garpen Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 "jag är inte rädd för att få in det med 15 outs" är också på barca Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Hänger inte med i svängarna men om det finns plats över i Mainvillan är jag väldigt intresserad! =) Känns som att jag har alldeles för många prop-hål att gräva igen från senaste resan för att missa den här..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Riktigt sjukt om det blir som det är tänkt nu, grymt hus och många av de skönare från pf typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Barcelona har hemmamatch 22e September emot Sporting Gijón. Antar de flesta (alla?) vill komma på den isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Jag gillar potentialen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Ska oxo dit med några polare, har också tänkt hyra hus/lägenhet. Hur många är ni egentligen? Vi är lätt på ngt fett hus =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Vi är 3st som oxå ska ner, ser dock ut som ni blir hur många som helst men skulle ni hitta nått jätte mansion så hakar vi gärna å. Med reservation för att vi får såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 ni verkar bli rätt många nu börjar det riktigt problemet....vem ska få skeda med vem? :SSS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Barceloooonaaaa. Fan va kul det verkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Kan ju börja höra av mig via pm/msn/fb/dbs whotevva sen när det är lite mer bestämt, men verkar ju fylla 12-manna huset väldigt lätt iaf. Är iaf, som kroon sa så vackert, sjukt pepp på det här. LETS GET IT ON! __________________ Fishy fishy ey, han trebetade 100% och överbetspushade utan outs flera gånger, enda handen jag sparade var dock sista Players: kappasso1 (EUR 104,00 in seat 1) OMGulaf (EUR 232,20 in seat 2) Dealer: OMGulaf Big Blind: kappasso1 (1,00) Small Blind: OMGulaf (0,50) OMGulaf was dealt: - OMGulaf Raise (1,50) kappasso1 Raise (6,00) OMGulaf Raise (21,00) kappasso1 Call (16,00) Flop - - kappasso1 Check OMGulaf Bet (31,00) kappasso1 Call (31,00) Turn - - - kappasso1 Check OMGulaf Bet (108,00) kappasso1 All-In (50,00) OMGulaf Payback (58,00) River - - - - kappasso1 shows: - (high card ace) OMGulaf shows: - (a pair of tens) OMGulaf wins: EUR 207,25 (with a pair of tens) Rake: EUR 0,75 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 liveonsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Varför styr ni EMOP istället för SM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Kan bara tala för mig, men var på Malta förra året vid samma tid och har aldrig varit i Barcelona. För mig är det inte mest för pokern jag åker faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Hur länge siktar vi på att stanna? minst en vecka, max två imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 woooooooooooow, min pepp tränger igenom bakfyllan och bara stiger... tror vi är några st från skåneland som är PÅPÅPÅPÅ, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Kan bara tala för mig, men var på Malta förra året vid samma tid och har aldrig varit i Barcelona. För mig är det inte mest för pokern jag åker faktiskt Vet, du åker för att hänga med mig Jag ska fan med, fuck att jag är gul. Kroon övertalade mig nyss (han kan säkert intyga att det var jättesvårt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Fick nyss reda på att vi hade nån radiogrej med bandet den 28e, så kanske får dra hem tidigare Hoppas det blir att vi åker 19e och drar hem 27e eller nåt i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Om padde styr en sammanfattning på vilka legender som funderar på att åka med behöver jag inte ens gå ut ikväll för att få lite närhet, kommer räcka att bara titta på listan. No hands osv =) /AAnonym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Fick nyss reda på att vi hade nån radiogrej med bandet den 28e, så kanske får dra hem tidigare Hoppas det blir att vi åker 19e och drar hem 27e eller nåt i den stilen Perfekta datum IMO...mer än en vecka siktar jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 ser ju inte ut att bli en dålig resa grabbar!!!!!!!!! man vet att man hittat rätt hyresgäst när hon berättar att hon på vägen hit från jobbet som polis tvingades ta lite "övertid" på stationen där två karlar stod och slogs varav en hade kniv. Hon grabbade tag i båda och konfiskerade kniven. En lyckades dock slita sig och jag blev så chockad att jag nu inte kommer ihåg hur det slutade eller glömde fråga. Efternamnet? Ståhl... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 1 vecka blir lagom, vilka av eliten som hamnar i det huset jag hade tänkt hamna i har jag ingen aning om men oavsett verkar det bli det sjukt bra Grindat homegame ikväll. Pokerbordet är sönder sen fest så vi drog fram en gammal grön filt som funkade finfint, 5-5 miniinköp på 500. Blev översettad i 2k pott med 77 mot TT på KT7cc, set mot stege på 345 när han slagit om pre, 2k pott. Cappade omaha på 250kr/spelare annars hade jag förlorat ännu mer i en AAxxs mot QJ98 och KKxx ai pre. Jävla sjuka händer och alla tre irlpolare jag hade där bustade och var toktiltade. Ena gick in på datorn, satte in $200 och busta med AAKQss mot AA23 första handen Lyckades hamna miniplus tillslut, jävligt kul osv. Polarna är inte lika glada dock. De andra som var med ville göra om det asap obv Imorrn blir förhoppningsvis hemmagrind dock, uppbokad varje dag den här veckan annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Jävlar vad dåligt det går Riiiiktigt tiltad nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Såsig bild från grindhörnan Ska vi styra Barca helt snart eller? Vill få det överstökat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 båka skiten nuuuuuuuuuuu,,, cp tangetbård Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 +1 på båkandet! Padde blir lagfarsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts