Gå till innehåll

Söndagens railtråd


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tappade från ca 16k till 5k med tp+gutshot vs AA, racade till 13k och bustade sen QK-AA. Trebettade 1/3 av min stack med QK som semisteal mot lös spelare och självklart har AA-killen det igen bakom. Låg 23k dött och kostade mig 8k att syna så var even-money mot QQ/AK. Var sunday million om det ej framgick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappade från ca 16k till 5k med tp+gutshot vs AA, racade till 13k och bustade sen QK-AA. Trebettade 1/3 av min stack med QK som semisteal mot lös spelare och självklart har AA-killen det igen bakom. Låg 23k dött och kostade mig 8k att syna så var even-money mot QQ/AK. Var sunday million om det ej framgick.

 

Tråkigt. Trodde jag skulle möta samma öde då första 1,5h var väldigt upp och ner, mest ner, men lyckades vinna 2 race så jag höll mig levande och nu vann jag ytterligare så ligger på avg. 26k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

god hade 40K i sunday million efter första pausen.

 

blir så trött på turneringar.

 

99% av spelarna är totalt hjärndöda dreglande puckon. ändå kan man alrig klonka.

 

gött bb spela 35s mot en EPraise med grunda stackar och ur position, lönsamt spel verklgien...

 

och givetvis kan man aldrig vinna en coinflip heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

god hade 40K i sunday million efter första pausen.

 

blir så trött på turneringar.

 

99% av spelarna är totalt hjärndöda dreglande puckon. ändå kan man alrig klonka.

 

gött bb spela 35s mot en EPraise med grunda stackar och ur position, lönsamt spel verklgien...

 

och givetvis kan man aldrig vinna en coinflip heller.

 

Ungefär så här jag känner med, _vann_ visserligen typ 3(!!) raka coinflips när jag nästan var ute under första timmen men sen när man är 90-10 favorit så förlorar men. Jaja, brukar inte whina om beats och sånt men blir så trött på att aldrig klonka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...