okocha Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 kör bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Fyfan vad kungligt det kan bli när padrinos styr hem skiten. Är dock osäker på min ev. närvaro. Har tenta 30:e sept. Känns som att man borde vara lite seriös första pluggmånaden på 3-4år... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Fyfan vad kungligt det kan bli när padrinos styr hem skiten. Är dock osäker på min ev. närvaro. Har tenta 30:e sept. Känns som att man borde vara lite seriös första pluggmånaden på 3-4år... Gör en Ramzi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Gör en Ramzi.... hur gör han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Han åker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Vi är ju troligen hemma den 30 sep niklas. Inga ursäkter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 +1 på båkandet! Padde blir lagfarsa! Ja Padde nu får du ta tag i det! Och glöm inte att hålla en plats till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 imorn drar lasset till övik, ses på internet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 imorn drar lasset till övik, ses på internet!!! Ha det så kult. Hojta till när du e hemma så tar kör vi en omgång i kristineberg. eller mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Gör en Ramzi.... hur gör han? Han sket ju i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Gör en lista så får se om det är nå krut i gubbarna som ska åka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Ha det så kult. Hojta till när du e hemma så tar kör vi en omgång i kristineberg. eller mer... Sveriges Beverly Hills sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Han åker.. This. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Hare bra ulle, gl osv Hade en riktigt sjuk minifest här igår, tog slut nu. Endorfinslagg på 12h nu siktar jag på. Riktigt sjukt om det blir jag som ska styra, ni kan gott räkna med felräkningar på både betalningar, datum och antalet människor som åker med men blir väl ändå mer spännande så antar jag, siktar på att ha det beställt tills måndag då? 12-pers huset, om det är ledigt, känns väl mest logiskt. Gogogo Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Verkar delas upp bra i september... Ungdomarna åker till Barcelona för suspekt sysselsättning. Veteranerna åker till SM på Malta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Sigh, klipptid vid 12. Tillbaks till slagget sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Hugg mig på msn när du vaknar, Padde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Om saker o ting går enligt planerna är jag nog 4 timmars bilväg fr Barcelona när EMOP spelas... är nog då obligatoriskt att jag hälsar på er pojkar en sväng. Kanske även orkar köra en satte.. vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Fan va gött det hade varit med ST-besök Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Fan va gött det hade varit med meta-besök FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 paddan läs pm o svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Fan va gött det hade varit med ST-besök Hade velat se din spelning... ibland är man på fel ställe vid fel tidpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 jag överväger starkt att hoppa av skolan och åka ner till barca och träffa han som super tequila egentligen inte, men nu är man fan sugen. i övrigt blev jag positivt överraskad av min lägenhet, rymlig och stort fint skrivbord, bättre kök än back home och mer garderob. korridoren är inredd i marint tema och alla dörrar är målade med sånt där litet runt båtfönster i princip bara studenter här och kan nog bli riktigt bra, spanade in en tjej i lägenheten mitt emot som får 68/100 initialt. igår åt jag mamma och pappa som hjälper mig här brakmiddag på indiska restaurangen som ligger 20 meter härifrån, jag bor typ smack down i centrum i princip. det gör man iofs alltid när man bor i örnsköldsvik äddit: vaknade tidigt idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 jag överväger starkt att hoppa av skolan och åka ner till barca och träffa han som super tequila egentligen inte, men nu är man fan sugen. Det finns en chans att jag och Ulaf gör avbrott i våra studier, bara för att åka ner till Barca och träffa Supertequila. För mig är det extremt stort. Har alltid velat ha en idolbild med t.ex Dan Glimne, men hade jag haft en bild där jag står med Supertequila, så skulle det inte gå att toppa. Det finns en chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 hahaha ni grabbar är för sköna. Hoppas jag hinner upp dit tills dess. 68/100? Man har det bra ställt när man kör 100-gradig skala på brudar... Vissa som Hjort kör mer binärt, 1=kör, 0=kör senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts