valterego Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Jag följer väl trenden och lägger upp en kommentarstråd... /Erik Citera
Nick Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Nu blev man ju nyfiken om vad Norinder hade skrivit om Ola ? Citera
valterego Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Postad 12 December , 2007 Nu blev man ju nyfiken om vad Norinder hade skrivit om Ola ? Det var en väldigt lång radda med saker, och osnyggt är en tämligen bra sammanfattning Citera
B-Baneman Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Verkar inte som särkilt många han läsa den iaf. Citera
valterego Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Postad 12 December , 2007 Verkar inte som särkilt många han läsa den iaf. Nej, den låg ju bara ute i ca 12 timmar. Min poäng var dock inte så mycket att kommentera själva innehållet i bloggen, utan en officiell sajtrepresentants beteende. Är det ok att åka på "tjänsteresa" till EPT och skriva hatbloggar om andra branschaktörer under resans gång? Hade någon av mina kollegor gjort det hade nog dagarna på företaget varit räknade... Citera
B-Baneman Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Förstår din poäng valterego och debatten du vill skapa, med tanke på hur du beskriver det och att bloggen blivit borttagen råder det väl iofs. inget tvivel att det var ganska grovt....men du kan nog inte räkna med att några givande kommentarer från någon som inte läst "hatbloggarna"....iofs kanske det är bäst så. Citera
valterego Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Postad 12 December , 2007 Förstår din poäng valterego och debatten du vill skapa, med tanke på hur du beskriver det och att bloggen blivit borttagen råder det väl iofs. inget tvivel att det var ganska grovt....men du kan nog inte räkna med att några givande kommentarer från någon som inte läst "hatbloggarna"....iofs kanske det är bäst så. Debatt och debatt....jag kommer väl inte att gråta mig till sömns om det stannar här, men jag tycker att det är viktigt att den typen av beteenden inte sopas under mattan. Min blogg är ju ingen självklar sanning, utan bara en observatörs åsikt. Du förstod ju poängen, och gör folk det är det fullt tillräckligt Citera
AllInPeter Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Du råkar inte ha en länk till bloggen,eller en kopia typ? Citera
LoppRaffe Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Lite synd att inte Norinders blogginlägg finns längre. Jag skulle själv gärna ta del av dessa. Bra reaktion dock, Valterego...hoppas på lite mer action i den här tråden. Citera
valterego Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Du råkar inte ha en länk till bloggen,eller en kopia typ? JAg gissar att det inte är den frågan du egentligen vill ha svar på, utan frågan "Skulle man kunna få läsa Norinders blogg om du råkar ha den?". På JUST den frågan är svaret "Nej, tyvärr".... EDIT: Läste om mitt svar och insåg att det kunde uppfattas som drygt, vilket aldrig var min avsikt. Hade jag svarat JA på den ursprungliga frågan, hade jag fått en fråga till på vilken svaret är NEJ TYVÄRR. Jag gillar inte att ignorera frågor, så jag hoppas att svaret räcker utan utveckling. Anledningen torde vara rätt så uppenbar) Citera
valterego Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Lite synd att inte Norinders blogginlägg finns längre.Jag skulle själv gärna ta del av dessa. Bra reaktion dock, Valterego...hoppas på lite mer action i den här tråden. Tackar. Citera
valterego Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 JAg har inte en susning varför jag inte kan skicka nåt meddelande till en specifik moderator här på forumet. Hittar inte ens en skicka-funktion på hans profil. Å andra sidan är man ju en teknisk tomte också. I vilket fall, jag fick ditt PM, och ja, så klart har du helt rätt. Det är en textgroda. Ska rätta till, om jag får arslet ur. Tack Citera
valterego Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Postad 29 December , 2007 Nu har jag äntligen plitat ihop mina tankar om pokeråret som gått. Läs gärna och kommentera. Citera
okocha Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Varför speglas inte din blogg i forumet som gdailys och othellos? Det blir tyvärr nästan aldrig så att man orkar in på poker.se för att läsa. Citera
valterego Postad 29 December , 2007 Författare Rapport Postad 29 December , 2007 Varför speglas inte din blogg i forumet som gdailys och othellos? Det blir tyvärr nästan aldrig så att man orkar in på poker.se för att läsa. Jag tror att det är tvärtom, att de skriver i forumet och den speglas på poker.se Jag skriver på en extern blogg som speglas till poker.se //Erik Citera
BrorFelling Postad 30 December , 2007 Rapport Postad 30 December , 2007 Valteregos blogg är dessutom en av få som är värd att följa. Skriv på bara, Erik. Jag läser skiten åtminsone. Citera
Othello Postad 30 December , 2007 Rapport Postad 30 December , 2007 Mkt bra årssummering. Gott nytt år! Citera
valterego Postad 31 December , 2007 Författare Rapport Postad 31 December , 2007 Valteregos blogg är dessutom en av få som är värd att följa.Skriv på bara, Erik. Jag läser skiten åtminsone. Tack för det, det var trevliga nyårsord. Och vilket bra förstainlägg //Erik Citera
valterego Postad 31 December , 2007 Författare Rapport Postad 31 December , 2007 Mkt bra årssummering. Gott nytt år! Tack, och tack detsamma. Både jag och frun skrattade för övrigt gott åt din Barbiehistoria från julnatten. //Erik Citera
BrorFelling Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Tack för det, det var trevliga nyårsord. Och vilket bra förstainlägg //Erik Måste ju börja någonstans. Det här var den enda delen jag visste någonting om, eftersom jag följt dig från början. Happy Jew Year och glad Hanukka. Vi ses vid frukostbordet. Citera
Shovel1 Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Gott att du finns här. Kanonblogg givetvis:-D Skön att läsa - keep it up:-) Mvh shovel Citera
valterego Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 Gott att du finns här. Kanonblogg givetvis:-D Skön att läsa - keep it up:-) Mvh shovel Tack spaden! Kul att se dig här också. //Erik Citera
valterego Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 Nu ligger även en intervju med Charlie Söderberg på min blogg. Läs gärna och kommentera. /Erik Citera
brainslicer Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Nu ligger även en intervju med Charlie Söderberg på min blogg. Läs gärna och kommentera. /Erik hmm, är skeptisk på hans kunskaper att skilja på mlm och pyramidspel på flera ställen utpekas han och andra från lyxfällan som GiiCorpare mm http://www.expressen.se/nyheter/1.805744/lyxfallan-forstorde-jennys-liv ja vad ska man säga? Dessa så kallade ekonomi/balansmänniskor som dom kallar sig på lyxfällan/ Läs Charlie Söderberg/ Pia Nyholm känner jag väl efter att jag jobbat med både Pia hennes man Lennart och Charlie i följande företag http://www.acn.se/ - http://www.giicorp.com/ Båda dessa företag är i själva verket pyramidföretag som lurar folk på pengar. Både Pia och Lennart var väldigt påstridiga att lura in folk i dessa 2 företag. Lennart Göthe blev sedemera utslängd ur ACN för avtalsbrott. Hela detta Balansekonomi består bara av 3 hungriga skattefuskande personer. Kontrollera själv på http://www.ratsit.se/. Att TV3 har blivit manipulerade av dessa personer förvånar mig föga. Citera
TotalFarsa Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 hmm, är skeptisk på hans kunskaper att skilja på mlm och pyramidspelpå flera ställen utpekas han och andra från lyxfällan som GiiCorpare mm http://www.expressen.se/nyheter/1.805744/lyxfallan-forstorde-jennys-liv Oj, stämmer det där så är det ju något av ett, ja vad fan ska man kalla det, debakel får duga. Citera
Recommended Posts