roitto Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Har nyss spelat till mig en entry till Partypoker 300k guaranteed. Satelliten var en sån där rebuy med slarvsyltepoker. Jag har aldrig spelat turneringar med så stora inköp förut, utan bara med max $11 i inköp. Därför antar jag att jag borde anpassa spelet lite. Men hur? Är de som spelar denna turnering skickliga eller är det lika många tomtar där som i andra turneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Kör på tight och spela stora potter då du väl spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
roitto Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2007 Kör på tight och spela stora potter då du väl spelar. Vanligt TAG är ju ett säkert grundkoncept. Men jag antar att man får djupare startstack och att blindsen går upp långsammare, så man riskerar att råka ut för en och annan skicklig small-ball-spelare som synar med de mest märkliga kort och trappar en när de får in sina träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Tycker inte du ska tänka allt för mycket utan spela det spel du känner dig bekväm att spela. Men var inte för försiktig med stacken om du tror dig ha ett 50/50 läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
roitto Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2007 Men var inte för försiktig med stacken om du tror dig ha ett 50/50 läge. Ja, risken finns ju att jag blir "scared money", e-som jag spelar en turre långt över min bankrulle. Då vinner man inga $60000 i första pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts