IRLsucks Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2008 17k upp en session på "nl???" ? 21k$ upp på en session NL2k, mycket smutt. Vår glade norsk plussade lite nu också så vi är runt 30k upp tot för dagen. Får hoppas på en turreklonk i morgon helt enkelt. ska sova nu, gn gg Citera
IRLsucks Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2008 Turneringar nu, alla vi är reggade till statans massa mtts. Vi måste vara inne med hur mkt som hellst, får hoppas på klonk Citera
3lendil Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Häftigt projekt, önskar er all lycka. Måste juh vara sjukt inspirerande att sitta me ett helt gäng tok-plussande spelare och dela med sig av tips osv... Citera
IRLsucks Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2008 Häftigt projekt, önskar er all lycka. Måste juh vara sjukt inspirerande att sitta me ett helt gäng tok-plussande spelare och dela med sig av tips osv... Absolut, det känns givande att få testa på att spela högre också. Det som känns extra härligt med det är att jag har insett att jag inte har något som hellst behov eller längtan egentligen att söka högre nivåer för snabbt. Förut tyckte jag det var skitsegt att grinda NL400 istället för NL600 även om det fanns bättre värde där. Nu bryr jag mig egentligen inte om vart jag spelar. Är lika motiverad att spela NL400 som att spela NL2k. känns skitbra. Problem att gå ner i nivåer tror jag är en akilleshäl för många spelare Citera
Skumdum Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Problem att gå ner i nivåer tror jag är en akilleshäl för många spelare klonk... Citera
IRLsucks Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2008 Helvette!!!! Ute 16e i 250k euro gtd på T6. Ligger svinbra till i hela turneringen och dominerar totalt. Men samtliga på sidan mjölkar ut hela sin timebank från att det är itm 153 kvar för att vinna 75 euro extra för en 100e plats så blindsen blir skitstora. Spelar hur bra som hellst har 2 ggr average sen åker jag på 99 mot AT i blindsen och AJ vs AK och jag är ute, tog tre händer. Så less blir man.... 47k euro till ettan ( som för övrigt har vunnits två gånger i det här huset ) vore inte dumt alls... En här åkte precis 17e i 250k på Ipoker också, nära skjuter ingen hare helt enkelt. Gillar helt enkelt inte att spela turneringar, blir cp tiltad av att jag ständigt är nära att setta rejält någon gång. sisådär 40e gången jag slutar top 20 i en sån här, har nått ett finalbord, ruskigt segt är det. Inte mitt spel helt enkelt, cg reloadar jag nu går jag och grämer mig hela kvällen istället. Inge mer spel ikväll känns de som Citera
Sladdafan Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Trist som fan o snubbla på mållinjen! Hur e T6 annars? Övervärde? Med tanke på allt skit man hört om T6 Citera
Skumdum Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 En här åkte precis 17e i 250k på Ipoker också Hehe, inte visste jag att jag sitter i ert hus och grindar... Citera
sexyterran Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 haha jag och emil satt på samma bord på Party Poker, och jag hade ut han! haha AQ mot KQ om jag minns rätt. spillerill, bubblade ändå... men emil, jag vann veckopotten iaf, 44k, spelade hu mot llllll ... hon var asdålig, haha. det kanske e taskigt sagt men ändå, hon spelade inte alls bra. sjukt vek, tight passiv FTL. hon ska vara glad att hon fick spela så länge som hon fick, hade 150k mot hennes 45k när hon ställde med A7o på min JJ BB, xxAxx... körde över henne totalt sen! bra va! och inatt drar jag på tägluff så vi ses inte på 6 veckor! gör ett försök att ringa green computer, försök få dom att fixa bredbandet som de redan erbjuder, för teliagrejen gick åt helvete... han tele-johan ringde mej typ varenda dag och låg på, han var fett taggad att installera, haha, men det gick inte för idioterna på green computer sa att "internet funkar där" "nej, det gör det uppenbarligen inte" "jomen det ska vara fixat" "ok.... men våran teliasnubbe behöver tillgång till teleplintarna säger han "nej, det e fixat" ok bra så då fungerar vårt internet för du säger det? eller? ring till green computer och be dom koppla dej till en snubbe som heter josef, det e han som inte kan svenska och håller i vår lokal och suckar i luren hela tiden. dessutom, en sista grej va på kontoret igår för att hämta mina böcker.... dina dafgårdsgrejer som låg i en påse på golvet har givetvis möglat och nu luktar det skit på kontoret! hahahahahahahah gl@grind jag tittar in här nån gång på tågluffen puss o kram! Citera
IRLsucks Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2008 Hehe, inte visste jag att jag sitter i ert hus och grindar... Äsch så du åkte ut på bubblan också, såg dig där. Alkimizt nånting nickade han och åkte mellan 15-20e nånstanns så jag drog till med 17e Citera
Skumdum Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Äsch så du åkte ut på bubblan också, såg dig där. Alkimizt nånting nickade han och åkte mellan 15-20e nånstanns så jag drog till med 17e Hehe ok.. Tror han åkte precis innan mig, han drog den härliga lotten att få bli flyttad mellan bord och få blinds direkt efter varandra när alla sitter på dryga 10 bb var. Citera
IRLsucks Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2008 haha jag och emil satt på samma bord på Party Poker, och jag hade ut han! haha AQ mot KQ om jag minns rätt. spillerill, bubblade ändå... men emil, jag vann veckopotten iaf, 44k, spelade hu mot llllll ... hon var asdålig, haha. det kanske e taskigt sagt men ändå, hon spelade inte alls bra. sjukt vek, tight passiv FTL. hon ska vara glad att hon fick spela så länge som hon fick, hade 150k mot hennes 45k när hon ställde med A7o på min JJ BB, xxAxx... körde över henne totalt sen! bra va! och inatt drar jag på tägluff så vi ses inte på 6 veckor! gör ett försök att ringa green computer, försök få dom att fixa bredbandet som de redan erbjuder, för teliagrejen gick åt helvete... han tele-johan ringde mej typ varenda dag och låg på, han var fett taggad att installera, haha, men det gick inte för idioterna på green computer sa att "internet funkar där" "nej, det gör det uppenbarligen inte" "jomen det ska vara fixat" "ok.... men våran teliasnubbe behöver tillgång till teleplintarna säger han "nej, det e fixat" ok bra så då fungerar vårt internet för du säger det? eller? ring till green computer och be dom koppla dej till en snubbe som heter josef, det e han som inte kan svenska och håller i vår lokal och suckar i luren hela tiden. dessutom, en sista grej va på kontoret igår för att hämta mina böcker.... dina dafgårdsgrejer som låg i en påse på golvet har givetvis möglat och nu luktar det skit på kontoret! hahahahahahahah gl@grind jag tittar in här nån gång på tågluffen puss o kram! Snyggt jobbat Mårten, inte illa. Haha hade problem som fan med layouten precis när jag åkte mot dig där på PP. Fick verkligen inte plats med alla turrar utan att det överlappade, och plockade upp QK som short mot dig där när du raisat any2 TILT på hur mycket beats jag åkte på igår på turneringarna btw. Spelade 7 turneringar och åkte ut i tre av dem i 6-10x averagepotter med KK mot QQ all in xxx, JJ all in mot A2 off jättepott direkt på PP, och QK mot AA all in på TJA2. jasså dem är cp på det där internetstället, inte helt otippat alltså. Vi kanske borde kolla med dem där andra miffona på kontoret hur dem ska göra för att fixa en egen lina. Mmm jag får ringa till green eller kanske ännu hellre sätta han Johan i kontakt med green själva? har du testat det? Mitt msn har fått nog på den här datorn så jag hänger mest på pokerforum vi ska ut och ta en landhockeyfight nu. för övrigt så är vi ganska långt efter hur vi borde ligga för att hålla vårat snitt. Han omahapontus är ju nästa 140 k sek back på cash game så det väger ju ner ganska mycket. Själv är jag runt ´15k upp, norrbaggen går bäst, han är 21k upp och har i dagsläget gjort en ganska så dålig deal, hehe. Men har ju som sagt bara gått 4 dagar. Vi är väldigt ungefärligt räknat cirka 15 000 upp och borde ligga 40 000 upp för att hålla snittet Citera
IRLsucks Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2008 Hehe ok.. Tror han åkte precis innan mig, han drog den härliga lotten att få bli flyttad mellan bord och få blinds direkt efter varandra när alla sitter på dryga 10 bb var. Haha ja:D hörde rejält bittra skrik nerifrån: "HUR I HELVETTE KAN JAG FÅ VARA BB TVÅ GÅNGER I RAD!!!" Kall var han, han hade ju en fin förstaplats med 200 kvar sen fick han riktigt taskigt kortsnitt och blindade bort sig totalt Citera
IRLsucks Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Idag är den segaste dagen för gänget hitills, många av oss har varit helt sanslöst motriggade. Har gått sämst för mig och jag är $7k back. Jag har knappt vunnit en pott på 7 timmar, 2 inköpspotter totalt och jag losar allt jag spelar. Har varit så för ett par andra i gänget också. Norrmannen är $9k back på AA all in pre flop. Dan torskade en riktigt stor pott på 10/20 med KK mot TT all in på xxx där det fortfarande är ett mysterium om TT killen värdebetade eller bluffade. aja det har gått helt sanslöst motriggad för de flesta i vårat team idag, men ändå så är vi break even. Slutsatsen är att vi nog inte ens kan gå back på 5 gubbar även om vi har som idag, maximal motrigg. Känns skönt det iaf. Får hoppas vi får en riktig medriggdag snart då, isf så kan vi nog plussa säkert 50k. har två spelare på FT i 100$ rebuy på stars nu, kan bli plus för dagen med klonk där. Själv så lägger jag ner, helt klart inte min dag idag. Citera
sexyterran Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 ok men hoppas ni klonkar sen då! varför gav du upp msn? whats up? själv drar jag om ynka 20 minuter... blir lång tid vi inte ses emil... spelade en timme inatt, 3600 plus. lewls @ yous. ni hade behövt mej där nere (fast jag hade ändå inte velat dela med mej av mitt klonk) puss o kram emil! och sören! im out! Citera
IRLsucks Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 men fan, det visar sig visst att jag på ett bananskal har fått en seat till den här unibet open turneringen i madrid eller barcelone eller vart de nu var någonstanns. Orkar verkligen inte åka och nu så får jag skuldkänslor för att buy in nog är runt en 2-4k euro eller nått sånt och det känns lite fel att bara skita i det. Men det får nog bli så ändå att jag struntar i det, orkar verkligen inte åka + att flickvännen precis har kommit hem då. sova nu, gn Citera
IRLsucks Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Får man inte skicka någon annan? Jag mailar runt om det nu men det står på hemsidan att det inte går.. Citera
Dionysos Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Jag mailar runt om det nu men det står på hemsidan att det inte går.. jag drar i lite trådar och ser vad jag kan lösa när är turren? har slängt upp lite HHs i min db du kan få kolla på med. Citera
IRLsucks Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 jag drar i lite trådar och ser vad jag kan lösa när är turren? har slängt upp lite HHs i min db du kan få kolla på med. Yes, får kika på det efter sessionen . .. hmm 15-17 nånting tror jag? lös det där vettja så kan jag stejka dig Gått cp kallt idag, losade 7k$ pott med 77 mot A5 och QQ på bräda 57T jävligt sjukt. 6k$ pott ockå med 45klöver på 678 med 67 klöver mot tvåpar. Som tur var så vann Dan en 11k$ pott precis mot idioten på sidan, riktigt gött. Får se om det släpper lite för mig också, är runt 3k ner idag Citera
