Starfitter Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 ... http://pokerforum.nu/forum/sandladan/61057-vem-aer-vidrigast-i-sandladan-2.html finns debatten.. imo så ere ju självklart paya upp, sen finns det väl gränsfall om man betar opropitionelig stora summor till betten/hur väl man känner personen och hur borta man är.. skulle jag ramla in och beta en miljon på att jag kan flyga med ett random så kommer jag obv inte punga upp (blandannat för jag inte har en miljon ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 ni glömde väl inte säga åt tjejerna att ni slagit vad om 1000 SEK? EV-PLUS 8-) 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Nere i Barcelona slog jag och Geewhiz vad om att jag trodde att någon i gruppen skulle köpa en sådan där ful hatt som gatuförsäljare säljer till folk utanför klubbarna. Sjukt nog passade KungKroon bra i sin guldhatt vilket gjorde det ännu mer njutbart när jag fick de välförtjänta pengarna. Lätt Ev- vad förstås. IRLsucks lovade mig €500 om jag tog en vodkashot med honom på något slags mellankrök mellan förkrök och utgång samt om han råkade vissla i närheten av mig igen (något som de visste tiltade mig). Efter att gång på gång höjt det så slutade det med 5 shots, följt av visslingar i örat varje gång och noll utbetalade eurosch. Men den var så givet oseriöst ändå så fanns inte att man lackade, räckte att man fick needla han lite om det i efterhand även fast det var jag som framstod som en åsna som ändå gjorde det Bra inglägg paddel jobba mer med laddet en gång i livet imho gg Tack F_Ekladd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Nere i Barcelona slog jag och Geewhiz vad om att jag trodde att någon i gruppen skulle köpa en sådan där ful hatt som gatuförsäljare säljer till folk utanför klubbarna. Sjukt nog passade KungKroon bra i sin guldhatt vilket gjorde det ännu mer njutbart när jag fick de välförtjänta pengarna. Lätt Ev- vad förstås. IRLsucks lovade mig €500 om jag tog en vodkashot med honom på något slags mellankrök mellan förkrök och utgång samt om han råkade vissla i närheten av mig igen (något som de visste tiltade mig). Efter att gång på gång höjt det så slutade det med 5 shots, följt av visslingar i örat varje gång och noll utbetalade eurosch. Men den var så givet oseriöst ändå så fanns inte att man lackade, räckte att man fick needla han lite om det i efterhand även fast det var jag som framstod som en åsna som ändå gjorde det F_Ekladd hahaha finns bildebevis da jag andrade ditt namn till Rikael sjuk kvall.. allt ifran att taxichaffisen rokte pa medan han korde oss till antal shots som emil tog... btw sa var hon M riktigt trevlig m8 . hoppas att allt lost sig! angaende beten sa har for hungrig for att kommentera. lite chockad att ni ens kommer med jamforelser om 100 euro nar det i det har fallet handlar om flera hundra tusen svenska riksdaler btw sa slog jag och kentykent vad om att en random shonne utanfor sturecompagniet kallade for Calle av sina vanner eller ej. Kenta sa att han bara kallas for carl.. och woops.. visst vann jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 hahaha finns bildebevis da jag andrade ditt namn till Rikael sjuk kvall.. allt ifran att taxichaffisen rokte pa medan han korde oss till antal shots som emil tog... btw sa var hon M riktigt trevlig m8 . hoppas att allt lost sig! Haha, din min när jag på flygplatsen tog upp hur tiltad jag var över att någon likeat Phil Hellmuth som facerape, du var så lycklig Tack shahin! Pratade med henne precis, hon kanske inte kommer hem förrän i december då jag redan har dragit så får se hur det blir. Hon hälsade så mycket till alla er som hon träffade, vart sjukt glad när jag berättade att det verkade som att de flesta tyckte om henne osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 ni glömde väl inte säga åt tjejerna att ni slagit vad om 1000 SEK? EV-PLUS 8-) 8-) Faktiskt så tror jag det var något av en inledningsfras sjukt nog. Skadad som man är så gick det hem, och fick en tjej på fall. Det var inte igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 helt sjukt. vet inte varför jag tar illa vid mig, kanske för att jag ångrar att jag drog en level någon aldrig någonsin kommer tro var en level. Eller bara för att jag nog verkligen är sista personen som skulle kunna tänka sig att flippa. Min största "sjukaste" vadslagning jag har tagit var om ifall den bankman vi såg på bild även var den bankman jag och min vän 1 vecka tidigare hade haft ett möte med... jag förlora, jag fick bjuda han och hans flickvän på middag. Sedan är det helt sjukt hur man kan kräva någon att visa sitt kontosaldo, jag hade själv aldrig kunnat tänka mig att göra det för min familj, mina närmsta vänner, hysén, niklasvegas eller okänd. Fast varför jag tar så illa upp är nog för att jag inte vet vilka som levlar och vilka som inte levlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Faktiskt så tror jag det var något av en inledningsfras sjukt nog. Skadad som man är så gick det hem, och fick en tjej på fall. Det var inte igår... Var det i fjol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Var det i fjol? nee, men hon var något av en fiol/viol... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Std Ses på CC! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Std Ses på CC nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Yes! jag och padde vinkar från 2020... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 jag kommer vinka från andra sidan bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 jag kommer vinka från andra sidan bordet jävla bumhunter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 blev tillsagd att inte röra tangentbordet pga för mkt glas och rödvin på det, men man är ju lite för ghetto för att bry sig efterfest igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 In the Gretko! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Snyggt kroon! Nya halsbandet gick ju sönder igår, dyrt var det också mvh supertequila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Är turnbetet med QJ verkligen givet? i pos Ja det är det. Vi har inget SD value men vi har 2 överkort, FD & holk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Att sexa exets lillasyrra på en viss pfares vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Att sexa exets lillasyrra på en viss pfares vis schnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 schnyggt! Inte gjort det än men överväger det starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 På vilken pfares vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 På vilken pfares vis? En riktigt sjuk jävel som inte har svarat på mitt senaste facebookmeddelande, vet inte om jag får outa honom sådär bara Ryktas om att lillesyrran outade det under familjemiddag medans han fortfarande träffade storasystern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Starfitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Starfitter? fejkedit: Såg inte förra kommentaren, sick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts