Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Verkar inte som ngn styrt upp det än så jag tar väl på mig det.

Jag ska spela: Veckopotten, 175k gtd på prima och förhoppningsvis FTP's 1M gtd, sen blir det säkert ett gäng till.

Gl all!

P.S. är så bakfull att rubriken blev fel :-D

• Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

tja alla! :)

Jag kör:

Sunday warm up

175k prima

200k på expekt

dubbla 3rd handen i sunday, träffar set med 88 och fi träffar top pair Q med nötflush draget , pengarna in på floppen och jag kåkar turn ^^

20k nu

Postad

fan har alltid otur i sunday warm up! träffar 2 par på floppen , fi höjer jag reraisar 2k till han synar turn ställer jag och efter tänkt jävligt länge synar han med qq. Bordet parar sig så han vinner potten!

piss! 12k nu

Postad

Sitter och spelar 300k guaranteed på Partypoker. Vann entry via satellit. Detta är nog den mest sansade utrneringsupplevelse jag någonsin haft på nätet, vilket nog beror på att jag mest kört turneringar med låg buyin förut.

Postad
Sitter och spelar 300k guaranteed på Partypoker. Vann entry via satellit. Detta är nog den mest sansade utrneringsupplevelse jag någonsin haft på nätet, vilket nog beror på att jag mest kört turneringar med låg buyin förut.

Jag lirar samma,men var fan ser man sin position??

Postad

Ute ur veckopotten, vunnit en plats till FTPs 1M gtd och vinner antagligen en till snart, sjukt med tanke på att jag bara lirat 3 sattar... Nån som vet vad man gör med den andra platsen om jag vinner?

Ligger bra till på en 7.5k gtd på prima oxå.

Postad
Ute ur veckopotten, vunnit en plats till FTPs 1M gtd och vinner antagligen en till snart, sjukt med tanke på att jag bara lirat 3 sattar... Nån som vet vad man gör med den andra platsen om jag vinner?

Ligger bra till på en 7.5k gtd på prima oxå.

Det är 300+20 turren va? 1M gtd menar jag? Isf får du cash för andra satvinsten eftersom det inte är tokens, alternativt stejkar du in mig =)

Postad
Det är 300+20 turren va? 1M gtd menar jag? Isf får du cash för andra satvinsten eftersom det inte är tokens, alternativt stejkar du in mig =)

$500+35 är det:-) har typ investerat $200 på satteliterna o 2 platser klara:-P hyfsad profit;-)