padrinosftw Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 till dig ju! Hoppas det vänder Ty bluwey, ville bara få det bekräftat (= Kräftskiva vart det, men inte den planerade då chefen på tillfälliga jobbet var där så hade inte kunnat dricka. Drog ut till bushen med lite random polare, alltid kul att se lite skillnader. Ena killen drog i sig inte mindre än litern starksprit (whiskey, vodka, tequila you name it) och det var tydligen standard för honom. Ramlade ett par tusen gånger och gjorde bort sig så rejält så att ändå en åkersberga-reg blir chockerad Vart någon form av poolparty där ändå och vart jävligt kul, behövde de verkligen efter noll social kontakt på flera dar. Gratz till mr Svante än en gång, rätt sjuka cash (= Konichuwa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Bara en ful grej jag fick höra om ikväll: Sitter på en högjudd klubb med några norska tjejer och polare, man är helt hjärndöd som vanligt: (Hon pratar på norska men jag skriver på svenska obv) Hon: vi ska ha en stor förfest på fredag eftersom vi drar på lördag, kan inte ni komma då? (det blev såklart aldrig av) Jag: Sure, sounds sweet. Hon: Kan inte du prata på svenska istället? Jag: But I dont understand norwegian Hon: (fortfarande på norska) Men vi har pratat i en halvtimma och du har ju förstått allting, men svarat på engelska? Du förstod ju uppenbarligen vad jag sa precis nu? Jag: Sorry, got to be a missunderstanding, I've never understand a word of norwegian in my life. Smart kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Var ju skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Var ju skitkul Lets edit then Btw, fick tillbaks 875€ i mvb as expected, men istället för 150€ så fick jag 480€ från vad jag antar måste vara Sng leaderboard, men hittar inget mer i listan än de 150€ från high-listan. Skumt, men jag klagar inte. Är väl 24h's sätt att återbetala för mina dåliga dagar, helt rätt isf imo (= Edit: såg nu att det var en user transfer, inte sng leaderboard. Que liksom!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 nån pf:are som tycker synd om dig obv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 nån pf:are som tycker synd om dig obv! den isf! Sååå sjuuuuk period, trodde jag kom ur den igår men 700€ back idag.. Det är helt insane när det är såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Lets edit then Btw, fick tillbaks 875€ i mvb as expected, men istället för 150€ så fick jag 480€ från vad jag antar måste vara Sng leaderboard, men hittar inget mer i listan än de 150€ från high-listan. Skumt, men jag klagar inte. Är väl 24h's sätt att återbetala för mina dåliga dagar, helt rätt isf imo (= Edit: såg nu att det var en user transfer, inte sng leaderboard. Que liksom!? När får man sng-leaderboarden utbetald? Tror fortfarande inte jag fått mitt pris där och utbetalas det till pokerkontot eller baskontot? Ska nog byta b2b-sjat så orkar inte casha ut innan jag fått allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Spela bara ett race och klonka EMOP paket.... Tror det gäller hela b2b att vinnarna i sit&go leaderborden vinner EMOP malta paket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 När får man sng-leaderboarden utbetald? Tror fortfarande inte jag fått mitt pris där och utbetalas det till pokerkontot eller baskontot? Ska nog byta b2b-sjat så orkar inte casha ut innan jag fått allt. Tror det normalt är den tredje varje månad, men förra vart det försenat så är inte säker. Vilken spelar du på nu och vad ska du byta till? Spela bara ett race och klonka EMOP paket....Tror det gäller hela b2b att vinnarna i sit&go leaderborden vinner EMOP malta paket! Hm, inte sett något om det, är det både cash+EMOP isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Ja precis... Vet iaf att potraiser har det... Även redbet så jag antar att alla har det.... https://www.redbet.com/poker/emop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 En helt okej lång session där jag tyvärr tappade koncentrationen mot slutet. Hade en hel del flyt där ett tag också men den dåliga början och det såsiga slutet gjorde att det blev ett miniplus endast. Ändå helt okej så länge jag får in mycket games, leder fortfarande high leaderboard och på 14:e plats på middle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Kommer btw aldrig klara av att vinna high-listan, satsar på top5 placering typ. Kommer jobba åtminstone 130h den här månaden på lagret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Har du monsterlön på kneget eller varför knegar du? Ägna 130h åt sngs ska du se att du får ut mer cash? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Har du monsterlön på kneget eller varför knegar du? Ägna 130h åt sngs ska du se att du får ut mer cash? Absolut inte, gör det som en tjänst för en polare. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Riktigt bra session och dagen slutar därmed på €600 plurrbans, mycket välkommet med lite braspring på slutet Undrar fortfarande vad det var för vänlig själ som skickade över >400€ till mig? 07:17 tåget imorgon, yuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Du har väl en bättre deal än MVB kanske säkerligen dem pengarna isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Du har väl en bättre deal än MVB kanske säkerligen dem pengarna isf I wish.. Får en bättre deal när jag flyttar över till NoIQ sen men det blir tidigast september. Förövrigt blir jag psykad av din nipple Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 såja =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 There you go, much better Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Riktigt bra session och dagen slutar därmed på €600 plurrbans, mycket välkommet med lite braspring på slutet Undrar fortfarande vad det var för vänlig själ som skickade över >400€ till mig? 07:17 tåget imorgon, yuck. :shock: :shock: :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 :shock: :shock: :shock: Btw, fick tillbaks 875€ i mvb as expected, men istället för 150€ så fick jag 480€ från vad jag antar måste vara Sng leaderboard, men hittar inget mer i listan än de 150€ från high-listan. Skumt, men jag klagar inte. Är väl 24h's sätt att återbetala för mina dåliga dagar, helt rätt isf imo (= Edit: såg nu att det var en user transfer, inte sng leaderboard. Que liksom!? Skitskumt, men jag tackar inte nej. Önskar bara att jag visste vem det var så jag kunde tacka denna vänliga själ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Ska sätta upp lite rimliga mål för månaden, mycket möjligt att jag ändrar de allt eftersom när jag märker hur mycket tid jag får över till spelande: Vip poäng: mellan 8,2k och 13k Hittills: 1342 Sng leaderboard middle: >3k, runt 15-20 plats (beroende på hur det går på high) Hittills: 451 poäng, 16:e plats Sng leaderboard high: >3,5k, topp 7 placering Hittills: 499 poäng, 1:a plats Vinster på själva spelet: Spelar ingen roll så länge de andra målen fylls, men helst >b/e Just nu: +€650 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Ska sätta upp lite rimliga mål för månaden, mycket möjligt att jag ändrar de allt eftersom när jag märker hur mycket tid jag får över till spelande: Vip poäng: mellan 8,2k och 13k Hittills: 1342 Sng leaderboard middle: >3k, runt 15-20 plats (beroende på hur det går på high) Hittills: 451 poäng, 16:e plats Sng leaderboard high: >3,5k, topp 7 placering Hittills: 499 poäng, 1:a plats Vinster på själva spelet: Spelar ingen roll så länge de andra målen fylls, men helst >b/e Hittills: +€650 FYP GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 Satsa på en och samma leaderboard istället nu när det är ett EMOP-paket i potten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 FYP GL! Ty Satsa på en och samma leaderboard istället nu när det är ett EMOP-paket i potten! Haha, men säkert att det är så för alla b2b-skinsen? Lirar av någon anledning på 24hpoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts