mr_Zelcko Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Mina PT stats, vore snällt om nån kommenterade och förklarade alla olika spalter och kolumner... Behöver speciellt svar på vad PTBB är ? Är medveten om att jag har skrivit ett liknande inlägg tidigare, men i brist på svar försöker jag igen.. Citera
yberjonte Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Jag ska inte försöka mig på att analysera dina siffror (det får någon mer kunnig göra), vad jag däremot kan hjälpa dig med är ptBB. 1ptBB = 2 Big Blinds T.ex. 5ptBB/100 betyder att du vinner i snitt 10 Big blinds/100 spelade händer Citera
mr_Zelcko Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Postad 10 December , 2007 Okej, tack för det, och vad är bra att ligga på då ? Citera
yberjonte Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Beror väldigt mycket på vilken nivå du spelar på, troligtvis kommer din ptBB/100 sjunka när du stiger upp i nivå eftersom du då möter fler duktiga spelare. Dina 8-9 ptBB/100 är iaf väldigt bra och om du lyckas hålla dig där ska du vara nöjd ! Citera
Kollikock Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 All information du söker finns väldigt lättillgänglig på nätet, både på svenska och på engelska. Varför ska vi göra massa jobb för dig när du uppenbarligen inte ens orkar skriva in en snabb sökning på google. Är det nåt vi borde ha moderatorer till är det för att ta bort sådana här trådar. Ta det inte personligt nu, du är knappast ensam om sånt här skit. När det sen väl börjar bli intressant nånstans, som i dawwes dagbok just nu då ska dom in och styra upp saker där trots att ingen tycker att det behövs. Citera
ST0CKH0LM Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 En viktig parameter är om det är 6 eller 10 spelare vid bordet, det påverkar ju hur ofta man ger sig in i potter. Jag vet inte vilka andra siffror du kollar utöver dessa, men jag har själv haft nytta av att lista mina starthänder i (omvänd) lönsamhetsordning, för att försöka hitta nya sätt att spela de händer jag läcker mest på. Citera
Recommended Posts