padrinosftw Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Spelet går fortsatt helt OK, grindar på och luktar som man bara kan göra när man lever framför datorn en hel dag (= Vände just från 200 på bubblan till en andraplacering i en €50 sng iaf, tråkigt att bli två-outad HU bara.. Ska inte klaga, är riktigt nöjd med mitt spel overall iaf, hoppas jag kan fortsätta såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Skulle just springa på toa och hade helt glömt bort hur obrukbar min högertass är så när jag tog första springsteget föll jag bara ihop i en liten ynklig klump av smärta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Hoppas du inte hade börjat trycka ut korven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Hoppas du inte hade börjat trycka ut korven. Isf hade jag ju skrivit en annan sorts klump än smärta Spelet går fortsatt fint, ITM i en €1k guar, 6 man kvar. Jätteliten turre men ändå nice. Vände på nytt ett jätteunderläge på bubblan i en €50 sng till en andraplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Kom obv 6a i 1k guar trots bra stack, gjorde en dålig syn i bb för 10bb med A6hh.. Gått stabilt i övrigt, springer bra i €25+ tills HU, då kan jag fan inte vinna. Spelade rätt dåligt på slutet nu också vilket inte hjälpte direkt Skönt att vara igång igen iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Ha, såg nu att Ken Lennaard ligger i top i NL2k WSOP, runt 100 kvar men han har en bra stack. Inte hört något om honom sen hans affärsproblem Har btw varit på SM final i hockey med honom för ett par år sen. Det enda jag kommer ihåg från det var att han hånade min favoritpizza EDIT: Han ligger tydligen etta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Blä sängdags, tråkigaste tidpunkten på dygnet. Skjutit upp det i ett par timmar nu men orkar inte spela mer poker så nöter lite so you think you can dance med polarn. Sprungit riktigt bra idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Har ju inget annat sätt att visa statistik över hur det går så får langa sharkscopegrafen. Hittar inte när jag startade för den här gången på grafen men har vunnit ca €1000 sen jag startade den 10 juni. http://www.sharkscope.com/index.html?username=ERGYN&network=b2b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Det där är en sjuk graf, ganska najs alltså! Farsans gamla konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Det där är en sjuk graf, ganska najs alltså! Farsans gamla konto? Ha, egentligen skulle den se ännu bättre ut men första sngn i den dateras till december -07, långt efter att farsan använde det obv. Tror jag råkade inkludera MTT's där dock, orkar inte slösa ännu en search på bara SNG's idag, men den ser helt OK ut ändå. Fast om den ändå kunde vara hälften så fin som din graf så hade jag varit mycket nöjdare ulaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 edit: dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Ha, egentligen skulle den se ännu bättre ut men första sngn i den dateras till december -07, långt efter att farsan använde det obv. Tror jag råkade inkludera MTT's där dock, orkar inte slösa ännu en search på bara SNG's idag, men den ser helt OK ut ändå. Fast om den ändå kunde vara hälften så fin som din graf så hade jag varit mycket nöjdare ulaf Äh mycket tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Bra start på dagen, +162€. Vet inte om det blir mycket mer lir nu när det ändå är fint väder och jag kan gå hyffsat bra Äh mycket tur Du är min idol (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Du är min idol (= Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Hur går det för Lennard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Hur går det för Lennard? Åkte, hittade honom inte ens i pengarna. Skumt, hade jätte CL innan enligt pokernews. Bra session, plus 243€ för dagen. Sprang som en handikappad gnu på 10or men nötte andraplatser i 25 och 50or. Fick nyss reda på att jag har en stor skuld till farsan att betala tillbaks vilket sög getpung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Lennaard blev 20:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Fick nyss reda på att jag har en stor skuld till farsan att betala tillbaks vilket sög getpung. Det lät skumt.. Förlorat ett bet, eller bara råkat glömma ett lån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 tja, har du spelat på b2b länge? har precis tänkt och börja lira där (CG) och undrar om du vet vilken handconverter som funkar till HEM? Har länge letat efter en, men skumt nog så hittar jag ingen tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Det lät skumt.. Förlorat ett bet, eller bara råkat glömma ett lån? Både och sjukt nog. tja, har du spelat på b2b länge? har precis tänkt och börja lira där (CG) och undrar om du vet vilken handconverter som funkar till HEM? Har länge letat efter en, men skumt nog så hittar jag ingen tack på förhand Spelat länge men nästan uteslutet sngs och mtts så har inte använt något sånt tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 Hoppas alla haft en glad midsommar! Blev en liten minibreak med pokern, känns sjukt omotiverat att lira när >50% försvinner direkt. Iaf, vart en väldigt random kväll. Blev ivägtvingade till en fest ute i mitt av ingenstans och bortom det i stort sett, själva huset låg liksom bakom en lada. Överraskande nog var själva stället vi befann oss på väldigt trevligt, stort hus med en stor utomhus jacuzzi som man direkt plurrade i obv (= Det är kul att se hur alla spårar så fort de kommer ifrån sina egna orter, jävlar vad alla var sjuka i huvet men jaja. Rolig kväll iaf, tyvärr så skulle polarn på bröllop idag så vi fick joina honom hem då han inte har så mycket flis. Kul i taxin hem med turkpolarn när taxichaffisen utbrister förvånat: ÅH, det var första gången jag såg vildsvin på länge! varav turkpolarn instaskriker "ÅH ÄLGAR!!" Mh, bra koll Babo. Gokatt, fred ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 Game # 1254006771 - Texas Hold'em No Limit 500/1,000 - Table "€10+1/1000VIP(€10) Super Turbo Sit & Go 6162078 1" Players(max 6): MaybePirog (7,070.00 in seat 3) ERGYN (1,930.00 in seat 4) Dealer: MaybePirog Big Blind: ERGYN (1,000.00) Small Blind: MaybePirog (500.00) MaybePirog was dealt: Kd - Ah MaybePirog All-In (6,570.00) ERGYN Fold MaybePirog Payback (6,070.00) MaybePirog didn't show hand MaybePirog wins: 2,000.00 Game ended 2009-06-21 00:19:47 GMT+01:00 Was ist das? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 1. Hur fan gör du för att få HH's? 2. Missclick obv. för mycket bord och south park Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 Kollade precis sng leaderboarden och insåg att det inte alls blir svårt att slå sig in på top20, måste då offra €50+ men det är nog lika bra. Spelat riktigt dåligt idag btw, inte OK att spela tokbakis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 1. Hur fan gör du för att få HH's?2. Missclick obv. för mycket bord och south park Jag vet inte exakt. Det är mycket hemligt tydligen. Jag spammar både vänster och högerknapparna runt sista siffran på numrena där uppe till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts