Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Jag är inte sådär jättebra när tequila kommer in i bilden. Tokfest igår i en jävla lada, hardcore style. Båda tjejerna var där och allt vart rätt kul, men jävlar.. Inser nu att jag glömde systemkameran där btw, inte så bra.

#¤%/()josngap

 

Fick btw tillbaks kameran. Polarn glömde även han sin systemkamera :-)

 

De här festerna är underskattade, blir så hardcore när alla kommer ifrån sina vanliga umgängeskretsar, är långt ifrån civilisationen, massa sprit och djbås samt inte ens har någon toa, så jävla slitet men kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för de tidigare tipsen men jag fick inte mycket att säga till om tillslut, blev Zakhyntos två veckor. Inte mycket att göra när man har 5 mot 1, men jag var inte heller helt mot Z ändå, aldrig varit i Grekland och hört att det ska vara kul.

 

10 juli är det avfärd, ska bli kul som fan :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zakynthos är tyvärr inget vidare... det stället har sett sina glans dagar och är ganska skabbigt faktiskt.

Jag vill likna det vid ett slitet och nergånget Agia Napa, fast 10ggr sämre. :roll:

 

Edit: Sorry för tråkig första post i din db.

 

Glädjedödare! Jag misstänkte faktiskt det, men de jag pratat med på senaste har sagt att det var riktigt kul.

 

Tyckte Agia Napa var helt okej, sjyst käk men inte helt rätt på något sätt. Så om det är sämre än Napa blir jag väldigt missnöjd. Vill egentligen inte åka till ett party ställe a la Napa och dylikt men blev nedröstad som sagt.

 

No worries för första posten, hade varit gladare om du sagt till 36h tidigare bara :D (Även om det hade varit lite creepy att du vetat vart vi skulle åka innan jag visste)

 

EDIT: å andra sidan sett så blir det ju aldrig tråkigt med rätt inställning. Något skönt tjejgäng och bra väder så blir det ju golden oavsett (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glädjedödare! Jag misstänkte faktiskt det, men de jag pratat med på senaste har sagt att det var riktigt kul.

 

Tyckte Agia Napa var helt okej, sjyst käk men inte helt rätt på något sätt. Så om det är sämre än Napa blir jag väldigt missnöjd.

 

No worries för första posten, hade varit gladare om du sagt till 36h tidigare bara :D (Även om det hade varit lite creepy att du vetat vart vi skulle åka innan jag visste)

Var där förra sommarn med några polare och vi ruttnade på stället efter 2 dagar.

Gillar ni dyngraka brittiskor som skriker -"Shag meeeeeeeeee!" kommer ni dock få trevligt. ;-)

Resturanger osv är i stort sett folktomma och när vi frågade varför, sa de att det beror på att det "bara" är brittiska ungdomar som reser hit och de käkar bara på mcdonalds sen super de...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mtp de polare jag har kommer man få ett par garv iaf :) Hur var käket, priserna, klubbarna osv då?

Käket var ok, som på alla semesterorter. Prierna var också helt ok, men varierande. Bäst gillade vi resturangerna längs med stranden.

Klubbarna sög ganska kraftigt, men lättraggat... strippklubbarna var bäst med starkast groggar. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Så har man börjat spela lite igen. Smygstartat lite bara, kommer inte spela fulltid på ett par veckor iaf men lite spel är svårt att hålla sig ifrån.

 

Inledde med sng's, 10-25€, vilket var a big pain in the ass som vanligt. Tror jag lärt mig hur jag ska spela nu dock, tror mitt sngspel är bra mot average spelare men passar inte mot avg-motståndet på B2B. GTO=what liksom (=

 

Iaf, var miniplus på sng efter 2,5h och var allmänt fed up på det så spelade lite low limit HU cg, 0,25-0,50 bara för att komam igång. Hade lite tur som mötte en spelare jag har bra koll på, blev ett par roliga händer. Lyckas inte hitta de bästa men här är två iaf:

 

pls_reload (EUR 52,40 in seat 1)

mihaz17 (EUR 78,40 in seat 2)

 

Dealer: pls_reload

Big Blind: mihaz17 (0,50)

Small Blind: pls_reload (0,25)

 

mihaz17 was dealt: :Tb: - :9s:

 

pls_reload Raise (1,25)

mihaz17 Call (1,00)

 

Flop :2s: - :3h: - :Th:

 

mihaz17 Check

pls_reload Check

 

Turn :2s: - :3h: - :Th: - :2h:

 

mihaz17 Bet (2,25)

pls_reload Raise (6,00)

mihaz17 Call (3,75)

 

River :2s: - :3h: - :Th: - :2h: - :7h:

 

mihaz17 Check

pls_reload Bet (11,25)

mihaz17 Call (11,25)

 

pls_reload shows: :6g: - :Jg: (a pair of deuces)

mihaz17 shows: :Tb: - :9s: (two pairs, tens and deuces)

 

mihaz17 wins: EUR 36,75 (with two pairs, tens and deuces)

Rake: EUR 0,75

 

 

 

Game # 1235776475 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Skedvik"

Game ended 2009-06-06 15:25:40 GMT+01:00

 

Vad tycks om överbetspushen mot tiltad fi?

