heltok Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Thailand ska ju ha alkoholförbud över jul etc vilket känns helt orimligt. Så funderar på att fira jul+nyår på kuta beach i Bali. Någon som har koll på något pokersäkert boende? Letar efter något med bra management, krälavstånd från vettiga clubbar och hyfsat internet. Prisklass $20-200/natt. funderar på typ: http://www.asiarooms.com/indonesia/bali/poppies_bali-hotel-room.html http://www.asiarooms.com/indonesia/bali/seri_suite-hotel-facilities.html var brukar ni bo? Citera
gambe Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 vi bodde på Hotel Aneka ca 100 meter från kuta beach. vi var 6 st så vi hyrde deras "Family Villa" för 150 dollar per natt, då har du privat pool, 3 dubbelsovrum, 3 toaletter, schysst uteplats osv osv. riktigt schtekigt men annars ser ju hotellet på länken du skicka riktigt najs ut annars hoppas att du ska surfa lite när du ändå ska till bali? Citera
GG Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Fråga Carldenstore, han hade tydligen bott på något hotell med en pool som har en bar mitt i poolen! GOTT OM BRUDAR finns det också Citera
Smitaren_ Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Ramayana. Ligger 500 meter fran klubbarna och har trevlig personal och grevig frukost. Har for mig det kostade 90 dollar/natt for ett dubbelrum. Internet pa rummet kostade nagra dollar till, om man nu behover det. Citera
urmy Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Fråga Carldenstore, han hade tydligen bott på något hotell med en pool som har en bar mitt i poolen! GOTT OM BRUDAR finns det också helt sinnessjukt, mitt i poolen?! Citera
oleby Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Att ligga på en luftmadrass i poolbaren med en laptop i knät (med medrigg) vore ju en trevlig dag på kontoret... Citera
christoffer87 Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Att ligga på en luftmadrass i poolbaren med en laptop i knät (med medrigg) vore ju en trevlig dag på kontoret... 8-) Citera
jinxad Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 berätta mer om alkoholförbudet, vore bussigt. vad är detta för ngt? införs det över varje helg/nyår nu? förstår ingenting Citera
redlineer Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Fråga Carldenstore, han hade tydligen bott på något hotell med en pool som har en bar mitt i poolen! GOTT OM BRUDAR finns det också Haha första jag tänkte på när jag såg rubriken på tråden Citera
urmy Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 berätta mer om alkoholförbudet, vore bussigt. vad är detta för ngt? införs det över varje helg/nyår nu? förstår ingenting wtf ot? Antar att du menar thailand, det är nu i 3 dagar för att det är val om jag inte förstått allt helt fel. Citera
Kenan83 Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 wtf ot?Antar att du menar thailand, det är nu i 3 dagar för att det är val om jag inte förstått allt helt fel. Jag har hört att det är denna och nästa helg de ska ha det, inget om jul o nyår. Va ganska tråkigt ikväll i alla fall Citera
Recommended Posts