Gå till innehåll

IRLsucks GG NO RE


IRLsucks

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som vet hur det här med pokertomtarna fungerar?

Jag har hört att det är ett forum där man faktiskt disskuterar poker.

 

Jag lägger upp händer där jag vill ha respons och istället får jag redan på att jag har stavat fel och att jag är en idiot som inte skriver hans stats

 

Finns det någon som har något vettigt att säga här på PF?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du tänkt eller spelar du på ongame, vilket nick isf? (har inte läst igenom alla sidor så har ingen koll). Och hur gick det med aktiesparandet/fondsparandet, satt igång något?:-)

 

Jag har ett sidoprojekt på Redbet, vilket innebär att man får Boss media, ongame och B2B i ett kitt så att säga. Har dock aldrig spelat där.

Körde på ongame för rätt länge sen 2/4 HU under nicket ovningskora.

 

Nej, har inte börjat lägga undan pengar än, vill se min rulle växa och frodas så att jag får rulle får NL1000 :) . Sen kommer jag börja lägga undan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoooohooo, jag klarade det. 10 000 händer på en dag. Ingeenting jag kommer att göra om. Tycker det är värdelöst att lira när man egentligen inte vill bara för att nå ett visst antal spelade.

 

Hur som hellst, känns väll lite som en milstolpe och tog nästan 24 h ( innebandypaus på tre timmar, matpausar på kanske tot 2).

 

Ytterligare en erfarenhet, 1800$+ och 750$ i RB med i bagaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoooohooo, jag klarade det. 10 000 händer på en dag. Ingeenting jag kommer att göra om. Tycker det är värdelöst att lira när man egentligen inte vill bara för att nå ett visst antal spelade.

 

Hur som hellst, känns väll lite som en milstolpe och tog nästan 24 h ( innebandypaus på tre timmar, matpausar på kanske tot 2).

 

Ytterligare en erfarenhet, 1800$+ och 750$ i RB med i bagaget.

 

 

Hur många bord spelade du? Gl med spelet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart bär det av!! Sidoevents och cashgame @ EPT kopenhagen. Fisken Maxwell har vi lyckats släpa med också.

 

Kommer att bli stört kul

 

Snuskigt med fisk på CG i köpenhamn, ett tips är att lira 20/50 dealers choice. Värre motstånd får man leta efter :) Hur gammal är du? Hur har du råd att leva om du inte tar ut osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill också hänga med de stora grabbarna!

 

 

IRL, har du sett slutscenen i Usual Suspects? Om du har det så vet du hur jag kände mig imorse. Mötte dig några gånger på båten efter att vi hade hälsat och visste att jag kände igen dig från något (detta något var alltså tidigare samma dag då vi hade hälsat:roll:) men inte förrän idag kom jag på att det var du.:oops: Får be om ursäkt om jag tittade lite konstigt på dig när vi möttes mellan borden och annat.;-)

 

Se till att tagga ordentligt inför Köpenhamn nu, jag röstar för att vi drar ihop hela pf-gänget som ska dit och superslaskar.:-P

 

Någon som har koll på hur många pfare det blir totalt egentligen, verkar ju bli en del iaf, nicenice!:-D Någon som har tänkt lira main?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snuskigt med fisk på CG i köpenhamn, ett tips är att lira 20/50 dealers choice. Värre motstånd får man leta efter :) Hur gammal är du? Hur har du råd att leva om du inte tar ut osv?

 

Jag är bara 19 så jag "bor hemma". Dvs jag är hemma mellan 04.00 - 10.00 då jag sover, resten av tiden är bor jag hos johan eller pysslar med annat. Har inte speciellt mycket utgifter.

 

Jag cashar ut hela tiden, varje gång jag har över 30k$ på kontot ner till 15k$. Så mina tillgånger och min bankrulle är samma sak. Inte speciellt bra egentligen. Har ju dragit in mycket mer sen november än vad jag äger totalt, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill också hänga med de stora grabbarna!

 

 

IRL, har du sett slutscenen i Usual Suspects? Om du har det så vet du hur jag kände mig imorse. Mötte dig några gånger på båten efter att vi hade hälsat och visste att jag kände igen dig från något (detta något var alltså tidigare samma dag då vi hade hälsat:roll:) men inte förrän idag kom jag på att det var du.:oops: Får be om ursäkt om jag tittade lite konstigt på dig när vi möttes mellan borden och annat.;-)

 

Se till att tagga ordentligt inför Köpenhamn nu, jag röstar för att vi drar ihop hela pf-gänget som ska dit och superslaskar.:-P

 

Någon som har koll på hur många pfare det blir totalt egentligen, verkar ju bli en del iaf, nicenice!:-D Någon som har tänkt lira main?

 

 

Hehe, bara att åka ner ju!, vi kör en roadtrip, dvs bilar ner. Vi gjorde samma förra året och det var en rolig resa. På söndag bär det av från stockholm via norrköping.

 

Haha, nu när du säger det så såg du lite besvärad ut när vi pratade där nere. Om du har lust så får du gärna PMa din msn btw.

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice db! Hade också tänkt åka ner till Köpenhamn och lira lite sidegames. Är reggad till en turre på lördag (tror jag) men hade kanske tänkt lira lite cg också! Vet dock inte riktigt när man ska åka ner/hem. Hur länge hade ni tänkt stanna? GL!

Vi kommer åka ner så att vi är där 17-23e. Jag är registrerad för en 2500 och en 5000 kronors freezeout

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första gången jag läser dagboken. Skön läsning.

 

Alltid kul att se jämngamla göra bra ifrån sig.

 

Du har inget konto på Boss? Har för mig att jag sett en kille med samma nick iaf.

 

Lycka till i Köpenhamn och i fortsättningen.

 

Jo jag nickar IRLsucks på boss, är helt inaktiv där dock. Klarar inte av klienten och vill inte spela 5 manna, hehe.

 

Jag antar att du har sett fejknickern Johan. Jag har bara spelat 1 session. Du kanske har prickat in mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...