Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Och vad baserar du det på? Lätt att stirra sig blind på att de inledde med två förluster, men då har man kanske inte tänkt på att de mött United och Tottenham. Senast slog de WBA borta med 2-0, vilket jag tycker tyder på styrka. Håller de helt klart starkare än förra säsongen med Bony och Shelvey som fina förstärkningar.

 

Med det sagt håller man ändå Liverpool som favoriter i just den matchen!

 

Eh, baserar det på att jag såg deras två första matcher och bildat min åsikt på det obv :mrgreen: Tyckte inte alls dem såg lika vassa ut mot United och Tottenham som förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelen kommer inte funka iallafall!

Ps4an kommer inte vara bakåtkompatibilitet som första ps3an var/är.

 

Kontrollen har jag ingen aning om :S

 

Okej, får avvakta med att införskaffa höstens spel då :(

 

Nu måste jag bara får bryta in en skvätt och fråga varför du undrar om kontrollerna, herr padr1nosftw?

 

!

 

 

Har 6 PS3 kontroller och är egentligen osugen på att införskaffa en drös nya till PS4 men antar att man inte har något val.

 

Sommarlåten, kan även reka Punga av samma artist även om den inte är lika bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kapar dagboken... Tänkte köpa en badrock i födelsedagspresent. Till en brud. En fin badrock. Vart vänder man sig? Ere frotté som gäller? Hinner inte beställa online då födelsedagen i fråga är på torsdag.

 

Mvh,

Daniel Sturridge liv

 

Lexingtons butik på NK funkar bra skulle jag tro om det är frotte du söker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var bara en snålhetsgrej (jobbar på det som fan att sluta spewa) men verkar inte som att jag har något val här ändå. Det tråkigaste är helt klart att jag måste vänta på PS4 innan jag köper säsongens COD, NHL, FIFA och NBA :( Men bra för grinden förstås.

 

Tycker du ska köpa payday 2 och brothers istället, har hört att de är de bästa spelen atm ;-);-):roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att visa på lite good run, var en rätt sjuk match med mycket överbets och sånt klurigt. River var fine (=

 

 

***** Hand 2000360092 *****

 

Sabelfelt 5 (Vanlig/ Cash Game)

Texas Hold'em No Limit 15.00/30.00 SEK

Hand startade: den 8 september 2013 01:16:25

Vinst/Förlust +8682.55

 

 

*** Spelarplatser ***

 

Plats 1: Fi (8687.55)

Plats 2: HERO (10049.51)

 

 

*** Spelarstatus ***

 

HERO är Givare

Fi Stora M 30.00

HERO Lilla M 15.00

 

 

** Giv **

 

Fi [N/A, N/A]

HERO [:Th:, :Tb:]

 

 

*** Bet Runda 1 ***

 

HERO Höj till 60.00

Fi Höj till 180.00

HERO Synar 120.00

 

 

*** Flop(Board): ***

 

[:2b:, :6b:, :9b:]

 

 

*** Bet Runda 2 ***

 

Fi Satsar 360.00

HERO Synar 360.00

 

 

*** Turn(Board): ***

 

[:2b:, :6b:, :9b:, :9h:]

 

 

*** Bet Runda 3 ***

 

Fi Satsar 1080.00

HERO Synar 1080.00

 

 

*** River(Board): ***

 

[:2b:, :6b:, :9b:, :9h::Tg:]

 

 

*** Bet Runda 4 ***

 

Fi All-In 7067.55

HERO Synar 7067.55

 

 

*** Showdown ***

 

Rake: 5.00

Totalpott: 17370.10

Fi [:2s:, :9s:] Kåk Vinst: 0.00

HERO [:Th:, :Tb:] Kåk Vinst: 17370.10

 

 

Hand avslutad: den 8 september 2013 01:17:10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en sån där långdragen match mot en som köpte in sig för £150 på ett nl500 bord. Var inga megaswings iom att han aldrig höjde någon gata utom river och då endast med nuts men han var ändå uppe på £1200 innan jag nu ett par timmar senare fick rensa honom. Inklusive det jag vann av honom backade jag 1200kr på den matchen tack vare raken, men inte är jag ledsen för det.

 

Har grindat 7 dagar i rad nu och känner mig extremt flitig men så inser man att det är en session för diazo. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick och la mig dödshungrig igår efter den dåliga sessionen, låg och spanade på Vine i 3h och vaknade vid 14. Drar och tröstäter en kebab med bröd (hej självdestruktivt beteende) och drar upp borden medan städaren går och svär för sig själv efter att få städa ett hus som inte blivit ordentligt rengjort på 2 månader. Spelar 8 bord mer eller mindre genom hela sessionen och är helt snurrig ett par timmar senare och med en överjävlig träningsvärk sen jag körde någon form av crossfit träning med två idioter igår.

 

Men det jag tänkte komma till, jag och mina vänner hade reserverat en lokal för våran 100-års fest i slutet på oktober. Tyvärr ringde en av vännernas gf mig precis och sa att hon bokat en överraskningsresa åt henne och killen över den helgen så vi måste leta upp en ny lokal med runt en månad kvar. Har ni några tips så släng gärna fram dom.

 

Lokalen ska rymma minst 100 pers, inte kosta mer än 15k och vara tillgänglig någon helg mellan den 10e oktober - 3e november (med undantag för 25,26,27e v43).

 

Det är ett longshot men hey någon kanske har koll på sånt här (= Juste, den ska ligga i Stockholm (antagligen för dyrt) eller norr om stan (Täby, Danderyd osv). Sista sekund så man har ju inga förhoppningar direkt, lite halvless på flickvännen i skrivande som vetat om det här sen innan.

 

Bara för att ni orkat läsa igenom allt så ska ni få en låt,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan blir det en överraskning för polaren? Ska ni smyga med att leta ny lokal och inte nämna något för honom? Dumt move av bruden imo.

 

Lägg jobbet på henne att finna ny lokal annars säger ni till er polare att hon bokat en resa åt hon och honom.

 

Hade en liknande situation för typ 1 år sen när någon extern gick in och pajjade planerna. Blir ju såååå lack.

 

 

mvh överaggressiv för stunden, ber om ursäkt :D

 

 

Skön låt F.Ö!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...