SasaOmerbasic Postad 16 September , 2009 Rapport Postad 16 September , 2009 Ska inte lira cg obv, förstod inte vad han kunde ha som jag slog Haha, det är till att sätta snäva ranger (= Du kan ju ta värde av en hel del händer på denna bräda, så jag tycker defenitivt att du skjuter en tunna och får in det alla dagar i veckan. När fisken kallsynar din 4-bet så tycker jag nästan man kan utesluta de starkaste starthänderna i hans range. Dem pushar han antar jag. Citera
padrinosftw Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Postad 16 September , 2009 Haha, det är till att sätta snäva ranger (= Du kan ju ta värde av en hel del händer på denna bräda, så jag tycker defenitivt att du skjuter en tunna och får in det alla dagar i veckan. När fisken kallsynar din 4-bet så tycker jag nästan man kan utesluta de starkaste starthänderna i hans range. Dem pushar han antar jag. Yeye, vet att den är dåligt spelad, därför jag la upp den men tack för tipsen. Kom tvåa i en €100 nu när jag hade 300 mot 4,7k och 4k så är rätt nöjd Mötte de två sämsta spelarna på sidan + en riktigt onykter jävel i början, första gången på länge det var så mycket värde. Skönt att det inte went to waste. Citera
padrinosftw Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 edit: sdpåadaä Citera
padrinosftw Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Kan bli den mest slitna dagen i mitt liv. Citera
jkkman Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Ja alltså la ju upp den för att visa en dåligt spelad hand haha såg inte att du skrev att du slaktade den förräns nu, me bad. Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Malta är sö'weet! Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Ska fixa lite pics sen, internet är tyvärr inte all that så lär bli svårt med sng-grind för mig tyvärr.. Får se om det artar sig sen. Allt annat är hur bra som helst Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Går segt att ladda upp bilder så tar lite ströbilder en och en: Poolen från balkongviewen iaf: Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Jaha det där vart ju lyckat.... Citera
mpee Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jaha det där vart ju lyckat.... Hur tänkte du där? Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Hur tänkte du där? Nu vart ju hela sidan fuckad och jag kan inte redigera, fail liksom. Resten ska bli bra size iaf, rätt såsig kvalle på bilderna ändå tho. Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Bilder är alltid bra. Var på Ön håller ni till? Har hus i Bahar Ic Haqe, mkt osäker på stavningen, 1mil väster om StJulians. Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Bilder är alltid bra. Var på Ön håller ni till? Har hus i Bahar Ic Haqe, mkt osäker på stavningen, 1mil väster om StJulians. Ärligt talat har jag ingen aning om vart fan vi är Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 :-) Men StJulians som gäller ikväll? Ska se om jag kan släpa med mig folket in i kväll. Citera
l_skyw4lk3r Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 hoppa från balkongen till poolen, lätt Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 hoppa från balkongen till poolen, lätt Maxwell har tagit på sig den, tror €50 bet mellan han och irlsucks gäller också Citera
l_skyw4lk3r Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Maxwell har tagit på sig den, tror €50 bet mellan han och irlsucks gäller också filma med då Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 filma med då Fick just höra att det är cancelled, men någon kommer ju görat förr eller senare. Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 :-) Men StJulians som gäller ikväll? Ska se om jag kan släpa med mig folket in i kväll. Yup tror det iaf, wrong guy to ask egentligen, har sämst koll av alla här Hade de andra sagt att vi egentligen satt i Indien atm hade jag köpt det. Citera
NikLasVegas Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Bahar Ic Haqe Ja, baserat på namnen är vi nog i nån förort till Kabul, Afghanistan... Citera
laafi Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 :-) Men StJulians som gäller ikväll? Ska se om jag kan släpa med mig folket in i kväll. Någon som vet vad som händer där elleR? Citera
sexyterran Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 såg en skylt till Ghabaxq Citera
Recommended Posts