Gå till innehåll

LAG vs hyperLAG (twoplustwo)


bananuz

Recommended Posts

Hahah skön timlön han måste sitta på. Speciellt om han lirar på höga bord. Ähhh jag drar ju in 5 inköp i timmen på NL1000... Tjena hoppsan.. Sen lirar jag 8 timmar om dan så min nettovinst för en average dag är 40000 dollar.

 

Seriöst han måste ju vara ett troll. Eller så har han haft sjuk tur, vunnit 5 inköp på en timma och tror det är hans snittvärde :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah skön timlön han måste sitta på. Speciellt om han lirar på höga bord. Ähhh jag drar ju in 5 inköp i timmen på NL1000... Tjena hoppsan.. Sen lirar jag 8 timmar om dan så min nettovinst för en average dag är 40000 dollar.

 

Seriöst han måste ju vara ett troll. Eller så har han haft sjuk tur, vunnit 5 inköp på en timma och tror det är hans snittvärde :).

Vänta tills du kommer till hans HH:-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

But one word of caution dont play this way without alot of experience i have played 20k hands to get to this level.

 

:D:D:D

 

Asså.. om jag inte misstolkar det så är det inte bara så illa att hans sample med hyperLAG-stil inte är större än 20k händer. Han har bara spelat 20k händer i hela sin karriär??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D:D:D

 

Asså.. om jag inte misstolkar det så är det inte bara så illa att hans sample med hyperLAG-stil inte är större än 20k händer. Han har bara spelat 20k händer i hela sin karriär??

Precis :D "you just have to have to be a very experienced player, have alot of guts, read hands very well, know your opponents, and size your bets very well on all strets." :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...