IRLsucks Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 sanslösa potter jag har förlorat idag! Ser lika dant ut för Dan, sinnessjuk motrigg har vi. Mina förlorade potter för dagen: edit. Det här är alltså på 500 spelade händer, sjukt är det Total number of players : 5 Seat 10: akilles ( $2377 ) Seat 6: toniQ78 ( $5583.5 ) Seat 7: AyStackU ( $5825.58 ) Seat 8: IRLsucks ( $2666 ) Seat 9: BrokenBo ( $2326 ) toniQ78 posts small blind [$10]. AyStackU posts big blind [$20]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsucks [ 4c 5c ] IRLsucks raises [$70]. BrokenBo calls [$70]. akilles calls [$70]. toniQ78 folds. AyStackU folds. ** Dealing Flop ** [ 6c, 8h, 7c ] IRLsucks bets [$120]. BrokenBo raises [$643]. akilles folds. IRLsucks raises [$2476]. BrokenBo calls [$1613]. ** Dealing Turn ** [ 7d ] ** Dealing River ** [ 2h ] ** Summary ** IRLsucks shows [ 4c 5c ]. BrokenBo shows [ 6s 6h ]. IRLsucks shows [ 4c 5c ]. BrokenBo shows [ 6s 6h ]. BrokenBo collected [$4748]. IRLsucks collected [$340]. Total number of players : 6 Seat 1: lui88fin ( $723 ) Seat 2: akilles ( $3209 ) Seat 3: grinded ( $2176 ) Seat 5: DonStub ( $502 ) Seat 6: DLizzle ( $7517.7 ) Seat 7: IRLsucks ( $2022 ) lui88fin posts small blind [$10]. akilles posts big blind [$20]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsucks [ 4d 4s ] grinded folds. DonStub folds. DLizzle raises [$70]. IRLsucks calls [$70]. lui88fin folds. akilles folds. ** Dealing Flop ** [ 4h, Ah, 10d ] DLizzle bets [$140]. IRLsucks raises [$360]. DLizzle calls [$220]. ** Dealing Turn ** [ 3s ] DLizzle checks. IRLsucks bets [$420]. DLizzle raises [$5256]. IRLsucks calls [$1172]. ** Dealing River ** [ 5s ] ** Summary ** DLizzle shows [ Ad Ac ]. IRLsucks shows [ 4d 4s ]. DLizzle shows [ Ad Ac ]. DLizzle collected [$4070]. DLizzle collected [$3664]. Total number of players : 6 Seat 1: lui88fin ( $713 ) Seat 2: akilles ( $3179 ) Seat 3: grinded ( $2176 ) Seat 5: DonStub ( $512 ) Seat 6: DLizzle ( $9565.7 ) Seat 7: IRLsucks ( $2000 ) DonStub posts small blind [$10]. DLizzle posts big blind [$20]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsucks [ Jd Ad ] IRLsucks raises [$50]. lui88fin folds. akilles calls [$50]. grinded folds. DonStub folds. DLizzle raises [$190]. IRLsucks calls [$160]. akilles calls [$160]. ** Dealing Flop ** [ Qd, 4h, 2d ] DLizzle checks. IRLsucks bets [$355]. akilles folds. DLizzle calls [$355]. ** Dealing Turn ** [ 6c ] DLizzle checks. IRLsucks checks. ** Dealing River ** [ 6d ] DLizzle bets [$720]. IRLsucks raises [$1435]. DLizzle calls [$715]. ** Summary ** DLizzle shows [ Qc Qh ]. IRLsucks shows [ Jd Ad ]. IRLsucks shows [ Jd Ad ]. DLizzle shows [ Qc Qh ]. DLizzle collected [$4216]. Total number of players : 5 Seat 10: akilles ( $2191 ) Seat 6: toniQ78 ( $1892.5 ) Seat 7: AyStackU ( $6573.4 ) Seat 8: IRLsucks ( $2638 ) Seat 9: BrokenBo ( $2016 ) BrokenBo posts small blind [$10]. akilles posts big blind [$20]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsucks [ 7c 7d ] toniQ78 calls [$20]. AyStackU folds. IRLsucks calls [$20]. BrokenBo raises [$90]. akilles folds. toniQ78 calls [$80]. IRLsucks calls [$80]. ** Dealing Flop ** [ 7h, 5s, 10h ] BrokenBo checks. toniQ78 bets [$200]. IRLsucks calls [$200]. BrokenBo raises [$780]. toniQ78 raises [$1592.5]. IRLsucks raises [$2338]. BrokenBo calls [$1136]. ** Dealing Turn ** [ 2c ] ** Dealing River ** [ 6h ] ** Summary ** toniQ78 shows [ 5h Ah ]. IRLsucks shows [ 7c 7d ]. BrokenBo shows [ Qd Qs ]. IRLsucks shows [ 7c 7d ]. toniQ78 collected [$5693.5]. IRLsucks collected [$247]. IRLsucks collected [$622]. Total number of players : 5 Seat 10: akilles ( $2337 ) Seat 6: toniQ78 ( $5573.5 ) Seat 7: AyStackU ( $5795.58 ) Seat 8: IRLsucks ( $2000 ) Seat 9: BrokenBo ( $4748 ) IRLsucks posts small blind [$10]. BrokenBo posts big blind [$20]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsucks [ Jh 10h ] akilles folds. toniQ78 raises [$60]. AyStackU folds. IRLsucks calls [$50]. BrokenBo folds. ** Dealing Flop ** [ 7h, Js, 6s ] IRLsucks checks. toniQ78 bets [$100]. IRLsucks calls [$100]. ** Dealing Turn ** [ 10d ] IRLsucks checks. toniQ78 bets [$220]. IRLsucks raises [$500]. toniQ78 calls [$280]. ** Dealing River ** [ 2s ] IRLsucks checks. toniQ78 bets [$520]. IRLsucks calls [$520]. ** Summary ** toniQ78 shows [ 7d 7c ]. IRLsucks mucks. toniQ78 collected [$2376]. Total number of players : 5 Seat 10: miket007 ( $1000 ) Seat 1: mthdn ( $985 ) Seat 2: IRLsucks ( $1011 ) Seat 5: archk8 ( $1113 ) Seat 6: akilles ( $2051 ) IRLsucks posts small blind [$5]. archk8 posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsucks [ 4c 4s ] akilles folds. miket007 raises [$33]. mthdn folds. IRLsucks calls [$28]. archk8 folds. ** Dealing Flop ** [ 4d, Jh, Kh ] IRLsucks checks. miket007 bets [$67]. IRLsucks raises [$134]. miket007 calls [$67]. ** Dealing Turn ** [ As ] IRLsucks bets [$258]. miket007 raises [$613.11]. IRLsucks raises [$586]. miket007 calls [$219.89]. ** Dealing River ** [ 8s ] ** Summary ** miket007 shows [ 10c Qh ]. IRLsucks shows [ 4c 4s ]. IRLsucks shows [ 4c 4s ]. miket007 shows [ 10c Qh ]. miket007 collected [$2006]. IRLsucks collected [$11]. Total number of players : 6 Seat 10: lenovice ( $360 ) Seat 1: mthdn ( $976 ) Seat 2: IRLsucks ( $1072.5 ) Seat 3: simUkay ( $1040 ) Seat 5: archk8 ( $1063 ) Seat 6: akilles ( $2016 ) akilles posts small blind [$5]. lenovice posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsucks [ Kc Kh ] mthdn raises [$40]. IRLsucks calls [$40]. simUkay folds. archk8 folds. akilles raises [$120]. lenovice folds. mthdn raises [$300]. IRLsucks raises [$1032.5]. akilles folds. mthdn calls [$636]. ** Dealing Flop ** [ 5d, Qs, 4h ] ** Dealing Turn ** [ Ad ] ** Dealing River ** [ 8c ] ** Summary ** mthdn shows [ Qd Qh ]. IRLsucks shows [ Kc Kh ]. mthdn shows [ Qd Qh ]. mthdn collected [$2083]. IRLsucks collected [$96.5]. Total number of players : 6 Seat 10: zeimons ( $1134.5 ) Seat 1: IRLsucks ( $955 ) Seat 5: MuckFest ( $2661.94 ) Seat 6: akilles ( $1734 ) Seat 7: twesth ( $698 ) Seat 8: issiusa ( $1000 ) twesth posts small blind [$5]. issiusa posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsucks [ Kd As ] zeimons folds. IRLsucks raises [$50]. MuckFest raises [$170]. akilles folds. twesth folds. issiusa folds. IRLsucks raises [$355]. MuckFest raises [$2491.94]. IRLsucks calls [$550]. ** Dealing Flop ** [ 10c, 3c, 6s ] ** Dealing Turn ** [ 5h ] ** Dealing River ** [ Qs ] ** Summary ** IRLsucks shows [ Kd As ]. MuckFest shows [ Ad Ah ]. IRLsucks shows [ Kd As ]. MuckFest shows [ Ad Ah ]. MuckFest collected [$1921]. MuckFest collected [$1706.94]. Citera
IRLsucks Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 HERREGUD. Nu lägger jag och Dan ner för dagen. Dan torskade precis ett helt cp störd 5k$ pott. Dan (QQ) raise mittposs, knappen synar BB synar. flop A36 Check till Dan, han slår 70% pott. knappen foldar BB synar turn A365 BB checkar, Dan checkar River A365Q regnbåge BB leder in, Dan pushar. BB ( 24 off ) vinner på stege. hur sjukt är inte det ?? herregud vad är felet på sidan. Slutspelet för idag Citera
IRLsucks Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Jag fick min rakeback nu på Ipoker Slutade totalt 22542$ upp inklusive 6735$ rakeback förra månaden. Det är jag riktigt nöjd med om man tänker på att jag faktiskt bara hade 16 speldagar förra månaden. totalt upp 149k$ sen november Citera
JesperPV Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Men lol. Du har ju sämst hand i många av händerna och de andra är ju bara helt standard, stege mot set (han träffar), set mot stegdrag (han träffar), set mot färgdrag (han träffar). Lite setups, men att kalla det sinnessjuk motrigg är ganska fel. Lycka till i morgon. Citera
Solidify Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Men lol. Du har ju sämst hand i många av händerna och de andra är ju bara helt standard, stege mot set (han träffar), set mot stegdrag (han träffar), set mot färgdrag (han träffar). Lite setups, men att kalla det sinnessjuk motrigg är ganska fel. Lycka till i morgon. Om det där är över 500 händer så tycker nog alla utom du att det är sinnessjuk motrigg vännen. Citera
Recommended Posts