Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hare bra ulle, gl osv :D

 

Hade en riktigt sjuk minifest här igår, tog slut nu. Endorfinslagg på 12h nu siktar jag på.

 

Riktigt sjukt om det blir jag som ska styra, ni kan gott räkna med felräkningar på både betalningar, datum och antalet människor som åker med men blir väl ändå mer spännande så antar jag, siktar på att ha det beställt tills måndag då? 12-pers huset, om det är ledigt, känns väl mest logiskt. Gogogo Barcelona

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag överväger starkt att hoppa av skolan och åka ner till barca och träffa han som super tequila

 

egentligen inte, men nu är man fan sugen.

 

i övrigt blev jag positivt överraskad av min lägenhet, rymlig och stort fint skrivbord, bättre kök än back home och mer garderob. korridoren är inredd i marint tema och alla dörrar är målade med sånt där litet runt båtfönster :D i princip bara studenter här och kan nog bli riktigt bra, spanade in en tjej i lägenheten mitt emot som får 68/100 initialt.

 

igår åt jag mamma och pappa som hjälper mig här brakmiddag på indiska restaurangen som ligger 20 meter härifrån, jag bor typ smack down i centrum i princip. det gör man iofs alltid när man bor i örnsköldsvik :D

 

 

äddit: vaknade tidigt idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag överväger starkt att hoppa av skolan och åka ner till barca och träffa han som super tequila

 

egentligen inte, men nu är man fan sugen.

 

Det finns en chans att jag och Ulaf gör avbrott i våra studier, bara för att åka ner till Barca och träffa Supertequila. För mig är det extremt stort. Har alltid velat ha en idolbild med t.ex Dan Glimne, men hade jag haft en bild där jag står med Supertequila, så skulle det inte gå att toppa. Det finns en chans...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...