Gå till innehåll

Padrinos

padrinosftw

Recommended Posts

Spelet går fortsatt helt OK, grindar på och luktar som man bara kan göra när man lever framför datorn en hel dag (=

Vände just från 200 på bubblan till en andraplacering i en €50 sng iaf, tråkigt att bli två-outad HU bara.. Ska inte klaga, är riktigt nöjd med mitt spel overall iaf, hoppas jag kan fortsätta såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hoppas du inte hade börjat trycka ut korven.

Isf hade jag ju skrivit en annan sorts klump än smärta :)

Spelet går fortsatt fint, ITM i en €1k guar, 6 man kvar. Jätteliten turre men ändå nice. Vände på nytt ett jätteunderläge på bubblan i en €50 sng till en andraplats.

Länk till kommentar

Ha, såg nu att Ken Lennaard ligger i top i NL2k WSOP, runt 100 kvar men han har en bra stack. Inte hört något om honom sen hans affärsproblem :)

Har btw varit på SM final i hockey med honom för ett par år sen. Det enda jag kommer ihåg från det var att han hånade min favoritpizza :(

EDIT: Han ligger tydligen etta nu.

Länk till kommentar

Det där är en sjuk graf, ganska najs alltså! Farsans gamla konto? ;-)

Ha, egentligen skulle den se ännu bättre ut men första sngn i den dateras till december -07, långt efter att farsan använde det obv. :)

Tror jag råkade inkludera MTT's där dock, orkar inte slösa ännu en search på bara SNG's idag, men den ser helt OK ut ändå.

Fast om den ändå kunde vara hälften så fin som din graf så hade jag varit mycket nöjdare ulaf :h:

Länk till kommentar

Ha, egentligen skulle den se ännu bättre ut men första sngn i den dateras till december -07, långt efter att farsan använde det obv. :)

Tror jag råkade inkludera MTT's där dock, orkar inte slösa ännu en search på bara SNG's idag, men den ser helt OK ut ändå.

Fast om den ändå kunde vara hälften så fin som din graf så hade jag varit mycket nöjdare ulaf :h:

Äh mycket tur :oops::):h:

Länk till kommentar

Hur går det för Lennard?

Åkte, hittade honom inte ens i pengarna. Skumt, hade jätte CL innan enligt pokernews.

Bra session, plus 243€ för dagen. Sprang som en handikappad gnu på 10or men nötte andraplatser i 25 och 50or.

Fick nyss reda på att jag har en stor skuld till farsan att betala tillbaks vilket sög getpung.

Länk till kommentar

Det lät skumt.. Förlorat ett bet, eller bara råkat glömma ett lån? :-D

Både och sjukt nog.

tja, har du spelat på b2b länge? har precis tänkt och börja lira där (CG) och undrar om du vet vilken handconverter som funkar till HEM?

Har länge letat efter en, men skumt nog så hittar jag ingen

tack på förhand

Spelat länge men nästan uteslutet sngs och mtts så har inte använt något sånt tyvärr.

Länk till kommentar

Hoppas alla haft en glad midsommar!

Blev en liten minibreak med pokern, känns sjukt omotiverat att lira när >50% försvinner direkt. :(

Iaf, vart en väldigt random kväll. Blev ivägtvingade till en fest ute i mitt av ingenstans och bortom det i stort sett, själva huset låg liksom bakom en lada. Överraskande nog var själva stället vi befann oss på väldigt trevligt, stort hus med en stor utomhus jacuzzi som man direkt plurrade i obv (= Det är kul att se hur alla spårar så fort de kommer ifrån sina egna orter, jävlar vad alla var sjuka i huvet men jaja.

Rolig kväll iaf, tyvärr så skulle polarn på bröllop idag så vi fick joina honom hem då han inte har så mycket flis.

Kul i taxin hem med turkpolarn när taxichaffisen utbrister förvånat: ÅH, det var första gången jag såg vildsvin på länge! varav turkpolarn instaskriker "ÅH ÄLGAR!!" :)

Mh, bra koll Babo.

Gokatt, fred ut.

Länk till kommentar

Game # 1254006771 - Texas Hold'em No Limit 500/1,000 - Table "€10+1/1000VIP(€10) Super Turbo Sit & Go 6162078 1"

Players(max 6):

MaybePirog (7,070.00 in seat 3)

ERGYN (1,930.00 in seat 4)

Dealer: MaybePirog

Big Blind: ERGYN (1,000.00)

Small Blind: MaybePirog (500.00)

MaybePirog was dealt: Kd - Ah

MaybePirog All-In (6,570.00)

ERGYN Fold

MaybePirog Payback (6,070.00)

MaybePirog didn't show hand

MaybePirog wins: 2,000.00