Supertequila Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Helt rätt köp imo. Har själv funderat på en sån faktiskt. Fuck alla tråkiga stats om tråkiga svenssonbilar.... bil ska va fräck och fräckare än Alfa blir man inte för de pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Finns bara en Bil med stort B och det är Silver Ghost. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Helt rätt köp imo. Har själv funderat på en sån faktiskt. Fuck alla tråkiga stats om tråkiga svenssonbilar.... bil ska va fräck och fräckare än Alfa blir man inte för de pengarna. Alla har inte pengar att köpa en bil som det kostar skjortan av dig varje gång du servar eller något går sönder osv Inte roligt köra runt med en saab eller volvo men det finns nog en anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Mycket fin bil, vad fick du ge för den där om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 De flesta verkar scrolla att han fått den och inte köpt den... Mvh, Ulaf Romeo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Alla har inte pengar att köpa en bil som det kostar skjortan av dig varje gång du servar eller något går sönder osv Inte roligt köra runt med en saab eller volvo men det finns nog en anledning Volvo är ju inget jag skulle kalla "billigt". Dessutom tycker jag att dagens modeller är långt ifrån tråkiga, skulle gärna äga en xc60. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Billigare att bo centralt och skippa bil. Mvh David Bodén Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Billigare att bo centralt och skippa bil. Mvh David Bodén +, ännu bättre att inte ha körkort så kan man alltid dricka öl på alla roadtrips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Mycket fin bil, vad fick du ge för den där om man får fråga? Som niklas så fint påpekade så behövde inte jag ge mycket, men människan som köpte den åt mig fick lägga 250. Mycket snällt imo! Billigare att bo centralt och skippa bil. Mvh David Bodén + men det var för meckigt att åka på visningar +, ännu bättre att inte ha körkort så kan man alltid dricka öl på alla roadtrips. Framför allt det här, men ingen litar nog på mig så slipper förhoppningsvis för det mesta ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Volvo är ju inget jag skulle kalla "billigt". Dessutom tycker jag att dagens modeller är långt ifrån tråkiga, skulle gärna äga en xc60. volvos inredning är väl bland det tråkigaste som finns. mvh audiägare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 volvos inredning är väl bland det tråkigaste som finns. mvh audiägare Skulle vilja påstå att Audi har bilvärldens absolut tråkigaste och fulaste inredning, så det är lite roligt att du skriver under med det där. Har annars Audi A5 som en riktig favoritbil, den är så vansinnigt snygg men inredningen får mig att skita i det. Men smaken är väl som baken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 volvos inredning är väl bland det tråkigaste som finns. mvh audiägare Köper du standard så fine. Men s80 är ruskigt fin med skinnklädsel osv, och man sitter och kör den som en kung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Köper du standard så fine. Men s80 är ruskigt fin med skinnklädsel osv, och man sitter och kör den som en kung Talade du inte nyss ner Volvo? Mvh Förvirrad SVS-VD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Fuck you I drive Volvo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Själv kör man BMW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Själv kör man BMW Känner mig småsugen på en BMW myself. Du rekommenderar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Haha vafan, bilsnack liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Februari , 2012 Rapport Share Postad 25 Februari , 2012 haha bilar Alla som vill bör rösta på Axel Algmark i melodifestivalen ikväll, går i klassen under mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 25 Februari , 2012 Rapport Share Postad 25 Februari , 2012 haha bilar Alla som vill bör rösta på Axel Algmark i melodifestivalen ikväll, går i klassen under mig! En god vän till mig "spelar" bas i bandet =) Rösta på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 25 Februari , 2012 Rapport Share Postad 25 Februari , 2012 haha bilar Alla som vill bör rösta på Axel Algmark i melodifestivalen ikväll, går i klassen under mig! En god vän till mig "spelar" bas i bandet =) Rösta på! Det finns redan en Håkan Hellström för mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 25 Februari , 2012 Rapport Share Postad 25 Februari , 2012 Talade du inte nyss ner Volvo? Mvh Förvirrad SVS-VD Jag har en volvo, sa bara att det finns finare bilar än volvo om man nu har pengar till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 25 Februari , 2012 Rapport Share Postad 25 Februari , 2012 Jag har en volvo, sa bara att det finns finare bilar än volvo om man nu har pengar till det? Nej det sa du inte alls det. Mvh SVS-VD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2012 Vill ladda ner age of empires II men får det inte att fungera, laddat ner fyra olika versioner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 26 Februari , 2012 Rapport Share Postad 26 Februari , 2012 Vill ladda ner age of empires II men får det inte att fungera, laddat ner fyra olika versioner Vad har du för problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2012 Vad har du för problem? Vissa versioner går inte igång öht, andra kräver cd-skiva och till sist finns det versionen med filer som min dator inte kan läsa. Och ja, jag är helt värdelös på det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts