Gå till innehåll

IRLsucks GG NO RE


IRLsucks

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gör inte bort dig nu.

 

 

Man kan inte vinna varje pott IRLSucks. Hur bra man än spelar. Kan förklara varför du förlorar lite ibland, men det är givetvis bara en teori jag arbetat på ett tag... Jag har valt att kalla den "varians"!

 

du är ta mig fan otrolig , har inte lyckats hitta en tråd där du är normal , leker allan och ger spydiga och dryga kommentarer överallt. Hur gammal är du? 15,16? Sluta lek gud på ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onödig kommentar, alla vet såklart att det e variansen som spökar, men klart som fan han kan få whina lite vöer det utan att tusen pers ska skriva att han inte ska whina om denna månaden för att han vann 53 inköp förra månaden.. bara larvigt.

 

förstår inte idén med att börja en diskussion så fort en vinnande spelare backar ett litet tag och skriver att det suger i sin dagbok... direkt ska "hajarna" vara framme och berätta hur lycklig man ska vara.

 

tycker emil tar motriggen bra, även om han nyss slog lite i skrvibordet vilket är en regel att man fan itne får göra här på kontoret...

 

detta blev nog ett slarvigt inlägg eftersom jag spelar medan jag skrvier men tror jag fick fram det jag ville ha sagt ändå, känner att ni Vortpolizeier där ute kommer vilja hitta fel i mina meningar osv ;)

 

Jag kunde inte skrivet det här bättre själv, tack Mårten.

Det är klart att jag vet att det är variansen som spökar, och jag vet att man kan ha värre bad streaks än så här och att det bara är att tuta på BLA BLA BLA.

 

Anledningen till att jag har en dagbok är ju att ska prata om mitt spel och det är klart att jag gnäller lite om jag inte har en plusdag på mer än 500$ på en månad.

 

herregud det är klart att jag vet att det är varians, sluta leka poliser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det värsta med Rooney är att han inte är speciellt bra på poker.

Hade han varit det och hävt ur sig en massa dynga så hade man väl accepterat och förstått att grabben har skyhög iq men kanske inte är så bra socialt. Nu känns han bara sorglig och irriterande.

Hoppas dagboken får slippa en massa tjafs från denne man i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det värsta med Rooney är att han inte är speciellt bra på poker.

Hade han varit det och hävt ur sig en massa dynga så hade man väl accepterat och förstått att grabben har skyhög iq men kanske inte är så bra socialt. Nu känns han bara sorglig och irriterande.

Hoppas dagboken får slippa en massa tjafs från denne man i fortsättningen.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det värsta med Rooney är att han inte är speciellt bra på poker.

Hade han varit det och hävt ur sig en massa dynga så hade man väl accepterat och förstått att grabben har skyhög iq men kanske inte är så bra socialt. Nu känns han bara sorglig och irriterande.

Hoppas dagboken får slippa en massa tjafs från denne man i fortsättningen.

 

Nää någon Nebbis är jag faktiskt inte... Men dyngan vet jag inte riktigt var den är. Bilden jag postade en bit upp visar ju bara lite vad man kan vänta sig för winrate som madgrinder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska gå emot strömmen emot strömmen lite här, allt Rooney skriver i den här dagboken är inte av ondo och jag gillar att han läser den lika mycket som någon annan.

 

Blir bara irreterad att så fort man är tiltad efter en eller flera sessioner när allt gått åt helvette och man vill skriva av sig i dagboken så vet man att man kommer få minst dig rooney och ett par andra tomtar på sig som skriver att man minsann inte har någon badstreak :)

 

Jag skriver ofta att det är mer synd om mig än vad det faktiskt är, men som sagt.. Det är min dagbok och till en viss liten % har jag den för att man just ska kunna tiltskriva av sig när det går dåligt.

 

jag gillar dig mer än vad jag borde men faaan, jag behöver inte få höra att Lennart som spelar high stakes minsann har backat jättemycket eller vad det nu kan vara när jag bara vill tilta av mig

 

peace rooney och ni andra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tycker jag att ni ska vara snälla mot Rooney. Han är faktiskt riktigt trevlig IRL!

Mvh Markus

 

Haha jag visste väll att ni kände varandra IRL och hade gaddat ihop er för att jävlas när dagboken startade :)

 

kul att du skriver här igen.

Nu tycker jag att vi alla ska sjunga " we shall overcome" :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska gå emot strömmen emot strömmen lite här, allt Rooney skriver i den här dagboken är inte av ondo och jag gillar att han läser den lika mycket som någon annan.

 

Blir bara irreterad att så fort man är tiltad efter en eller flera sessioner när allt gått åt helvette och man vill skriva av sig i dagboken så vet man att man kommer få minst dig rooney och ett par andra tomtar på sig som skriver att man minsann inte har någon badstreak :)

 

Jag skriver ofta att det är mer synd om mig än vad det faktiskt är, men som sagt.. Det är min dagbok och till en viss liten % har jag den för att man just ska kunna tiltskriva av sig när det går dåligt.

 

jag gillar dig mer än vad jag borde men faaan, jag behöver inte få höra att Lennart som spelar high stakes minsann har backat jättemycket eller vad det nu kan vara när jag bara vill tilta av mig

 

peace rooney och ni andra

 

Bra inlägg! Får väl erkänna att jag har ganska lätt för att provocera här på PF om jag får möjlighet. Sen blir det ju bara extra kul när alla dina polare ska rycka in till försvar och berätta vilken idiot jag är :D

 

Men jag ska tygla mig. Tycker ju uppenbarligen att det är en intressant dagbok eftersom det är en av de få här jag följer dagligen, och på sistonde, fram tills idag, tycker jag faktiskt att jag haft en ganska vänlig ton minsann :)

 

Grind on. Otroligt jobb du gör

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag ska tygla mig. Tycker ju uppenbarligen att det är en intressant dagbok eftersom det är en av de få här jag följer dagligen, och på sistonde, fram tills idag, tycker jag faktiskt att jag haft en ganska vänlig ton minsann :)

 

Grind on. Otroligt jobb du gör

 

Jo jag håller med.

Tack! Min plan är att försöka gå plus idag. Det vore sjukt right :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska gå emot strömmen emot strömmen lite här, allt Rooney skriver i den här dagboken är inte av ondo och jag gillar att han läser den lika mycket som någon annan.

 

Blir bara irreterad att så fort man är tiltad efter en eller flera sessioner när allt gått åt helvette och man vill skriva av sig i dagboken så vet man att man kommer få minst dig rooney och ett par andra tomtar på sig som skriver att man minsann inte har någon badstreak :)

 

Jag skriver ofta att det är mer synd om mig än vad det faktiskt är, men som sagt.. Det är min dagbok och till en viss liten % har jag den för att man just ska kunna tiltskriva av sig när det går dåligt.

 

jag gillar dig mer än vad jag borde men faaan, jag behöver inte få höra att Lennart som spelar high stakes minsann har backat jättemycket eller vad det nu kan vara när jag bara vill tilta av mig

 

peace rooney och ni andra

 

Det är ju det dagboken är till för ;) att tilta av sig i :D TERAPI kallas det visst :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du spelar så mkt som 60k händer på 2 veckor kanske det kan vara bra att ta några dagars paus och sysselsätta hjärnan med något annat en poker. Upplever själv att man kan bli lite "passiv" och "oaktiv" med tänkandet när man grindar många bord många timmar varje dag. Man blir lite ofrivilligt som en robot.

Jaja, bara en tanke...

 

Hoppas det vänder för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...