Albert Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Skiten vill inte ansluta till datorn via USB:n Supporten har givetvist stängt under helgen så har ni några tips? Har installerat och avinstallerat programvaran ett antal gånger och börjar bli skogstokig. Citera
mukkitre Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Skiten vill inte ansluta till datorn via USB:n Supporten har givetvist stängt under helgen så har ni några tips? Har installerat och avinstallerat programvaran ett antal gånger och börjar bli skogstokig. Har den funkat tidigare? vilka lampor lyser? testat andra usb porta gärna på baksidan om du har stationär. Citera
Albert Postad 8 December , 2007 Författare Rapport Postad 8 December , 2007 Har den funkat tidigare? vilka lampor lyser? testat andra usb porta gärna på baksidan om du har stationär. On-knappen lyser samt kopierings-knappen. Fick den igår helt ny så den borde fungera. Broder provade med USBporten på framsidan men jag bytte till baksidan förut men det vill sig inte:cry: Citera
mukkitre Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 On-knappen lyser samt kopierings-knappen. Fick den igår helt ny så den borde fungera. Broder provade med USBporten på framsidan men jag bytte till baksidan förut men det vill sig inte:cry: om du kopplar in något annat i samma usb port funkar då den andra saken? en mus till exempel Citera
mukkitre Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 On-knappen lyser samt kopierings-knappen. Fick den igår helt ny så den borde fungera. Broder provade med USBporten på framsidan men jag bytte till baksidan förut men det vill sig inte:cry: testa också avinstallera starta om datorn stänga av antivirus brandvägg (koppla ner dig från nätet) och sen installera om den...installera först programvaran innan du kopplar in skrivaren...koppla inte in skrivaren förrens programmet säger åt dig och göra det Citera
mukkitre Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 On-knappen lyser samt kopierings-knappen. Fick den igår helt ny så den borde fungera. Broder provade med USBporten på framsidan men jag bytte till baksidan förut men det vill sig inte:cry: Och här http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pagetype=s-006&h_lang=se&h_cc=sv&h_product=top&h_page=hpcom&h_client=S-A-R113-2 har du livechat. vet dock inte hur det funkar Citera
Recommended Posts