Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Springer äckligt jävla bra som sagt, skäms nästan. Upp 7 inköp på 30 min nu, 1-tableat. 28 inköp upp på 3 dagar :S Passar på att skriva nu när det går bra igen såklart. Ser inte fram emot när variansen vänder :)

Ringde grannpizzerian (inte padrinos, för highstakes) och beställde pizza vid 21:40. De stänger tydligen vid 21:30 men de hörde att det var jag och sa "inga problem, kom hit snart bara". VIP-reg. Drog sen till polarn och surrade lite med några som drack där, hemskt jobbigt att vara ensam nykter. Alla skulle in på så fula samtalsämne och ingen lyssnade på de andra utan bara tävlade i vem som kunde skrika högst om sin egen åsikt/erfarenhet.

Kollar boogie nights med Marky Mark nu, rätt skön hittills. Hoppas på Inception plus lite livepoker imorrn samt handla ett par skor. Är det äckligt att ha likadana skor i olika färger? Är så jävla dålig på att hitta skor jag gillar..

Postad

Spontant sjuk kväll. Polarn står inne på toan och skriker om att någon måste lära honom hur han får upp den...

"Alltså jag hittar den verkligen inte!"

Glömde dessutom ringa upp min fader efter bion ikväll, skäms som fan..

Postad
Gillas starkt, tack! Nhgg var hittar man de skorna?

Första paret hitta jag på en butikskedja som bara finns här på västkusten. Dom andra köpte jag nyligen på Eurosko, dock tror jag att det kan vara förra årets modell så kan vara svåra att hitta.