ulaf Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Absolut inte imo -ty Kollat om virusprogrammet blockar det? Annars kan du pröva att köra det som administratör. Egentligen ingen aning, utan bara egna erfarenheter. precis, men vet inte var jag kollar sånt i avg edit: kanske är windowsbrandväggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Back in the game ser jag! Gl med nystarten! tackar mj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 aaargh har testat att lägga till ftp som undantag i brandväggen och nu testat å stänga av den helt. startat om datorn hundra gånger men kan ändå inte connecta! Kan avg blocka program öht? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Riktigt sjukt, inte hört någon som har problem med ftp... KQ handen är superstd och kul å se att du är tillbaka med lirandet, hoppas du vinner massa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rette Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 aaargh har testat att lägga till ftp som undantag i brandväggen och nu testat å stänga av den helt. startat om datorn hundra gånger men kan ändå inte connecta! Kan avg blocka program öht? Prova ladda ner denna, http://www.fulltiltpoker.co.uk/download-poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Jag vill att Ulaf ska vinna pengar på poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Jag vill att Ulaf ska vinna pengar på poker. + Jag hade problem med ftp och typ andra klienter med min förra dator. Hade norton då och trots att jag hade det som undantag fick jag lägga till det igen som undantag varje gång jag starta klienten. Va så i 6 månader sen en dag så funka allt bra helt plötsligt. Datorer är så sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Snart kommer klonken ulaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Jag vill att Ulaf ska vinna pengar på poker. lol, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Prova ladda ner denna, http://www.fulltiltpoker.co.uk/download-poker testade, funkade fortfarande inte håller på å tar bort avg nu en stund nu har jag testat att ta bort avg och inaktiverat windows brandvägg, går fortfarande inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 mailat supporten, öppnade regedit och tog bort allting med ftp därifrån, startade om, installerade. kommer fortfarande inte in :S:S Står bara Ansluter... men det gör den ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 mailat supporten, öppnade regedit och tog bort allting med ftp därifrån, startade om, installerade. kommer fortfarande inte in :S:S Står bara Ansluter... men det gör den ju aldrig. Det skulla kunna vara ett routing problem. Jag hade sjuka problem med everest och bahnhof för ett par år sedan. Jag löste det genom att köra genom en VPN då trafiken då routades annorlunda. Så pröva att köra via en annan lina till att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Det skulla kunna vara ett routing problem. Jag hade sjuka problem med everest och bahnhof för ett par år sedan. Jag löste det genom att köra genom en VPN då trafiken då routades annorlunda. Så pröva att köra via en annan lina till att börja med. Låter vettigt. Kanske annars kan prova öppna portar i routern? Behöver jag bla göra för att få igång sopcast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 Om nån kan våldta pokerstars hååååårt i röven skulle det uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 Det skulla kunna vara ett routing problem. Jag hade sjuka problem med everest och bahnhof för ett par år sedan. Jag löste det genom att köra genom en VPN då trafiken då routades annorlunda. Så pröva att köra via en annan lina till att börja med. Ok får testa när jag har någon att tillgå. Har mailat fram å tillbaka med teksiska supporten flera gånger nu och de har gett upp nu. Detta är så fruktansvärt sjukt, å precis fel sajt som ska krångla också edit: om man bara vill reseta hela skiten på datorn, måste man ha windows-skivor då etc? har ändå inget värt på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 Ok, testade på en annan dator i hushållet och det är samma problem. Då är det på nåt sätt hela nätverket som bestämt sig för att kasta ut full tilt. Är det nån port eller annat bajs som måste öppnas eller fan går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 tre personer vart skjutna utanför polarns lägenhet precis, en avled blixt. bra ställe man bor på edit hoppas man inte kände någon edit2 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13157728.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 tre personer vart skjutna utanför polarns lägenhet precis, en avled blixt. bra ställe man bor på edit hoppas man inte kände någon edit2 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13157728.ab Tur att du flyttar in till stan efter sommaren då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 sick hängde med killen för några år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 sick hängde med killen för några år sedan Den avlidne? Läste nyss att det eventuellt är ytterligare en som avlidit till följd av skottdramat. Vad rör det sig om för folk? Junkies right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 Dina trakter är alldeles för sjuka padde lam syn pre men vadåvadå! PokerStars Game #63223262071: Tournament #424010446, $100+$9 USD Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2011/06/11 13:49:22 ET Table '424010446 40' 9-max Seat #6 is the button Seat 1: Marker777s (3000 in chips) Seat 2: chrisgod3 (2130 in chips) Seat 3: Edgaraz (7838 in chips) Seat 4: ajotaw (3771 in chips) Seat 5: RiskStar (2212 in chips) Seat 6: Hehe(2405 in chips) Seat 7: Poker Own U (2385 in chips) Seat 8: Wtchy Wmn (4768 in chips) Seat 9: maikl_tver (3366 in chips) Poker Own U: posts small blind 50 Wtchy Wmn: posts big blind 100 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hehe maikl_tver: folds Marker777s: folds chrisgod3: folds Edgaraz: raises 200 to 300 ajotaw: folds RiskStar: folds Hehe: calls 300 Poker Own U: folds Wtchy Wmn: folds *** FLOP *** Edgaraz: bets 200 Hehe: calls 200 *** TURN *** Edgaraz: bets 300 Hehe: calls 300 *** RIVER *** Edgaraz: checks Hehe: bets 1605 and is all-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 Den avlidne? Läste nyss att det eventuellt är ytterligare en som avlidit till följd av skottdramat. Vad rör det sig om för folk? Junkies right? Okej, vet bara vem ena är än så länge. Hängde som sagt för några år sen, men sen blev han lite väl G för våran smak, fick fram någon forcerad grov brytning från ingenstans och hängde med sjuka människor och så har man hört lite i efterhand. Man kan ju tänka sig att det inte var helt oprovocerat iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 Okej, vet bara vem ena är än så länge. Hängde som sagt för några år sen, men sen blev han lite väl G för våran smak, fick fram någon forcerad grov brytning från ingenstans och hängde med sjuka människor och så har man hört lite i efterhand. Man kan ju tänka sig att det inte var helt oprovocerat iaf.. Ok. Känner lite folk som bor/bott i Berga, men detta verkar gängrelaterat, och jag har fått tag på de flesta så för min del är allt frid och fröjd. Läste på flashback att någon Hu***t skulle vara en utav de bekskjutna. Kanske var han du redan visste, och om inte annat så vet du nu. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 Ena killen som är livshotande skadad har hotat mig ett par gånger vet vilka alla var nu typ, riktigt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 Ena killen som är livshotande skadad har hotat mig ett par gånger vet vilka alla var nu typ, riktigt sjukt Riktigt sjukt. Har några liknande personligheter i mina trakter och jag har många gånger tänkt att världen skulle vara ett bättre ställe när/om personen i fråga försvinner. Instabila wannabe-gangsters galningar som springer runt och hotar folk höga som as med pistol hemma liksom. EDIT: Nu vet jag verkligen inte om så var fallet den här gången, drog bara några snabba slutsatser från din post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts