Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra. hade inte råd att ignorera :)

 

Kan du btw jobba 1-2h åt Izy i Täby Centrum? Han behöver någon som kan ta hans pass för att kunna spela en mycket viktig fotbollsmatch om några timmar...

 

Trip report från dejten, var ni på Cc osv?

 

Som en tjänst till erat lag tackar jag nej. Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trip report från dejten, var ni på Cc osv?

 

Som en tjänst till erat lag tackar jag nej. Gl

 

Eftersom hon bor i gbg och jag sthlm möttes vi "halvvägs". Vi gick på Kolmården och jag kan rekommendera det för er som inte varit där. Både som dejt och med polarna. Det blir vad man gör det till sas...

 

Tack padrink för att du inte tog Izys skift idag. Vi var 11 pers och förlorade med 2-1. Tack...

 

Edit: Om du vill ta en bärs eller nåt är jag på. Det gäller även Ulfax som jag hoppas är lovar i SM...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom hon bor i gbg och jag sthlm möttes vi "halvvägs". Vi gick på Kolmården och jag kan rekommendera det för er som inte varit där. Både som dejt och med polarna. Det blir vad man gör det till sas...

 

Tack padrink för att du inte tog Izys skift idag. Vi var 11 pers och förlorade med 2-1. Tack...

 

Edit: Om du vill ta en bärs eller nåt är jag på. Det gäller även Ulfax som jag hoppas är lovar i SM...

 

Låter sweet, kommunalade du dit? Ingen uppfattning om hur långt det är dit iofs :S Tänkte norrland först men kom på att jag varit flitig besökare där som mindre

 

Np! Antar att ni kan tacka mig för att det bara blev uddamålsförlust mao.

 

Tyvärr bangar jag bärs idag, körde ett cptungt benpass idag så ligger i shahin89-ställning i soffan och har inga planer på att förflytta mig. Imorrn när jag blixtbustat sm är jag lätt på annars

 

edit: tiltar så hårt på att jag tackade nej till att köpa % i garpen, så givet att han kommer klonka, gl anyways : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter sweet, kommunalade du dit? Ingen uppfattning om hur långt det är dit iofs :S Tänkte norrland först men kom på att jag varit flitig besökare där som mindre

 

Np! Antar att ni kan tacka mig för att det bara blev uddamålsförlust mao.

 

Tyvärr bangar jag bärs idag, körde ett cptungt benpass idag så ligger i shahin89-ställning i soffan och har inga planer på att förflytta mig. Imorrn när jag blixtbustat sm är jag lätt på annars

 

edit: tiltar så hårt på att jag tackade nej till att köpa % i garpen, så givet att han kommer klonka, gl anyways : )

 

Jag fick med mig Ulaf och Snören till CC för att hälsa på Max osv. Vi ska dricka bärs o typ inte lira. Kom dit du med. Inga bortförklaraingar om shahinställning osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter sweet, kommunalade du dit? Ingen uppfattning om hur långt det är dit iofs :S Tänkte norrland först men kom på att jag varit flitig besökare där som mindre

 

Np! Antar att ni kan tacka mig för att det bara blev uddamålsförlust mao.

 

Tyvärr bangar jag bärs idag, körde ett cptungt benpass idag så ligger i shahin89-ställning i soffan och har inga planer på att förflytta mig. Imorrn när jag blixtbustat sm är jag lätt på annars

 

edit: tiltar så hårt på att jag tackade nej till att köpa % i garpen, så givet att han kommer klonka, gl anyways : )

 

Hihihi (benpass då alltså). Mkt böj? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick med mig Ulaf och Snören till CC för att hälsa på Max osv. Vi ska dricka bärs o typ inte lira. Kom dit du med. Inga bortförklaraingar om shahinställning osv...

 

"uuh jag heter vegas och bor i stan" osv... imorrn som sagt!

 

hehe, jag lyckades byta 5% med han iaf:mrgreen:

 

Gz! Snyggt resultat dag1 btw, ses imorrn!

 

Hihihi (benpass då alltså). Mkt böj? :mrgreen:

 

För mycket av allt för min arma kropp. Vaderna alltså, ojojoj...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, men vad körde du då?

 

knäböj, benpress, benspark, stående vadpress och i någon maskin samt lårcurls bara för att jag kände att jag hade lite energi över :) 3 magövningar sen men kan inte namnet på någon av de : $

 

Hej Micke, Jag vill dricka öl när du har bustat:-D :-(:mrgreen:

 

Kom till Cc vid 14:03 så kör vi då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger 80/98 och samma bord som Thorn och Garp bla. Ser riiiiiiiiiiiiiktigt bra ut mao 8-)

 

Tilt, såg nu att jag har en riktig duktig cc-reg med stor stack samt turreproffs på bordet. Tur att 17bb spelet inte är jättelätt att slakta

 

FYP

 

Does not compute :S

 

GL idag Padrinos! Vi ses kl 14.

 

Ty! Det gör vi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade sm igår men vann typ inte en pott tyvärr. började med att jag såg en raise till 200 (25/50) och en syn i mittpos och jag satt i small blind med :Ah::Kd: jag synade bara ulaf-style och floppen kom :Kc::Ks::Qc: jag checkar raisarn betar 500 och den andra synar. här är ulaf vekpassiv som vanligt och synar. given raise? Turn :Tc:, checkar, höjarn checkar och sista gubben betar 1500. Synar den och höjarn synar också. River :2h: och det blir rundcheck och :Ac::6c: vinner.

 

Sen en hand mot en av alla de fiskar som satt på bordet. det är massa limpar och jag limpar med i sb med :Ac::9d:. Flopp :Ah::Qc::8c: och jag betar ut 150. En syn innan en snubbe säger 300. jaha, synar den och turn kommer :4s: jag checkar och plötsligt betar han 1000! jag synar och river :4h: jag checkar han slänger snabbt ut 2000. jag synar han har :As::4c:!

 

Sen vare en annan stjärna som ville leka. Han minraisar till 300 och får ett par syn innan jag i bb säger 1450 med :Qh::Qd: i big blind. höjarn stoppar in 4200 typ med :Ks::Js:! tjena, kung på river. Shortstacka resten av turren och dubblade en gång med Q9 mot KJ innan jag busta mot tureniec med QJo mot 88.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<1h tog det som förväntat. Typ fjärde handen repushar jag garpen med :Ag::7g:, han viker. Några händer senare på 400-800 A100 jag har 20k, thorn höjer från CO till 1,9k, jag synar med :Jb::Tb: och 3 ruter på flopp, check check, betar ut turn han blixtviker. Zzz. Några händer senare höjer någon i MP till 2200 på 400-800 A100 och jag pushar 23k från CO med AA, får vik, zzz.

 

Sen bustohänderna, får QQ utg höjer till 2,2k, utg+1 ställer ganska snabbt för 20kish, rundfold även fast jag alltid ligger efter där live hehe. KK hade han och torr bräda. Nästa gång höjer stor stack till 1,9k, jag har knappen och 8k kvar och ställer med AQ och blir blixtsynad av AA obv. Herrå! Kämpa garpen, thorn, irlsucks, antesvante, maxwell, okocha och alla andra.

 

GG SM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

patrik isaksson är ju hur grym som helst!

 

edit:

 

på lokala gymet finns en maskin för ben-curl, men det är den sittande varianten och får fan inte riktigt grepp om övningen, man lyfter typ kroppen på nå vis, har försökt justera så gått det går. Dessutom har jag börjat få lite ont i senorna "bakom" knät när jag kör den. nån som har nåt annat tips om hur man kan träna de musklerna med fria vikter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...