Mr_Fille Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Lirar en del sitngo's på svs men har börjat fundera en del över raken, den är ju grymt hög. Satt o räknade lite på det och kom fram till att jag nästan rakat bort 3 k på en halv månad, alltså 6 k i månaden. Vad finns det för alternativ till detta på andra siter? vad har ni för rakeback osv? skulle ju göra grym skillnad om man hade tex 50% i rakeback. Svs är ju bra på cashgame där dom håller låg rake, men förstår inte varför dom inte kan hålla detamma på sit n go . Citera
eurythmech Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Herrejösses, 6k i månaden? Rent generellt så är ju raken på SnG på höga nivåer löjlig, men det är - misstänker jag - en annan diskussion. Citera
Mr_Fille Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Postad 13 December , 2007 Japp. har iofs spelat rätt många. Citera
Juggler Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Håll rakebackdiskussionen sansad annars så trollar jag bort den här tråden. Jag har inte spelat på SvS. Vad ligger raken på för sng? Citera
Mr_Fille Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Postad 13 December , 2007 ja vi ska ta det lungt.. raken ligger på 10% alltså. 20+2 50+5 100+10 osv. Citera
Juggler Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Är ju branschstandard men som du säger så är det ju märkligt att det är skillnad på CG och SnG. För det är ju tokbra av svenska spel att ha lägre rake istället för tjafset med rakeback. Är det samma procentsats på turbo? Kör de 10% även på de sng som har högsta inköp? Citera
mr-flow Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Upp till 800kr sng så är det 10% rake och angående turbo är det samma. Och på de högre sngsen så är det typ 9% rake så det är inte stor skillnad. Citera
jensax Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Som sagt, är ju standard med 8-10% rake. Men raken för sng är galet hög, det håller jag med om. Har i december rakat 5438$ hitills. Det är faktiskt lite småsjukt. Citera
Mr_Fille Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Postad 13 December , 2007 precis, systemet med lägre rake ist för krångliga rakeback varianter är klockrent, men i det här fallet är det väl inte mkt att göra åt. antingen acceptera det eller byta site. Har nästan uteslutande spelat på svs o är inte så insatt i det här med rakeback. Men vad kan va rimligt att få på tex prima. Går det komma upp i 50 % ? Citera
jinxad Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 precis, systemet med lägre rake ist för krångliga rakeback varianter är klockrent, men i det här fallet är det väl inte mkt att göra åt. antingen acceptera det eller byta site. Har nästan uteslutande spelat på svs o är inte så insatt i det här med rakeback. Men vad kan va rimligt att få på tex prima. Går det komma upp i 50 % ? rb får inte diskuteras här. Citera
HotRodFranki Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Kan inte annat än att hålla med TS. Kan inte någon med skrivartalang sno ihop någon protestlista som vi kan mailbomba någon ansvarig på¨SvS med? Citera
Mr_Fille Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Postad 13 December , 2007 haha. jo det kanske vore nått. Näe skämt å sido så funderar jag starkt på att byta sida. För det är ju trots allt i längden rätt stora pengar det handlar om . Citera
AdslVerbe Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Kan inte annat än att hålla med TS.Kan inte någon med skrivartalang sno ihop någon protestlista som vi kan mailbomba någon ansvarig på¨SvS med? ....typ Reinfeldt då eller? Närå. Känns som Svs har svårt att ta åt sej av kritik...känns som ingen riktigt bryr sej och tar tag i problemen på Svs. Citera
Jennez Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Dessutom är strukturen på SvS sng’s rena skämtet (om man nu inte gillar turbo alltså). Citera
Mr_Fille Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Postad 13 December , 2007 hur vill du ha den istället menar du ? större startstackar ? Citera
Recommended Posts