Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

:lol:

 

--

 

Padrino: Ähh du förlorade fyra matcher på fifa? Jag som hade förväntat mig epicberättelse med en massa förlorade pengar, knivhot och slagsmål. Men fick läsa att du bara förlroade 4 matcher :shock::cry:

 

epciberättelser åt folket!

 

Haha what, nej jag hade ju en jävla fylletext som beskrev min kväll skitdåligt men ändå... Tog bort den tho.. Fan är fortfarande full

 

Alltså, det hände massa sjuka saker men medans jag skrev insåg jag att jag inte borde skriva det, ena polarn läser här liksom.

 

edit: massa sjuka saker var en överdrift, men haohahpahkölhkma blir så trött. Running bad med chix nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha what, nej jag hade ju en jävla fylletext som beskrev min kväll skitdåligt men ändå... Tog bort den tho.. Fan är fortfarande full

 

Alltså, det hände massa sjuka saker men medans jag skrev insåg jag att jag inte borde skriva det, ena polarn läser här liksom.

 

edit: massa sjuka saker var en överdrift, men haohahpahkölhkma blir så trött. Running bad med chix nu :(

 

haha jag läste den igår natt.

 

Skulle quota den också men du kanske inte vill ha den uppe :-P . Men var inget överdrivet farligt.

 

Men annars är fylla och pokerforum en dålig kombo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jag läste den igår natt.

 

Skulle quota den också men du kanske inte vill ha den uppe :-P . Men var inget överdrivet farligt.

 

Men annars är fylla och pokerforum en dålig kombo.

 

Ja asså texten var ju värdelös eftersom jag inte fick skriva vad jag ville och var massivt berusad :) Blev ju bara töntigt liksom.

 

Fifamatch snart Shahin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äre något drag på Rhodos eller? :D

 

Eftersom jag softar lite på jobbet på måndag morgon ska jag ge mig på en "Freeman". Om ni inte är med så kan ni söka på snubben här på PF. Han är ett unikum.

 

Rhodos!

 

Jag och 2 polare drar till Rhodos... En av polarna är en riktig slacker som har dålig koll på allt, ekonomi, bokningar... ja, ta mig fan allt!

 

Slackern kan givetvis inte boka resa förrän 1dag innan avresa och får därmed inte något hotellrum utan bara en flygstol.

 

Allt börjar när vi väntar med taxin utanför hans lya. Vi hade ringt innan och kollat att han var vaken och att det vore bra om han stod utanför när vi kom. Vi var jäävligt sena. Det rinner iväg 150spänn när vi väntar utanför och jag springer in och hämtar honom. Jag möter honom i dörren "Jag behövde bre en macka". Vi hoppar in i taxin och drar. 150kronorsmackan blev kvar på bänken.

 

På arlanda står det "last call" för oss när vi äntligen dyker upp och slackern säger "alltså...jag behöver gå och skita" ...och lommar in på muggen.

 

Framme på ön.

 

Slackern smiter med på vår hotellbuss när vi väl är framme och väljer att smyga med och dumpa prylarna på vårt hotellrum. Efter första strandpasset tjackar han en luftmadrass som han tar med till hotellet som sin tilltänkta säng. Varje jävla kväll smyger han med upp på rummet (om han inte filar på nåt annat hotellrum).

 

En av mornarna så vaknar jag upp med magont och lite märken på sidorna... va fan är det där tänker jag. Slackern säger: Haha, du har ju åkt på spö! Jag hade tydligen limmat på krogägarens fru och sedan till råga på allt spytt på heltäckningsmattan strax efter. Ingen bra kombo. Det lyckliga i det hela är att jag har en tendens att enkelt få minneslucka så det var inget jag kom ihåg något av. Mina snälla vänner berättade dock ett par gånger vad som hänt. Gärna för tjejer som vi träffade på.

 

Hur som så festar vi på järnet, blir solbrända, får hångla.. och allt det där.

 

Efter 4/7dagar så är pengarna slut för slackern. Helt slut. Jaha grabbar, då får ni festa på själva framöver... Det komiska i det hela är att han tjänade 28.000 och vi andra två hade studentpengar att leva på. Han fick givetvis låna några hundra och han var inte sämre än att han handlar den dyraste pizzan efter 5min. "Fan, jag är sjukt hungrig!! ..det är ju bara ta ut nya pengar på kortet"

 

 

Sista kvällen. Bussen går 09.00. Jag kommer hem 07.00. Sist tänkte jag. Inte en jävel är på hotellrummet. Hotellgubben i receptionen säger att min polare sitter på andra sidan av gatan. Han hade åkt på gängstryk av ett par snubbar. En tand var av och skrubbsår över hela kroppen och kunde bara höra på ena örat. "Jag ska spöa alla greker" var det enda han kunde säga. Den tredje snubben dyker upp med en skummsläckare kl 08.30. 08.50 springer jag ner till receptionen och säger att en kompis behöver läkarvård och behöver vara kvar på Rhodos. Gubben säger att han får bättre vård i Sverige.... upp till rummet och få slackern (kroppshydda som hulken) att resa sig upp och tänka hemfärd, inte spöa alla greker på ön. Jag och den andra polarn som var vid medvetandet,men cpfulla, öser i alla grejer i våra väskor. Tandborste, lakan, kalsong, en sko... vem som ägde vad var inte intressant.

 

09.45 får vi ner honom till receptionen och då kommer bussen.

 

På bussen får vi också höra att man kunde få in en extrasäng på rummet för 500kr.

 

 

 

Åk till Råådås!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fifamatch snart Shahin?

 

bring it on:mrgreen:

 

text!

 

:lol:

 

Låter helt sjukt. haha.. rolig berättelse

 

IRL>facebook>mobilen>msn>pokerforum i farlighetsordning på fyllan imho. :s:

 

imo med motvering att mobilen kan man förneka; "Wat? Jag ringde dig? Äh du måste ha drömt". Men på facebook så ser man vad exakt alla gör, så när man vaknar upp runt 11-12 så är det redan kört för en. Då har ALLA redan sett:lol:

 

 

btw.. b2b.. sa ju det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fan vi styr då? Behöver tilta av mig med lite fifa :)

 

Lyckades rädda upp kvällen igår lite tillslut iaf, blev "bara" 20 inköp back efter monsterrush på slutet.

 

Facebook>mobilen grejen håller jag inte med om, blir så mycker mer personligt om man ringer upp någon och kåtdreglar än att man drar något fylleinlägg på fb, kan ju varit en ren slump att man skrev till just henne då medans det blir mer utvalt när man ringer. Imo :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började med monsterback vilket är standard såklart men lyckades lära mig mot slutet att det bara var att stoppa in pengarna i stort underläge så vänder det. Inte riktigt så men det vände iaf lite mot slutet och hamnade 10 inköp upp. (Obs skriver endast inköp och inte summan eftersom jag skäms över att spela så lågt)

 

Hoffmaestro på tegel ikväll, gogogoggo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoffmaestro var sjukt (=

 

Spelet har gått lite bättre på senaste men kan inte direkt påstå att det har vänt.. Plus 200€ igår men springer anus idag. Så tråkigt att man inte kan lägga upp händer här från sngs..

 

Kul att Ivey kissar och ett svenskt armband i WSOP iaf. Lyckades på något mirakulöst sätt göra mål igår på matchen också, wuppdido!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra dag, fått till mitt A-game igen vilket är mer en lättnad än något annat (=

Har förstås haft bra flyt också :)

 

Livet flyter rent allmänt på rätt bra nu, allt förutom att jag gjorde illa benet rätt rejält idag och kan inte stödja på det men sånt går ju alltid över förr eller senare.

 

Avslutade med två bubblingar precis men är glad ändå, so you think you can dance grind nu! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...