorier. Gdaily känns mer som en admin/forumgud och skulle scoopa den kategorin, men när det gäller att städa rent på forumet har väl Appel varit mer aktiv samt visat väldigt fin fingerspitzgefühl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Appel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Appel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hampus90 Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Klyka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Ifx; han är passiv, håller sig undan och vet nog inte hur BAN-systemet fungerar. !Perfa!, med andra ord. Låter ju som jag, innan jag klev av som moderator i år. Bannade aldrig en enda under mina 3 år och saknar fortfarande Parre och Baresis härliga poster på forumet Min röst måste jag passa på tills vidare. Tycker att moddarna gör ett bra jobb allihop och det var väl bra att jag slutade då så att kommentaren inte varit "Alla gör ett bra jobb förutom den där Matteprof" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Har inte så himla stor kännedom om de olika moderatorerna, men jag tycker av det jag sett att alla verkar göra ett bra jobb. Men min röst får så klart: Ängeln Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Juggler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Bannade aldrig en enda under mina 3 år och saknar fortfarande Parre och Baresis härliga poster på forumet Bara aningen OT Men är Parre aktiv i pokersvängen fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Ängeln och Juggler79 såklart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Bara aningen OT Men är Parre aktiv i pokersvängen fortfarande? http://www.poker.se/artikel-1669-att-anpassa-potstorleken-efter-sin-hand.html Men han spelar inget själv längre såvitt jag vet. Och det lär ju inte bli mer efter att Sviten stängt. Cheers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Appel. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Svår kategori. Eftersom en bra moderator ska "verka utan att synas" och inte "blåsa sönder matchen" kan det vara svårt att skilja en slacker-moderator från den med bäst fingertoppskänsla. Men givet detta informationsproblem verkar Gdaily, Devalanteriel och Othello vara riktigt bra, och ingen annan verkar vara riktigt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Avdelat lite OT-diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Min röst går till: gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HouseDoG Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 dev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts