papiPope Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Allt som Trillske skrev slår dock inte tjejerna i båstad under tennisveckan.. Det var på riktigt de sjukaste jag någonsin har sett tjejväg. Jag har inte fått det bekräftat men jag har mina misstankar att de veckan innan forslar bort fula och tjocka tjejer från Båstad. Eller så inser dessa fula tjejer att de är för fula för att festa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Allt som Trillske skrev slår dock inte tjejerna i båstad under tennisveckan.. Jo, den där kanalen-upplevelsen gjorde faktiskt det. Kan inte ens beskriva det. Kan försöka: de vanligt episka brudarna försvann i mängden, för vissa var något jag inte sett förut (trots uppväxt med internet). En slags ny attraktions-referens. Kändes direkt märkligt - som att smaken levlade upp. Annars håller jag helt och hållet med dig om Båstad. Även Halmstad under högsommaren. Haft turen att ha kompisar där så man kan fira midsommar i halmstad och glida runt där, sedan dra ner till Båstad när det kommer igång. Eller så inser dessa fula tjejer att de är för fula för att festa?Kanske är för dyrt också. Båstad-helg för snygg tjej: i värsta fall gratis. Båstad-helg för ful tjej: -250 000:-. Måste hyra två bord på pepes för att få komma in (ett tomt, så gästerna får ett avstånd till den fule), samt muta vakterna en gång i kvarten för att få stanna kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Benen på kvinnan i leopard(?)bikini är ju bara helt jävla magiska. Och till benen hör givetvis rumpan. Kan inte slua titta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Benen på kvinnan i leopard(?)bikini är ju bara helt jävla magiska. Och till benen hör givetvis rumpan. Kan inte slua titta.. Var tvungen att leta upp bilden efter att ha läst din kommentar. Hittar bilden, jag är fast. Fyhelvete vilka ben och röv. Squats much? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 jaha...där kom flickvännen förbi och undrade vad jag tittade på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Benen på kvinnan i leopard(?)bikini är ju bara helt jävla magiska. Och till benen hör givetvis rumpan. Kan inte slua titta.. Hysterisk rolig spoiler. Helt fantastisk. Upptäckte poängen på sista bilden nu, dog av irl-garv! Givetvis bra röv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 jaha...där kom flickvännen förbi och undrade vad jag tittade på...Och du ba: "ja helt jävla vanliga svenska tjejer ser du väl". Närå.. levlade upp lite där på sista inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2013 Nu kommer medgångs-ulaf fram. Fick skickat lite dollar på stars idag och spelade tre turboturrar på göj, vann en för 4,5k :D Ska läsa paddans TR nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2013 Nu kommer medgångs-ulaf fram. Fick skickat lite dollar på stars idag och spelade tre turboturrar på göj, vann en för 4,5k :D Ska läsa paddans TR nu Å inte ens ett litet brag i skypekonvon? Grattis m8 bra jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2013 Å inte ens ett litet brag i skypekonvon? Grattis m8 bra jobb! ty =) Vilket liv paddan har, applåd!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 ty =) Vilket liv paddan har, applåd!!!! Tack du, men det där var ju peaken liksom (= Och grattis själv till vinsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Fortsätter med lite bilder här, har inte mycket att säga om dom mer än att festen dom är tagna ifrån var en av de roligaste jag varit på Manligt pre party (killen längst t.v hängde med Smekt o co i Vegas "på det fetaste bordet på Hakazzan" tydligen, small world) Poppens favvo Skägg (jag vill också ha) Exet som jag grät ut om här förut och en båtkapten Den fulla killen i mitten är jag, hade för mig att jag var välmående vid den här tidpunkten men icke.. Träningsbesatt helikopterpilot vars liv jag är avundsjuk på Antesvantes granne Glada människor Cashmere tröjan som ger mig en väldigt homosexuell image Hon som skjutsade hem mig, lurade i mig att hon hade varit nykter hela kvällen. Har lite fobi för fyllekörningar så vart rätt less när jag fick höra sanningen MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2013 Är i vanlig ordning numer på landet för att hjälpa familjen här och kollar tv bredvid mor när hon häver ur sig "så pullar du hela rummet" medan hon raidar WoW. Är duktigt uttråkad i skrivande, dagarna här är bra när man kan paddla kajak eller leka med kusinerna när det inte finns saker att göra längre men kvällarna är misär med konstanta reruns på comedy central. Har inga större planer fram till slutet på september då det är tomorrow world i Atlanta, fram till dess är det tränings-, irlmeck och pokergrind på schemat. Gick ner från 85 feta kilon till 72 inför Amerika-resan i somras men är nu på en stadig rise igen samt massivt tapp i muskelmassa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 14 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2013 Har inga större planer fram till slutet på september då det är tomorrow world i Atlanta, fram till dess är det tränings-, irlmeck och pokergrind på schemat. Gick ner från 85 feta kilon till 72 inför Amerika-resan i somras men är nu på en stadig rise igen samt massivt tapp i muskelmassa.. Obligatosrik TR. Första året känns som det kan bli lite hur som men lineupen är det inte mkt att klaga på! MVH Missa tomorrowland detta året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Att börja nöta om High Stakes Poker och backa 35k kr på morgonkvisten är alltid en härlig kombo. Hela dagen har varit rätt risig men hoppas på att komma in i rätt mind set för kvällssessionen sen. Obligatosrik TR. Första året känns som det kan bli lite hur som men lineupen är det inte mkt att klaga på! MVH Missa tomorrowland detta året Ja man får se hur det blir men känns tråkigt att neka när det finns så hög potential Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 USA imorgon, kommer du in på klubbar i Vegas med loafers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 18 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2013 Dags för en självbiografi snart? Vet att jag och en mängd PFare skulle förbeställa. "Jag är Padrinos"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2013 USA imorgon, kommer du in på klubbar i Vegas med loafers? Bör väl inte vara något problem, tror merparten av mina vänner rockade converse och dylikt. Dags för en självbiografi snart? Vet att jag och en mängd PFare skulle förbeställa. "Jag är Padrinos"... Även om den skulle sälja skit så skulle det vara en väldigt kul grej då den typen av skrivande och berättande skulle vara väldigt roligt. Att skriva en bok en vacker dag har jag funderat på länge, men då har det mest varit om fiktiva saker jag har funderat på. Ärad av förslaget såklart oavsett (= En bättre bild från togafesten som jag skrev alldeles för kort om förut, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2013 En pokerhand!!! PokerStars hand #102971795462: Holdem No limit ($1/$2 USD) - 2013-08-20 0:20:51 CET [2013-08-19 18:20:51 ET] Bord 'Lotis VII' 2-max Plats #2 har knappen Plats 1: Fi ($198 i marker) Plats 2: HERO ($677.07 i marker) HERO: lägger small blind $1 Fi: lägger big blind $2 *** HÅLKORT *** Utdelat till HERO [] HERO: raise $2 till $4 Fi: raise $12 till $16 HERO: raise $22 till $38 Fi: call $22 *** FLOPP *** [] Fi: check HERO: bet $37 Fi: call $37 *** TURN *** [] [] Fi: check HERO: check *** RIVER *** [] [] Fi: bet $48 HERO: raise $148 till $196 Fi: call $75 och är all-in Ej synad satsning ($73) returnerad till HERO *** VISNING *** HERO: visar [Qh 3h] (färg, ess hög) Fi: visar [2c Ac] (par i ess) HERO vann $395.50 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $396 | Avgift $0.50 Bord [] Plats 1: Fi (big blind) visade [] och förlorade med par i ess Plats 2: HERO (knappen) (small blind) visade [] och vann ($395.50) med färg, ess hög Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2013 Lira du inte 5/10 och 10/20 innan eller detta e bara lite uppvärmning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2013 Lira du inte 5/10 och 10/20 innan eller detta e bara lite uppvärmning? Sitter fortfarande på 5-10$ men nl2k$ var hybris från min sida. Spelar nl200-nl1k (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 20 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2013 Sitter fortfarande på 5-10$ men nl2k$ var hybris från min sida. Spelar nl200-nl1k (= Okok:-D alltid skoj med lite händer oavsett nivå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2013 Niklasvegas fick mig att börja lira lite cap på stars, är obv megafirre och har lyckats med bedriften att backa $3,2k på 20bb poker på 1-2 och 2-4 på två dagar. Bör nämnas att jag kör HU och försöker selecta också. I och med grindmodet så har även serier nötts mycket på senaste men har börjat försöka låta bli att kolla om saker. Ska ge mig in på Breaking Bad snart, men har idag nött filmer istället. Star Trek, Now You See Me, Flight, Pain and Gain och Drinking Buddies har setts senaste 24h plus att jag faktiskt såg Djurgårdsmatchen idag. Nu när allsvenskan går på viaplay ska jag försöka orka bli insatt igen, har tyvärr ingen vettig människa att gå på matcherna med längre dock. Gillade Now you see me starkt, skön casting och underhållande koncept även om de drog det lite väl långt tillslut. Gillade både Flight och Drinking Buddies också, av totalt olika anledningar såklart. Om ni har orkat läsa det meningslösa dravlet hittills förtjänar ni mina fantastiska spellistor Cashmere, gamla Tramadolfest-listan som är lite blandat med överlag lite mer fartfylld musik. Mere Cash, min lugna lista. Khaleesi, mestadels electro. Grindar ju dessutom tumblr när det är actiondött, http://www.tramadolfest.tumblr.com och http://www.merecash.tumblr.com Ehhhh var det något mer. Ja juste, F12 både söndag och måndag om någon vill säga hej. Andra respektiva tredje utgången i Sverige sen slutet på maj om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 22 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2013 Försökte i två dagar, gav upp rätt snabbt [ ] SAMPLE [x] otalang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2013 Har en skön CAP-graf över kanske 10k händer som går spiiiikrakt ned i avgrunden också. Gav upp det projektet rätt snabbt jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts