Gå till innehåll

Stats/dag i Pokertracker?


_zed_

Recommended Posts

Jag skulle vilja få ut mina stats/resultat per dag från pokertracker, men har inte lyckats få fram detta. Är det någon som vet om det går och i så fall hur?

 

Går det annars på något sätt att skriva egna SQL-frågor mot databasen så jag kan ta fram det jag vill själv?

 

 

(Vet inte riktigt var denna fråga hör hemma här, och är det inte här kan någon vänlig moderator flytta den dit den ska vara)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja få ut mina stats/resultat per dag från pokertracker, men har inte lyckats få fram detta. Är det någon som vet om det går och i så fall hur?

 

Går det annars på något sätt att skriva egna SQL-frågor mot databasen så jag kan ta fram det jag vill själv?

 

 

(Vet inte riktigt var denna fråga hör hemma här, och är det inte här kan någon vänlig moderator flytta den dit den ska vara)

 

Det räcker inte med det du får ut om du väljer Preferences-fliken och Specific Date under Session Dates-delen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går bra att skriva egna SQL-frågor. Men som tips så är det ju lite krångligt om man behöver fråga :)

 

Du installerar ett nytt program, finns en massa gratis, och skriver sql i.

 

Finns en eller flera trådar om det på PT's forum om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går bra att skriva egna SQL-frågor. Men som tips så är det ju lite krångligt om man behöver fråga :)

 

Du installerar ett nytt program, finns en massa gratis, och skriver sql i.

 

Finns en eller flera trådar om det på PT's forum om jag inte minns fel.

 

Okej, tänkte att det kanske gick att skriva SQL-frågor i PT, men då får jag ta och ladda ner ett program - har du något tips på något bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du installerat postgres sql finns en editor med där, om inte går det att skriva frågor i Microsoft Access till vanliga databasen. De olika sql-dialekterna skiljer sig åt litegrand.

 

Jag har inget tips på annat program, misstänker dock att det finns massor varav många går att prova gratis.

 

Läs runt lite här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...