Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Jag har oxå 10.5k på prima ^^

dubbla oxå nu på 150k mansion , hittar KK med 3 limpare, jag slår up 180 2 syn flop kommer 772, jag bettar pot , knappen ställer och jag synar , han visar 99 ^^

Postad

Går riktigt segt har 6.5k i 175k på prima efter 5 inköp ute ur 15k på ongame korttorka gjorde så att jag ställde med KQ en annan shortstack som täckte mig hittade synen med 10J och klonkade stegen på turn

Postad
LOOL har 10k på prima men glömde göra addon:S

var inget, fick ju göra de efter pausen...prima e allt lite specciellt:D

Det lustiga är att på vissa turrar så gör man det efter sista handen innan första pausen utom just på denna, hmmm

Postad

Lirar Primas 175k GTD, nick "malemad"

SvS 500kr nick "malemad"

Stars mille nick "biedermeier"

*

Normalt sätt så brukar jag inte lira millen om jag ska jobba dan efter men just nu precis så kräktes lilltjejen. Vintekräksjukan har kommit, tjohoo. Blir till att springa mellan datorn och dass halva natten och VAB:a imorgon

Postad
tänkte kankse regga mig till 750k på full tilt, jag har aldrig lirat där innan så tänkte höra om någon visste när den brukar sluta om man kommer till ft.

inte redigt koll men tar nog minst till 12 för de har seg struktur där(vilket är bra)