NikLasVegas Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 Har ni köpt biljetter för 310€? Being barcagänget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 Har ni köpt biljetter för 310€? Being barcagänget... läskigt bra platser hur ofta är man i barcelona då en av världens bästa lag (om inte bästa?) spelare mot ett bottengäng då dom förlorat premiärmatchen. kan bli många mål och bra spel . hade ju varit gto med liknande biljetter mot typ real.. men där lär dom inte kosta 310 euro. så bra pris mtp vad man får. inga jävla vip silver "VIP GOLD PALLADIUM Seats in VIP GOLD ZONE (Grandstand), access to the Presidential Area (Hall adjoining Box), exclusive catering service, TV circuit and hostess service. " jag vågar säga att det här kan bli en riktigt sjuk upplevelse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 Har ni köpt biljetter för 310€? Being barcagänget... Shahin är ju lätt sjukast av alla, bokar huset utan att ha sett det Vet inte hur man får fram gruppkonvohistorik, men mitt i konversationen idag när vi skulle bekräfta allt så häver han ur sig ack så legendariskt på sitt eget vis: Kan någon länka till huset, har inte sett det än Shahin89 alltså jag vågar säga att det här kan bli en riktigt sjuk upplevelse Håller med om det du skriver och den nya infon lät sweet as hell ju, sjuk upplevelse indeed förhoppningsvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Fan vad grymt att man kan säga padrinoshuset. Minns att någon sa typ officehuset på gc och malta. Nu är det liksom padrinoshuset. Fyfan vad tungt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 Ja va häftigt det hade varit, tyvärr var det ju faktiskt sören som styrde allt till slut så räknas helt klart som ännu ett Office-hus. Dessutom är det ju 3st från Office där och bara en Padrin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Ja va häftigt det hade varit, tyvärr var det ju faktiskt sören som styrde allt till slut så räknas helt klart som ännu ett Office-hus. Dessutom är det ju 3st från Office där och bara en Padrin... En padrinos måste väl räknas som minst 5st Office ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 En padrinos måste väl räknas som minst 5st Office ? Alla dessa viktlevlingar iz getting old Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Alla dessa viktlevlingar iz getting old han skrev räknas som, inte väger som dock utesluter ju inte ena det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Alla dessa viktlevlingar iz getting old Så jävla klockrent! 100% av padrinerna e reppade i barca, medans ca 50% av office e där. Därefter är det ett padrinhus imo. Sen är givetvis en padrin värd mer än en office. Om man inte väljer shahin givetvis... /padrin89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Jag har gått upp två kilo sen vi bokade huset, så det blir ca 102% Kroon i Barca. Kroonhuset mao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Jag har gått upp två kilo sen vi bokade huset, så det blir ca 102% Kroon i Barca. Kroonhuset mao! Om inte min matte är helt fel bör du väga runt 102 kilo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 Ägnat senaste två timmarna till att gå igenom alla 900 bilder från Kos och lägga upp dom. Fick censurera bort en hel del pga tidigare klagomål, men kul att äntligen få upp de iaf. MVH Biljardproffset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 jahaaaaa så var en kna brud med i albumet, var ju inte random Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 padrinos härjar du på svs under hkna_mtata? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 jahaaaaa så var en kna brud med i albumet, var ju inte random Hahaha, kung kenny.. padrinos härjar du på svs under hkna_mtata? Kan jag inte påstå, kungligt nick dock : ) _____ Första sessionen på länge. 50 långa minuter, 701 händer och €480 rikare. Fan vilken skillnad det är på att spela, köra bil, umgås, sköta om huset osv när man är frisk, är helt jävla sjukt. Idag mår jag bättre än jag gjort sedan Grekland 21 juli och fått så jävla mycket gjort. Fortfarande stuck för månaden dock men känns bra ändå. Dunkade in lite pengar på Ongame igen, ska bli kul att lira där igen. Tagga till inför Kungarna av Tylösand nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 Så jävla kul.. Okej, det är ett tjejgäng. De är på fyra pers plus en ny tjej som precis flyttat hit från Starfitterland. De enda semiseriösa relationerna jag haft i mitt liv har varit med två av dom och nu har jag börjat träffa en tredje som var med i söndags tillsammans med den nya. Polarn som också har mycket historia med gänget sexade den nya och var hur nöjd som helst med sin bedrift och skröt hur mycket som helst. Nu har hennes version börjat komma ut. Han blir sågad totalt. Tjejen som är deras alfahane hatar honom sen tidigare, och nu gör tydligen nya tjejen det. De går lös och verkligen trashar honom. Jag tycker det hela är skitkul och sitter och asgarvar, mest för att jag har svårt att ta grejen seriöst men självklart pga hur nöjd han har varit. Han sitter bredvid och vi sitter ju och garvar åt hela grejen men märker att han ändå tar lite illa upp. Till slut kommer de sista två tjejerna in i diskussionen och försvarar honom och nu verkar alla ligga i ett stort jävla bråk. Alla förutom jag som skrattar åt allt och lyckas komma överens med alla än så länge. Hela grejen är ju så barnslig från början så förstår inte hur man kan ta det seriöst, är Jersey Shore nivå på nära håll. Mindre muskler och bröst bara Apropå Jersey Shore så framstår ju de personerna som intellektuella aristokrater jämfört med Tylösand folket.. Överflödigt att kommentera mer antar jag men är så jävla fascinerad. Less på att de tog in endast brända omogna människor, hade ju kunnat bli kul med några sköna karaktärer iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 Viktigt att nämna förresten, helt cleana besked från ungdomdsmottagningen. Galen lättnad när man ändå fått brev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Viktigt att nämna förresten, helt cleana besked från ungdomdsmottagningen. Galen lättnad när man ändå fått brev Grattis och thanks for sharing. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Viktigt att nämna förresten, helt cleana besked från ungdomdsmottagningen. Galen lättnad när man ändå fått brev kommer ihåg när jag och 3 polare till fick brev samma dag fr Stenungsunds ungdomsmottagning.... inte svårt o reda ut vem bruden var. Det roliga var att ingen av oss visste om att hon låg med oss alla samtidigt. Hon spelade väldigt "fin flicka" och ville att man skulle hålla "relationen" hemligt för att inte förstöra hennes fina rykte... Ryktet blev ju rätt förstört efter brevutsändningen om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 biskit är skön ibland imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 Grattis och thanks for sharing. Fick dräggstämpel av geewhiz precis så var tvungen att cleara mitt namn kommer ihåg när jag och 3 polare till fick brev samma dag fr Stenungsunds ungdomsmottagning.... inte svårt o reda ut vem bruden var. Det roliga var att ingen av oss visste om att hon låg med oss alla samtidigt. Hon spelade väldigt "fin flicka" och ville att man skulle hålla "relationen" hemligt för att inte förstöra hennes fina rykte... Ryktet blev ju rätt förstört efter brevutsändningen om man säger så... Hahaha fy fan.. Men då kommer hon ju inte vilja skicka ut till alla nästa gång vilket gör att färre kommer testa sig och det kommer sprida sig snabbare biskit är skön ibland imo! Föreställer mig bara att försöka ha kul i ett sånt sällskap och det finns ju typ inte. Enda som verkar OK är James som verkar chillad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 Ingen bra dag alls idag, wööh. Sen hjälper det inte att man är sämst i världen på poker heller Game # 1862169361 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Hoyos" Game ended 2010-09-16 19:23:30 GMT+01:00 Players: OMGulaf (EUR 141,15 in seat 1) SweetBlood (EUR 361,93 in seat 2) Dealer: OMGulaf Big Blind: SweetBlood (1,00) Small Blind: OMGulaf (0,50) OMGulaf was dealt: - OMGulaf Raise (2,50) SweetBlood Call (2,00) Flop - - SweetBlood Check OMGulaf Bet (4,50) SweetBlood Call (4,50) Turn - - - SweetBlood Check OMGulaf Bet (11,25) SweetBlood Call (11,25) River - - - - SweetBlood Check OMGulaf Bet (32,00) SweetBlood All-In (343,18) OMGulaf All-In (90,40) SweetBlood Payback (220,78) SweetBlood shows: - (a full house, jacks full of fives) OMGulaf shows: - (a full house, fives full of jacks) SweetBlood wins: EUR 281,55 (with a full house, jacks full of fives) Rake: EUR 0,75 Frossa mackor nu eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 när jag var ute och gick i höstmörkret innan med pride and prejudice i hörlurarna så gled min hjärna in på hur sjukt grymt ditt uttryck "sexa" som i att sexa någon är. Helt jävla legendariskt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 8-) 8-) he he he det där fulla huset där borta på floppen ska du nog ta och checka några gator med paddan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts