Fudge Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Vilken försäkring har du? Går inte att lägga in allt av nytta(porr) på en extern hårddisk, kasta burken i golvet och säga att du vill ha en ny? Citera
eurythmech Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Ska försöka ta reda på vad jag har för försäkring. Tror ni det är dumt att nämna colan? Citera
SoderKrippa Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Ska försöka ta reda på vad jag har för försäkring. Tror ni det är dumt att nämna colan? Jag pröjsar tydligen typ 30 spänn extra i månaden så har jag heldrulleförsäkring i min hemförsäkring hos folksam. Kolla om du har det, rätt strd tydligen. Det täcker kostnader upp till 50 lakan även om du sågat i datorn på fyllan (nä, det e inte av egen erfarenhet jag vet... ). /SK EDIT: Du ska INTE försäkringsfuska och skaffa den försäkringen nu, och nämna colan efter ett tag. Citera
Santa_Bege Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 USB-tangentbord borde lösa problemet annars, finns i tyg om man vill ha ett lätt att ta med sig... //Fisken Jonas Citera
Jimbolito Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 fatar inte hr man kan ta loss det Citera
KenHag Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Bara att skruva loss och kasta in i diskmaskinen om man har någon,annars blir det handdisk. Citera
SoderKrippa Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 t-bord asså jo, hoppas att det inte va datorn du diska Aja, borde väl inte va toksvårt å byta t-bord. Har du fått koll på hur man gör det på just din? /SK Citera
brainslicer Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Diska jo...det har man ju gjort ett par gånger...men bara löstagna tangenter och andra plastdelar ...inte hela tangentbordet Citera
Apex Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Jag hällde en gång en halv liter Pepsi över ett tangentbord (vanligt, inte laptop). Efter att jag sköljt av det med vatten fungerade det hur bra som helst igen. Den här metoden fungerar kanske inte lika bra om man först låter skiten torka och klibba fast. Citera
Recommended Posts