ulaf Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Kvarten kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Röstat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Röstade pårej och grattis till gf. livet verkar för enkelt för dig ulle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Röstat! najs! Röstade pårej och grattis till gf. livet verkar för enkelt för dig ulle Det rullar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Gick inte vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Gick inte vidare Fan. Riktigt bra jobbat, hur som. Jag citerar Winston Churchill: "This is not the end. This is not even the beginning of the end, it is only the end of the beginning" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Såg att How to make it in america kommit på svt nu så jag kolla på piloten igår, tyckte det verkade riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Såg att How to make it in america kommit på svt nu så jag kolla på piloten igår, tyckte det verkade riktigt bra! Det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Det är det inte Bajs också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Det är det inte jo då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Det är det inte -1!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Instämmer lite med Rooney. Grymt överskattad serie. Säsong 1 gick ändå att se och var lite småmysig ibland men nu har jag varit nära att sluta kolla ett antal gånger sen säsong 2 började. Sjukt dåligt omdöme av manusskrivare eller producent eller regissör eller vem fan det är om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 den är väl sådär ok... men ingen serie man sitter o väntar på direkt. Rätt förutsägbara plots också... man visste t ex sen ett par avsnitt tillbaks att han skulle få ligga med milfen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 den är väl sådär ok... men ingen serie man sitter o väntar på direkt.Rätt förutsägbara plots också... man visste t ex sen ett par avsnitt tillbaks att han skulle få ligga med milfen. Precis, den är faktiskt ännu mer förutsägbar än andra USA-serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 den är väl sådär ok... men ingen serie man sitter o väntar på direkt.Rätt förutsägbara plots också... man visste t ex sen ett par avsnitt tillbaks att han skulle få ligga med milfen. Precis detta. Första avsnittet den här säsongen kändes som ett skämt. Efter det har det väl blivit sevärt men det är knappt. Funkar som utfyllnad för oss som kollar på allt men är väl typ den sämsta jag följer. Finns så extreeemt många bättre o mer sevärda serier man lär se innan denna imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 mitt bajs ser ut som hallonsoda efter en kväll på noma, fml edit; pf rape av padde såg jag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Ok, tyckte piloten var jävligt skön iaf. Snart åker ulaf till stockholm för att stanna ungefär, tiden i övik är snart förbi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 htmiia är decent att slå ihjäl tid med imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2011 Riktigt sjukt, skulle få in 3½ månaders rb från den sida jag spelar absolut mest på den 3 nov, 4 nov dimper det in en rimlig summa på kontot och jag tar för givet att det är den. Nu ringer min mor och undrar vad jag hittat på för skoj för födelsedagspengen hon satte in 4 nov... Snäll mor iaf! Var strömavbrott här mitt under eftermiddagsgrinden, urladdad mobil och saknad av läsljus drog man och handla för att sysselsätta sig. Alla lyktstolpar var döda längs vägen så jag lyckades inte bara cykla in i en annan cyklist, en liten grabb fick erfara mitt blindstyrandes på vägen hem. Tappade dessutom ut båda kassarna och verkar ha misslyckats med att få med mig ficklampan och ljusen i påsen.. Drygaste halvtimmen någonsin tills elen drog igång igen. Avslutningsvis ska jag köra en fredagsgrind för första gången i min pokerkarriär tror jag, måste ju se what all the fuzz is about Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 11 November , 2011 Rapport Share Postad 11 November , 2011 byta morsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2011 Första kvällspasset gick sådär, stuck €1200 så tiltade och hojade iväg och köpte kakor och cola. Jordens mest sorgliga kille såg jag att de tänkte när jag gled in där vid 2345.. Hem och ta ett par matcher på NBA2k12, käka sig ångestfet och sen påt igen. Mycket roligare när alla festglada människor spelade, ska aldrig gå ut på fredagar igen Om någon varför jag skriver om så alldagliga pokersaker så är det för att jag har äntligen börjat grinda lite igen, fått in 27h på 3 dagar vilket är mer än jag fått in per månad på senaste.. byta morsa? fy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Share Postad 12 November , 2011 Lol, bara 27 timmar? Tycker du ska upp i minst 35, annars är det inte ens lönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2011 Till alla er 4 som fortfarande kikar här vid uppdateringar, vad tror ni om de här som grinduppsättning? http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/desktop/hp-pavilionp7-1052sc/162906.3012/ + http://www.netonnet.se/art/dator/bildskarm/monitor-25-tum-och-strre/benq-ew2730/157563.5474/ + den 26" jag har nu. Kan noll så uppskattar gärna om någon varnar innan jag beställer om det verkar f´d up osv (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Till alla er 4 som fortfarande kikar här vid uppdateringar, vad tror ni om de här som grinduppsättning? http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/desktop/hp-pavilionp7-1052sc/162906.3012/ + http://www.netonnet.se/art/dator/bildskarm/monitor-25-tum-och-strre/benq-ew2730/157563.5474/ + den 26" jag har nu. Kan noll så uppskattar gärna om någon varnar innan jag beställer om det verkar f´d up osv (= @Datorn, Vad är dina behov? Behövs tillexempel en blueray-spelare, Norton Antivirus, och Office-paketet? Går nog att banta ner priset till 6k, skulle jag tippa. @Skärmen Har en maxupplösning på 1920x1080, personligen skulle jag köpa en med högre upplösning. 1920x1200 iallafall. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts