Jammare Postad 21 Oktober , 2015 Rapport Postad 21 Oktober , 2015 En viss Level är proffsdansare och jag har sett bevis på 2x dina steg för en danskväll Citera
padrinosftw Postad 21 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2015 Det låter som en alldeles strålande plan! Ibland så! Hornshuset? Precis, Laika. En viss Level är proffsdansare och jag har sett bevis på 2x dina steg för en danskväll Hah, tredje gången gillt snart tack. Citera
Mecklenburgare Postad 21 Oktober , 2015 Rapport Postad 21 Oktober , 2015 Precis, Laika. Aa okay, bara varit på första våningen. Citera
padrinosftw Postad 21 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2015 Aa okay, bara varit på första våningen. Dom har gungor och sängar på våning 2. Citera
Mecklenburgare Postad 21 Oktober , 2015 Rapport Postad 21 Oktober , 2015 Dom har gungor och sängar på våning 2. Haha what? Trappan upp där inne? Gick upp där för någon vecka sedan. Men var med en brud och det var väldigt hög musik. Citera
Level Postad 22 Oktober , 2015 Rapport Postad 22 Oktober , 2015 En viss Level är proffsdansare och jag har sett bevis på 2x dina steg för en danskväll Dansa är det bästa! Btw padde. Har en kompis som lirar på slakt nästa fredag och på ghost town sessions på lördag. Hör av dig om du dyker upp så får vi dansa! Citera
padrinosftw Postad 22 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2015 Btw padde. Har en kompis som lirar på slakt nästa fredag och på ghost town sessions på lördag. Hör av dig om du dyker upp så får vi dansa![/b] Ska på ghost town 100%, kanske även slakt så hu dance it is! Citera
GruGloG Postad 22 Oktober , 2015 Rapport Postad 22 Oktober , 2015 Hmm.. Var detta i Malmö i lördags-söndags måntro ? Citera
Level Postad 23 Oktober , 2015 Rapport Postad 23 Oktober , 2015 Hmm.. Var detta i Malmö i lördags-söndags måntro ? Yes, dans i Malmö sen dans i Köpenhamn sen dans i Malmö igen. Träffades vi? Citera
boman Postad 23 Oktober , 2015 Rapport Postad 23 Oktober , 2015 Ååååååå så kul att dansa. Så avundsjuk, ungefär 40 tusen mil utanför min comfort zone. Ingen störr skräll att opti-Level sysslar med det. Citera
Mecklenburgare Postad 23 Oktober , 2015 Rapport Postad 23 Oktober , 2015 Ååååååå så kul att dansa. Så avundsjuk, ungefär 40 tusen mil utanför min comfort zone. Ingen störr skräll att opti-Level sysslar med det. Kom till Stockholm nästa helg och var awkward med mig då. Citera
GruGloG Postad 23 Oktober , 2015 Rapport Postad 23 Oktober , 2015 Yes, dans i Malmö sen dans i Köpenhamn sen dans i Malmö igen. Träffades vi? Vet ej men tänker mig att det inte kan ha funnits alltför många källarlokaler i malmö som var igång med dans till så okristliga tider på morgonen ? Moriskan först? Citera
padrinosftw Postad 23 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2015 (redigerade) Man är verkligen ensam som Stockholmare här. Allt hamburgarnsack spårar ur till Göteborg och fester hamnar i Skåne. Det är du och jag mot världen meckelB. Redigerad 23 Oktober , 2015 av padrinosftw Citera
mr-flow Postad 25 Oktober , 2015 Rapport Postad 25 Oktober , 2015 Allt hamburgarnsack spårar ur till Göteborg Flyttar nog till Stockholm inom nagot ar eller tva, da ska jag sluta highjacka! Citera
JackVegas Postad 25 Oktober , 2015 Rapport Postad 25 Oktober , 2015 Käkade högrevsburgaren på Harvest på Bondegatan på söder ikväll, en top 3 burgare för mig sedan jag flyttade hit. Tvinga mig inte nämna de övriga bra för de har jag inget minne av, känner bara rent spontant att den bör vara top 3! Men Bistro Bons burgare (som ligger/låg 2a på ngn ranking?) är en av de sämsta jag har käkat. Bringing burgarna back to sthlm! Vet ingenting om varken fester eller skåne. Citera
padrinosftw Postad 25 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2015 Käkade högrevsburgaren på Harvest på Bondegatan på söder ikväll, en top 3 burgare för mig sedan jag flyttade hit. Tvinga mig inte nämna de övriga bra för de har jag inget minne av, känner bara rent spontant att den bör vara top 3! Men Bistro Bons burgare (som ligger/låg 2a på ngn ranking?) är en av de sämsta jag har käkat. Bringing burgarna back to sthlm! Vet ingenting om varken fester eller skåne. Trevligt, har inte prövat den och välkomnar nya reks (= Prövade själv AGs igår, positivt överraskad. Min uppdaterade ranking är nog.. Barrels, Frankys och Oljebaren topp 3. Citera
Mecklenburgare Postad 25 Oktober , 2015 Rapport Postad 25 Oktober , 2015 Bistro Bon ligger topp fem hos mig. Vad gick du in med för inställning när du skulle käka AGs burgare egentligen? Jag har jättehöga förväntningar. Kommer aldrig till skott att äta den. Föredrar en köttbit när jag väl är där. Trodde inte du gilla Barrels så mycket. Har för mig att du inte höll med när jag sa att det var bland det bästa jag ätit i Stockholm. Kan inte göra en topp tre, men topp fem är: Bistro Bon, Strandvägen 1, Barrels, Bun meat bun och Oljebaren. Citera
devalanteriel Postad 25 Oktober , 2015 Rapport Postad 25 Oktober , 2015 På tok för mycket om Sthlm här inne, får börja dela ut varningar snart. Citera
padrinosftw Postad 26 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2015 Bistro Bon ligger topp fem hos mig. Vad gick du in med för inställning när du skulle käka AGs burgare egentligen? Jag har jättehöga förväntningar. Kommer aldrig till skott att äta den. Föredrar en köttbit när jag väl är där. Trodde inte du gilla Barrels så mycket. Har för mig att du inte höll med när jag sa att det var bland det bästa jag ätit i Stockholm. Kan inte göra en topp tre, men topp fem är: Bistro Bon, Strandvägen 1, Barrels, Bun meat bun och Oljebaren. Gick spontant till deras bar med några vänner, tänkte att överlag är hamburgare på icke nischade restauranger särskilt roliga oftast men den här var stört mör och flottig m-mm-mmm. Tror det krävs just ett barbesök för att orka scrolla deras övriga meny. Korrekt med Barrels, första intrycket var inte mega men de efterföljande besöken har varit riktigt bra. På tok för mycket om Sthlm här inne, får börja dela ut varningar snart. NBA börjar på onsdag, will you be watching? Citera
minibiff Postad 26 Oktober , 2015 Rapport Postad 26 Oktober , 2015 Kommer upp till Stockholm på måndag och tänkte testa någon sjyst burgare i Stockholm hyfsat nära CC/Drottninggatan. Vart skall man gå?? Citera
padrinosftw Postad 27 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2015 Kommer upp till Stockholm på måndag och tänkte testa någon sjyst burgare i Stockholm hyfsat nära CC/Drottninggatan. Vart skall man gå?? Finns inte så mycket jättenära där, Flippin skulle jag säga men kan vara köer där. Annars är väl Phils Burger närmast men är väldigt simpel om än god. Lycka till på cc! Citera
devalanteriel Postad 27 Oktober , 2015 Rapport Postad 27 Oktober , 2015 NBA börjar på onsdag, will you be watching? Lite osäker, jag följer gärna Warriors men jag vet inte om jag orkar lägga en tusenlapp för att följa ett lag genom grundserien. Lutar åt att jag kollar recaps och börjar betala vid slutspelet. Har det hänt något intressant draftwise? Citera
Mecklenburgare Postad 27 Oktober , 2015 Rapport Postad 27 Oktober , 2015 Gick spontant till deras bar med några vänner, tänkte att överlag är hamburgare på icke nischade restauranger särskilt roliga oftast men den här var stört mör och flottig m-mm-mmm. Tror det krävs just ett barbesök för att orka scrolla deras övriga meny. Korrekt med Barrels, första intrycket var inte mega men de efterföljande besöken har varit riktigt bra. NBA börjar på onsdag, will you be watching? Vi har också pratat om att gå dit och ta burgaren i baren. Är egentligen det enda rimliga alternativet. Nu när jag blev påmind ska jag försöka styra det i veckan. Har varit på Barrels många gånger. En gång var burgaren ingen jättehit. Det var på lunchen precis när de öppna för dagen. Annars har jag bara varit där på lördagar. Kanske är någon kock (säger man så?) som är sämre. Citera
padrinosftw Postad 28 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2015 Whatta hell, börjar stänga ner borden medan jag lyssnar på en NBA-pod som pratar om nattens matcher. Nattens? Det skulle ju börja på onsdag. Eller vänta, det står ju onsdag eftersom det är natten mot onsdag, helvete Cavs - Bulls började för en minut sen. Hitting the rail, vem behöver sömn. Citera
minibiff Postad 28 Oktober , 2015 Rapport Postad 28 Oktober , 2015 Finns inte så mycket jättenära där, Flippin skulle jag säga men kan vara köer där. Annars är väl Phils Burger närmast men är väldigt simpel om än god. Lycka till på cc! Hmm, flippin hade ju varit kul att testa faktiskt. Såg annars att Oljebaren inte låg så långt bort, bättre än Phils? Citera
Recommended Posts