Gå till innehåll

Expekt.com PokerKryssning 2008!


Expekt.com

Recommended Posts

  • Svars 291
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu ska vi se om jag får till det häe med länkar men det här hittade ja på polisens hemsida http://www.polisen.se/inter/util/nodeid=21434&pageversion=1.jsp?articleid=11113682 du behöver inget pass enligt detta eller????

 

Kanske kan stämma iofs.

Tydligen behöver man inte ens pass på Tallinnkryssningarna nu för tiden.

Var passtvång på de i alla fall för ett år sedan.

 

Kanske bäst att de som är osäkra ringer till polisen/gränspolisen/polferries.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En polare har försökt köpa in sig direkt några timmar nu. Men det står bara "a error occured while attempting to register for the tournament" när man trycker på sista register. Va är problemet?

 

Hej Pokerfejset!

 

Jag kan inte direkt besvara exakt vad som är problemet då detta felmeddelande kan visa sig pga olika orsaker men jag rekommenderar din vän att försöka med att registrera sig från en annan dator om han gör detta försök från din, i en turnering där du redan är registrerad. Om inte detta fungerar så ber jag dig vänligen att skicka ett mail till vår supportavdelning så besvarar dessa dig så snart de kan.

 

Vi hoppas att det löser sig och återkom gärna om så inte är fallet!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska vi se om jag får till det häe med länkar men det här hittade ja på polisens hemsida http://www.polisen.se/inter/util/nodeid=21434&pageversion=1.jsp?articleid=11113682 du behöver inget pass enligt detta eller????

 

"Däremot kan man väl inne i vissa länder bli tvungen att styrka sin nationalitet och då krävs antingen pass eller nationellt ID-kort."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske kan stämma iofs.

Tydligen behöver man inte ens pass på Tallinnkryssningarna nu för tiden.

Var passtvång på de i alla fall för ett år sedan.

 

Kanske bäst att de som är osäkra ringer till polisen/gränspolisen/polferries.

 

ringer du polisen lär du ju få samma svar som hemsidan eller??? vad säger ni på expect om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Däremot kan man väl inne i vissa länder bli tvungen att styrka sin nationalitet och då krävs antingen pass eller nationellt ID-kort."

 

Hur långt in i Polen ska du?:shock: det kan ju va om du ska handla inne i polen me ditt kort, eller om du gör något som polisen inte tycker om :lol: annars kan du nog gå av båten å handla utan problem å sen tillbaks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Nu återstår lite drygt 11 timmar till registreringen stänger.

 

I skrivande stund har 168 spelare registrerat sig till pokerkryssningen och snart så kommer detta antal att ökas på med ytterligare 25 registreringar så snart som satelliten är avslutad.

 

Detta betyder att vi har 193 spelare garanterade till kryssningen och därmed så överstiger den totala prispoolen 485.000 SEK!

 

För er som fortfarande är kvar i kvällens satellit så önskar vi på expekt.com lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur långt in i Polen ska du?:shock: det kan ju va om du ska handla inne i polen me ditt kort, eller om du gör något som polisen inte tycker om :lol: annars kan du nog gå av båten å handla utan problem å sen tillbaks

 

 

I tex. Tallinn är det passkontroll direkt när man går av båten.

Inte direkt så att det är att komma och gå som man vill.

Vet dock inte om det räcker med bara ID till Estland nu, men för ett år sen va det stenhård passkontroll.

 

De på Polferries borde veta vad som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ringer du polisen lär du ju få samma svar som hemsidan eller??? vad säger ni på expect om detta?

 

Hej solsta!

 

Vi rekommenderar starkt att samtliga tar med sig ett pass.

 

Se också till så att giltighetstiden gäller och att det inte är "för" trasigt eller stött.

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter mycket bra med en frivillig bloggare till turneringen.

 

En annan fråga är ang. Nynäshamn och var vid färgläget som incheckningen sker, eller jag ska följa skylten: "Pokerkryssning, Patrik - parkera bilen här".

 

Har aldrig varit där så det kanske inte är så stort? man kanske rent av ser er vifta med biljetten när man kommer, tänkte att det var bäst att fråga så man slipper springa rundor. Jag ser glatt fram mot kryssningen och nu hoppas vi på att alla 300 platser ska bli fyllda!

 

Hej!

 

I incheckningshallen så kommer ni att se vår expekt.com skylt vaja bland folkmassan!

 

Terminalen är inte så stor så det kommer att bli svårt att missa oss.

 

Kanske fyller vi inte 300 platser, men ca 200 platser är fyllda i skrivande stund.

 

Vi ses den 7:e!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om man inte går av båten??

 

Hej!

 

Låt oss omformulera oss en aning, samtliga måste ta med sig ett pass. Vi kan inte garantera att den som inte tar med sig ett pass kan resa med på båten.

 

Se också till så att giltighetstiden gäller och så att passet inte är nött eller skadat.

 

Se också till att ansöka om detta i god tid inför resan så att ni slipper att efterfråga ett provisoriskt pass och betala den extra kostnad som tillkommer för detta.

 

Tack för din förfrågan!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp, då var man klar för kryssningen. Via satte.. Om man vill dela rum med en polare som köper in direkt, är det ngt problem?

 

Hej AnteSvante!

 

Stort grattis till platsen även om satelliten inte är avslutad ännu :-) !

 

Detta ska inte vara något problem, skicka din förfrågan till pokercruise@expekt.com så behandlas ditt ärende så snart som möjligt.

 

Vi ses den 7:e!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig jag läste man skulle maila om man vann en sat. Var det så? Ser ut som man klonkar denna sat så man slipper köpa in direkt... :D

 

Hejsan!

 

De spelare som har tagit en plats i kvällens satellit kommer snart att skickas ett välkomstmail med vidare information.

 

Av denna anledning så behöver ni inte sända någon förfrågan via mail.

 

Har ni funderingar eller frågor så skicka gärna detta till adressen; pokercruise@expekt.com så behandlar vi detta så snart som möjligt.

 

Grattis till alla som tog en plats och reser med oss på vår Pokerkryssning den 7 Februari!

 

Syns i Nynäs!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej AnteSvante!

 

Stort grattis till platsen även om satelliten inte är avslutad ännu :-) !

 

Detta ska inte vara något problem, skicka din förfrågan till pokercruise@expekt.com så behandlas ditt ärende så snart som möjligt.

 

Vi ses den 7:e!

 

//Expekt.com

 

Hehe hade så mkt marker att jag inte kunde missat även om jag försökte;-)

Alright, tack så mycket för ett snabbt svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

209 spelare är klara för vår kryssning och turnering som går mellan Nynäshamn, Stockholm - Gdansk,Polen den 7:e februari.

 

Vi vill passa på att påminna de spelare som fortfarande inte har registrerat sig att det fortfarande går att göra så fram till klockan 09.00 Lördag morgon.

 

Vi tackar också alla pokerforum.nu medlemmar som har ställt frågor och varit aktiva och hjälpt oss att besvara andras frågor under dagen.

 

Självklart så kommer vi att följa upp denna tråd med vidare information och nyheter som gäller inför kryssningen.

 

Garanterad prispool överstiger nu 520.000 SEK!

 

Välkomna ombord!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kvala tidigare in till kryssningén via 50+5 dollarsen ikvälll och drog sen ut på krogen!

Tänkte att när jag kom hem sen skulle kika om jag va med!

Här är jag och inte reggad?

Reggade mig ändå , utifall!

Men fick betala 700 dollar från kontot?

 

Same here.. Kan bli problem nu när jag ska maila support om dela hytt...

 

Btw, ska man skriva sitt pokernick eller sitt username i mailet till support?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kvala tidigare in till kryssningén via 50+5 dollarsen ikvälll och drog sen ut på krogen!

Tänkte att när jag kom hem sen skulle kika om jag va med!

Här är jag och inte reggad?

Reggade mig ändå , utifall!

Men fick betala 700 dollar från kontot?

 

Ni behöver inte registrera er i klinenten.

Expekt har koll på att ni ändå har kvalat in. Är 100% säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...