 

Players:

pls_reload (EUR 55,50 in seat 1)

mihaz17 (EUR 91,70 in seat 2)

 

Dealer: pls_reload

Big Blind: mihaz17 (0,50)

Small Blind: pls_reload (0,25)

 

mihaz17 was dealt: :Qg: - :Qs:

 

pls_reload Raise (1,25)

mihaz17 Raise (4,50)

pls_reload Call (3,50)

 

Flop :7g: - :Jg: - :7s:

 

mihaz17 Bet (6,50)

pls_reload Call (6,50)

 

Turn :7g: - :Jg: - :7s: - :9h:

 

mihaz17 All-In (80,20)

pls_reload All-In (44,00)

mihaz17 Payback (36,20)

 

River :7g: - :Jg: - :7s: - :9h: - :3b:

 

mihaz17 shows: :Qg: - :Qs: (two pairs, queens and sevens)

pls_reload shows: :Js: - :8s: (two pairs, jacks and sevens)

 

 

mihaz17 wins: EUR 110,25 (with two pairs, queens and sevens)

Rake: EUR 0,75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, det var såhär det kändes att ha medflyt, jävlar va skönt det va :-D

 

€340 blev det idag. Inte mycket egentligen men mtp nivåerna jag spelat på idag så är det fint. Nu blir det till att fixa krubb och sen bege sig iväg till polarn. Ska på inflyttningsfest hos en tös som jag är sugen på, ska försöka att inte bli för full bara.

 

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man blir ju aldrig uttråkad iaf :) Hur går det för dig Shahin?

 

Haha låter så nu... läs hatab2bs dagbok:mrgreen:. Sammanfattar väl b2b.. kommer ihåg att jag spelade där två sessioner och backade 13 inköp. 13 inköp.. >13<. Otursnumret.. ser det en sign:mrgreen:.

 

Är upp 12.5 inköp på tre sessioner. Bara fått in runt 5k händer så ska jobbas in mer. Viktigt att inte hamna på 13 inköp hehe.

 

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha låter så nu... läs hatab2bs dagbok:mrgreen:. Sammanfattar väl b2b.. kommer ihåg att jag spelade där två sessioner och backade 13 inköp. 13 inköp.. >13<. Otursnumret.. ser det en sign:mrgreen:.

 

Är upp 12.5 inköp på tre sessioner. Bara fått in runt 5k händer så ska jobbas in mer. Viktigt att inte hamna på 13 inköp hehe.

 

gl

 

Haha, tro mig jag vet hur b2b är... Jag plussade liksom stort en månad, ofta det händer utan riggen...

 

Är så jävla tiltad. Är fan bra på fifa. Fuck it, jag är GT fucking O..!! Men det är en lång historia... Var inte sugen på öl, vin och de vanilga spriten ikväll så jag köpte något nytt som jag inte sett förrut, Grappa. 40% italienskt brännvin. Det small fint efter diverse annat. Haft världens jävla cepekväll tack vare den, kommer antagligen gå in och radera det här imorrn för att slippa berätta t o m.

 

Drömde btw att bluwee och jkk dog i en jordbävning :(:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, tro mig jag vet hur b2b är... Jag plussade liksom stort en månad, ofta det händer utan riggen...

 

Är så jävla tiltad. Är fan bra på fifa. Fuck it, jag är GT fucking O..!! Men det är en lång historia... Var inte sugen på öl, vin och de vanilga spriten ikväll så jag köpte något nytt som jag inte sett förrut, Grappa. 40% italienskt brännvin. Det small fint efter diverse annat. Haft världens jävla cepekväll tack vare den, kommer antagligen gå in och radera det här imorrn för att slippa berätta t o m.

 

Drömde btw att bluwee och jkk dog i en jordbävning :(:h:

 

TELL TELL TELL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha låter så nu... läs hatab2bs dagbok:mrgreen:. Sammanfattar väl b2b.. kommer ihåg att jag spelade där två sessioner och backade 13 inköp. 13 inköp.. >13<. Otursnumret.. ser det en sign:mrgreen:.

 

Är upp 12.5 inköp på tre sessioner. Bara fått in runt 5k händer så ska jobbas in mer. Viktigt att inte hamna på 13 inköp hehe.

 

gl

 

Idag blir jag påmind om den dåliga sidan av b2b. Oj vad rövknullad jag blir :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wtf? not so hidden message ju :cry: :cry:

 

:lol:

 

--

 

Padrino: Ähh du förlorade fyra matcher på fifa? Jag som hade förväntat mig epicberättelse med en massa förlorade pengar, knivhot och slagsmål. Men fick läsa att du bara förlroade 4 matcher :shock::cry:

 

epciberättelser åt folket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...